Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 09-01-2013

Dacht dat u een grapje maakte, maar het is echt zo.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 09-01-2013

Het zijn gewoon typische Pinkpop namen anno 2013, gelukkig hebben we nu een festival in dezelfde periode dat wel potentie heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fresh77 - 09-01-2013

The Rolling Stones gaan natuurlijk nooit komen. Zal wel Killers / Doe Maar worden oid. Skrillex zou wel een giller zijn. Dat gaat natuurlijk nooit werken bij daglicht, maar zal wel een hilarisch schouwspel worden met al die verwarde Limburgers.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - blueraydisco - 09-01-2013

Indiaantje89 Wrote:
F-JЩ Wrote:Het meest bizarre is nog dat Passenger dus blijkbaar tweede is geëindigd in de gouden tip, ze maken het de organisatie ook wel heel makkelijk.

De gouden tip is toch maar een gimmick.... Als of ze daar echt naar kijken.

Bizar inderdaad dat die man meer stemmen heeft gehad dan bijvoorbeeld:
Rolling Stones, Blur, Depeche Mode, Daft Punk etc. etc.

Het is ergmoeilijk serieus te nemen ja. Ik snap niet dat ze dat zelf niet zien. De geruchten voor een Daft Punk tour rijzen de pan uit, maar ik denk niet dat er ook maar 1 keer met het boekingskantoor van Daft Punk contact is opgenomen. De reden dat mensen op dit forum weinig positief zijn is dat Pinkpop zichzelf inmiddels (bewust of onbewust) zich het imago heeft aangemeten van een festival met enerzijds namen die al vijfhonderd jaar gevestigd zijn en anderzijds bandjes die Giel Beelen als 'geweldig' aanduidt aan tafel bij onze Matthijs. Wij hebben allen de ijdele hoop dat we ooit weer eens een line-up krijgen die prachtig staat naast die van http://www.pinkpop.org/1996.htm en http://www.pinkpop.org/1997.htm en ook de jaren erna. Toen er nog tussendoor DJ's in de tent stonden. De weemoed..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 09-01-2013

Ik vraag me af waarom de prijzen niet weer omlaag zijn gegaan, nu de BTW ook omlaag is.. Of is die BTW verlaging wel doorgerekend in de prijzen dit jaar?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 09-01-2013

Dat grapje flikte Lowlands ook al.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - blueraydisco - 09-01-2013

fresh77 Wrote:The Rolling Stones gaan natuurlijk nooit komen. Zal wel Killers / Doe Maar worden oid. Skrillex zou wel een giller zijn. Dat gaat natuurlijk nooit werken bij daglicht, maar zal wel een hilarisch schouwspel worden met al die verwarde Limburgers.

Volgens mij heeft Skrillex al driehonderd keer eerder bij daglicht opgetreden en werkt dat prima. Of het op Pinkpop werkt is een tweede. Maar dat ligt er meer aan dat Skrillex ten eerst wederom mosterd na de maaltijd is want die heeft al op ALLE andere festivals gestaan en daarnaast staat ie dan naast een batterij bands als Kenisngton, Passenger en the script. Hij zal op Pinkpop vooral de jongere garde trekken die hem kennen van zijn hitjes.

We hebben in Nederland bijvoorbeeld fantastische, wereldwijd bekende dnb acts zoals Noisia en Black Sun Empire. Fantastisch voor in de tent. Nooit op Pinkpop gestaan en ik zie het ook niet snel gebeuren. Jammer is dat.

Het zit diep zoals jullie merken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 09-01-2013

Ik kom uit het ziekenhuis na een rot afspraak en denk lees even het nieuws op mijn telefoon.... "Kensington en Passenger".

Zucht........


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 09-01-2013

Maar met die gouden tip werkt het toch zo; ze leggen eerst het programma vast, vervolgens verzinnen ze een top30 van de gouden tip en dan pronken ze dat ze toch de helft hebben binnengesleept?

Maar Passenger mag toch altijd?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4nAON-MwUPY[/youtube]


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 09-01-2013

F-JЩ Wrote:Dat grapje flikte Lowlands ook al.

Dan vraag ik me toch af waarom Smeets zo heeft lopen roepen dat het een schande is. Beetje hypocriet dit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 09-01-2013

JBU Wrote:
F-JЩ Wrote:Dat grapje flikte Lowlands ook al.

Dan vraag ik me toch af waarom Smeets zo heeft lopen roepen dat het een schande is. Beetje hypocriet dit.

Is de BTW verhoging vorig jaar niet na PP doorgevoerd (itt LL)?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 09-01-2013

metal bouwie Wrote:
JBU Wrote:
F-JЩ Wrote:Dat grapje flikte Lowlands ook al.

Dan vraag ik me toch af waarom Smeets zo heeft lopen roepen dat het een schande is. Beetje hypocriet dit.

Is de BTW verhoging vorig jaar niet na PP doorgevoerd (itt LL)?

De kaartverkoop van Lowlands startte eerder (4 februari) dan die van Pinkpop (maart)...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 09-01-2013

Willie Wrote:Maar met die gouden tip werkt het toch zo; ze leggen eerst het programma vast, vervolgens verzinnen ze een top30 van de gouden tip en dan pronken ze dat ze toch de helft hebben binnengesleept?

Maar Passenger mag toch altijd?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4nAON-MwUPY[/youtube]

Siouxsie wel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 09-01-2013

F-JЩ Wrote:
metal bouwie Wrote:
JBU Wrote:Dan vraag ik me toch af waarom Smeets zo heeft lopen roepen dat het een schande is. Beetje hypocriet dit.

Is de BTW verhoging vorig jaar niet na PP doorgevoerd (itt LL)?

De kaartverkoop van Lowlands startte eerder (4 februari) dan die van Pinkpop (maart)...

Volgens mij heb ik gelezen dat als datum voor bepaling van BTW tarief de datum van het festival was. Er ligt mij bij dat ze bij de Zwarte Cross zodoende nog onder het hoge tarief uit wilde komen maar omdat het festival 3e week van juli plaatsvond er toch het verhoogde tarief bij de belasting afgetikt moest worden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 09-01-2013

Uplift Wrote:Dan krijgen ze toch een 2005 scenario?
Nee nee; Rolling Stones it is.

hoe komt iedereen er eigenlijk bij dat the stones zo zeker zijn? heb precies iets gemist.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 09-01-2013

jimmy Wrote:
Uplift Wrote:Dan krijgen ze toch een 2005 scenario?
Nee nee; Rolling Stones it is.

hoe komt iedereen er eigenlijk bij dat the stones zo zeker zijn? heb precies iets gemist.
Combinatie van wishful thinking en gebrek aan alternatieven.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 09-01-2013

Wie is Passenger...

pff als dit de standaard wordt, dan kan ik beter een weekend naar Plopsaland afreizen.

balen dat BKS samen valt met Bruce.. of kaartjes maar zien te verkopen, of zaterdagavond naar Nijmegen voor Bruce.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 09-01-2013

Karel Wrote:Combinatie van wishful thinking en gebrek aan alternatieven.
en humor.
Maar realistisch gezien... is het het enige 'grote namen gerucht' dat hier steek houdt. Want als Pinkpop geen zo'n act krijgt, verkoopt het maar de helft van de kaarten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 09-01-2013

Uplift Wrote:
Karel Wrote:Combinatie van wishful thinking en gebrek aan alternatieven.
en humor.
Maar realistisch gezien... is het het enige 'grote namen gerucht' dat hier steek houdt. Want als Pinkpop geen zo'n act krijgt, verkoopt het maar de helft van de kaarten.

stones zijn een gigantisch dure act, dan zou ik verbaasd zijn als de tickets hetzelfde blijven.

pinkpop heeft toch gewoon the killers en mumford&sons?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 09-01-2013

Twee namen die al in de Ziggo Dome staan? Good luck with that.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 09-01-2013

Ik heb het idee dat wanneer Passenger voor lowlands was geboekt, iedereen lyrisch zou zijn geweest.

Los van het feit of de beste man kwaliteit heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 09-01-2013

Dat lijkt mij sterk, wanneer er voor de verandering een goede band door Pinkpop wordt geboekt zal dat ook zeker benoemd worden. Helaas kan ik op Passenger moeilijk het predikaat goed plakken, want het is haast net zo kut als Ed Sheeran zelf.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 09-01-2013

Op zich is er niks mis met Passenger en Ed Sheeran. Heb afgelopen jaar Ed Sheeran op Rock Werchter gezien en moet zeggen dat het echt een gave show was. Zou die graag nog een keer zien. Passenger heb ik nog nooit live gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Ik denk alleen dat iedereen teleurgesteld is in de namen omdat het maar 'gewone' namen zijn. Hopelijk voor Pinkpop zijn dit geen namen die al te hoog geprogrammeerd staan. Je zou verwachten dat ze voor a.s. maandag (start kaartverkoop BKS) nog een grote naam bekend maken als ze dan met zo'n namen komen dan kan ik wel begrijpen dat iedereen teleurgesteld is..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 09-01-2013

Hehe, het begint eindelijk weer op het echte pinkpip topic te lijken.

Hoe zou het trouwens met Jochem zijn. Of gaat die nu als Youbube door het leven?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 09-01-2013

geluksknikker Wrote:Hoe zou het trouwens met Jochem zijn. Of gaat die nu als Youbube door het leven?
Ik moest even giechelen.