Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Roger - 09-01-2013

MyMusic Wrote:Ik heb het idee dat wanneer Passenger voor lowlands was geboekt, iedereen lyrisch zou zijn geweest.

Los van het feit of de beste man kwaliteit heeft.

Toch niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 09-01-2013

geluksknikker Wrote:Hehe, het begint eindelijk weer op het echte pinkpip topic te lijken.

Hoe zou het trouwens met Jochem zijn. Of gaat die nu als Youbube door het leven?

Die zit in Las Vegas, voor ces13.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 09-01-2013

Lauwerszz Wrote:Op zich is er niks mis met Passenger en Ed Sheeran.

Ik denk dat ik dit nog een nachtje laat bezinken en morgen nog eens terug kom om te kijken of er nu echt staat dat er op zich niets mis mee is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 09-01-2013

BigBird Wrote:Die zit in Las Vegas, voor ces13.

Google is my friend.

Gadgetbeurs dus, zou mij inderdaad ook op iets anders gaan richten als ik net als die afgekeurde stukjesschrijver de ballen verstand van muziek zou hebben.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Melliw Naj - 09-01-2013

Ik kan best wel om lachen. =') Nu met die leugen van Passenger hoop ik meer dat BKS succesvoller word.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 10-01-2013

Gaat weer lekker negatief hier!! Tot nu pas een paar namen bekend waarvan ik de The Script eigenlijk alleen een aanfluiting vindt. Rest van de namen zijn dik in orde.

Eeuwige discussie over de grote oude naam terwijl die discussie helemaal niet meer actueel is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 10-01-2013

de stand is dus 3-3

met een uiteindelijke stand van 12-28 ben ik tevreden (er zullen toch 40 bands komen he!)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 10-01-2013

Willie Wrote:
BigBird Wrote:Die zit in Las Vegas, voor ces13.

Google is my friend.

Gadgetbeurs dus, zou mij inderdaad ook op iets anders gaan richten als ik net als die afgekeurde stukjesschrijver de ballen verstand van muziek zou hebben.

Hij werkt voor spits!, schfijt voor hi-fi.nl en heeft een film-site: http://www.filmpjekijken.com/


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 10-01-2013

BigBird Wrote:
Willie Wrote:
BigBird Wrote:Die zit in Las Vegas, voor ces13.

Google is my friend.

Gadgetbeurs dus, zou mij inderdaad ook op iets anders gaan richten als ik net als die afgekeurde stukjesschrijver de ballen verstand van muziek zou hebben.

Hij werkt voor spits!, schfijt voor hi-fi.nl en heeft een film-site: http://www.filmpjekijken.com/

Schfijt? Combinatie van schijt en schrijft?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 10-01-2013

Tijdje in ZuidOost Azie gezeten en zaterdag weer terug naar NL. Op de iPhone dit forum gevolgd en het is op een paar afgezeken artiesten na idem als alle voorgaande jaren. Dezelfde mensen zeuren over dezelfde dingen, het begint aardig op een vinylplaat met een enorme kras te lijken.
Ik ben overtuigd van de uitgebreidde muziekkennis van sommige prikkers, maar het begint aardig eentonig te worden.

Ik sluit me bij Kesselman aan de stand is 3-3 en ik ben nog nooit naar een festival geweest waar ik iedere band wel op de een of andere manier wel goed vond.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 10-01-2013

Queens of the Stone Age en Triggerfinger zijn toffe namen. Kensington vind ik ook wel oke. Green Day is opzich niet heel slecht maar had liever een andere headliner gezien. The Script zuigt gewoon hard, Passenger ken ik niet goed genoeg om er iets over te zeggen. Maar eigenlijk is alleen Queens of the Stone Age nog enigszins bijzonder van de leuke bands. Green Day heb ik al gezien en kan je op vele festivals zien dit jaar, Triggerfinger vind ik persoonlijk erg tof live, maar ook die kan je in de benelux vaak genoeg zien en Kensington kan je zeker ook genoeg zien. Dus tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd, maar goed het zijn pas 6 van de 40 namen dus wat kan je er over zeggen. Er komen nog 2 headliners bij lijkt me. Ben nog steeds erg benieuwd wie dat worden!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 10-01-2013

Aangezien Killers headliner zijn op Isle of Wight...denk ik dat zij 1 van die headliner worden...verder uhm...Alice In Chains is in de buurt, maar dat is geen headliner (meer)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Bongo Fury - 10-01-2013

pudpong3 Wrote:Ik sluit me bij Kesselman aan de stand is 3-3 en ik ben nog nooit naar een festival geweest waar ik iedere band wel op de een of andere manier wel goed vond.

is mij nog maar één keer overkomen: Werchter 1993, maar dat was (in elk geval voor die tijd) een super line-up!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 10-01-2013

pudpong3 Wrote:Ik sluit me bij Kesselman aan de stand is 3-3 en ik ben nog nooit naar een festival geweest waar ik iedere band wel op de een of andere manier wel goed vond.

Ik heb er meer dan één meegemaakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 10-01-2013

Nu het 3 en 4 daagse festivals zijn geworden met meer dan 40 namen, wordt het lastig om alles leuk te vinden,, hoewel Pinkpop 2008 er in de buurt kwam.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 10-01-2013

MyMusic Wrote:hoewel Pinkpop 2008 er in de buurt kwam.
Ik wilde hier een diss zetten, maar bij het opzoeken van die line-up was hij inderdaad best aardig. Op Moke, Kaiser Chiefs, Voicst, Amy McDonald, Gavin DeGraw, From First Till Last en Racoon na dan.

Dat jaar was ook de enige keer dat ik het volle weekend naar Pinkpop ben geweest bedenk ik me net.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 10-01-2013

Justin Timberlake kondigt zometeen een nieuw album aan, dus, Pinkpop... je weet het maar nooit he Wink

http://countdown.justintimberlake.com


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 10-01-2013

Maetrik Wrote:Justin Timberlake kondigt zometeen een nieuw album aan, dus, Pinkpop... je weet het maar nooit he Wink

http://countdown.justintimberlake.com

Niet voor het een of het ander, maar die jongen heeft best goede muziek uitgebracht (met dank aan The Neptunes en Timbaland).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 10-01-2013

BigBird Wrote:Niet voor het een of het ander, maar die jongen heeft die jongen heeft best goede muziek uitgebracht.
mooie zin.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 10-01-2013

Ik heb ook beide albums (serieus). Niet slecht inderdaad, uit de goede Neptunes tijd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 10-01-2013

Karel Wrote:
BigBird Wrote:Niet voor het een of het ander, maar die jongen heeft die jongen heeft best goede muziek uitgebracht.
mooie zin.

jan knakworst ik heb t al aangepast. Al wijn op hier.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 10-01-2013

Pinkpop ligt toch mooi op schema qua namen. Wordt gewoon een degelijke editie. Prima toch?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 10-01-2013

JohnDoe Wrote:Pinkpop ligt toch mooi op schema qua namen. Wordt gewoon een degelijke editie. Prima toch?

Wordt zeker net zo degelijk als de afgelopen jaren.

Ik vraag me alleen af waarom ze niet eens wat muziek boeken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 10-01-2013

Willie Wrote:
JohnDoe Wrote:Pinkpop ligt toch mooi op schema qua namen. Wordt gewoon een degelijke editie. Prima toch?

Wordt zeker net zo degelijk als de afgelopen jaren.

Ik vraag me alleen af waarom ze niet eens wat muziek boeken.

Muziek? Dat heurt toch niet op een festival als Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 10-01-2013

Zoervleis!