Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 09-01-2013

Karel Wrote:
Maetrik Wrote:Of 'Das Pop'?
die zitten in de koelkast, bent drumt bij soulwax

Wat heb ik genoten van het optreden van Soulwax toen der tijd op Pinkpop. Dat was top!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 09-01-2013

Studio Brussel zakt langzaam richting het niveau van 3 fm.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 09-01-2013

Nog meer lol.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 09-01-2013

+ Passenger en Kensington


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 09-01-2013

Karel Wrote:+ Passenger en Kensington
Niet spannend imo


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 09-01-2013

Indiaantje89 Wrote:
Karel Wrote:+ Passenger en Kensington
Niet spannend imo
respectievelijk ronduit saai en gewoon slecht imo.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 09-01-2013

Hadden beter nu met een headliner kunnen komen om de buzz van Best Kept Secret te doorbreken, maar die Passenger zal allicht wel weer een hoop tienermeisjes naar Landgraaf laten trekken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 09-01-2013

Martijn Wrote:Hadden beter nu met een headliner kunnen komen om de buzz van Best Kept Secret te doorbreken, maar die Passenger zal allicht wel weer een hoop tienermeisjes naar Landgraaf laten trekken.

Inderdaad; The Script, Passenger en Kensingston ...... wat een pure bagger.

Triggerfinger heb ik ondertussen wel gezien.

Green Day kan nog leuk zijn, maar staan ook echt op iedere festival in Europa.

Enige naam dei me aanspreekt tot nou toe is Queens of the Stoneage.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 09-01-2013

Daar pakt Pinkpop toch eens even flink uit met nieuwe namen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 09-01-2013

165 voor een weekend en 85 voor een dagticket. Prijzig voor een line-up met voorlopig één goede naam.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 09-01-2013

Karel Wrote:één goede naam.

Heb ik iets gemist?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 09-01-2013

Uplift Wrote:
Karel Wrote:één goede naam.

Heb ik iets gemist?
QOTSA...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 09-01-2013

Uplift Wrote:
Karel Wrote:één goede naam.

Heb ik iets gemist?
Queens Of The Stone Age ?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 09-01-2013

Het meest bizarre is nog dat Passenger dus blijkbaar tweede is geëindigd in de gouden tip, ze maken het de organisatie ook wel heel makkelijk.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 09-01-2013

Indiaantje89 Wrote:Queens Of The Stone Age ?

Juist, die was ik vergeten. Dacht even dat er op Triggerfinger werd gedoeld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 09-01-2013

Quote:De Gouden Tip is voor de organisatie van Pinkpop al jaren een uitstekend middel gebleken om te horen welke nieuwe acts men wil zien op het festival. De meeste stemmen werden geteld voor Muse, maar zij zijn al aangekondigd met een eigen show op 4 juni in de Amsterdam Arena. Als nummer twee volgde het Britse PASSENGER en het is Pinkpop gelukt om de troubadour uit Brighton Mike Rosenberg aka PASSENGER vast te leggen voor Pinkpop 2013. Afgelopen jaren veroverde hij de harten van vele duizenden mensen tijdens de uitverkochte shows in UK, Europa, Australië en recentelijk ook in de Noord-Amerika met Ed Sheeran. Hij brak echt door in 2012 met de 3FM Megahit ‘Let Her Go’. Ook de hoogst genoteerde tip bij de Nederlandse bands komt naar Pinkpop en wel de band KENSINGTON. Afgelopen week kwam de nieuwe single met de titel ‘Home Again’ uit en aankomend weekend zal de band maar liefst negen keer te zien zijn in Groningen tijdens het Eurosonic/Noorderslag festival. KENSINGTON zal ook te horen zijn tijdens de Pinkpop Perspresentatie op woensdag 20 februari in Paradiso Amsterdam.

De organisatie kan tevens melden dat de entreeprijzen hetzelfde zullen blijven als in 2012 namelijk € 165,00 (inclusief € 5,00 servicekosten) voor drie dagen inclusief camping en € 85,00 (inclusief € 5,00 servicekosten) voor een losse dagkaart.

nummer 2 van de gouden tip. Dan vrees ik voor de rest van de gouden tip. Maar wat een flut bekendmaking dit. Kom dan even met een stuk of 5 goede namen, en niet zo'n non-bekendmaking.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 09-01-2013

Benieuwd wanneer ze The Rolling Stones bekend maken. Waarschijnlijk zelfde dag als Coachella.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 09-01-2013

Indiaantje89 Wrote:
Martijn Wrote:Hadden beter nu met een headliner kunnen komen om de buzz van Best Kept Secret te doorbreken, maar die Passenger zal allicht wel weer een hoop tienermeisjes naar Landgraaf laten trekken.

Inderdaad; The Script, Passenger en Kensingston ...... wat een pure bagger.

Triggerfinger heb ik ondertussen wel gezien.

Green Day kan nog leuk zijn, maar staan ook echt op iedere festival in Europa.

Enige naam dei me aanspreekt tot nou toe is Queens of the Stoneage.
Precies. Van Kensington en Passenger word ik eerlijk gezegd niet warm of koud. Alleen Green Day, Triggerfinger en Qotsa zouden mij over de streep kunnen trekken om dit jaar te gaan. Echter is dat met deze namen tot nu toe (nog) niet gelukt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 09-01-2013

Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat Passenger op 2 staat. Pinkpop stelt die lijst zelf naar eigen inzicht samen, is mijn idee.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 09-01-2013

F-JЩ Wrote:Het meest bizarre is nog dat Passenger dus blijkbaar tweede is geëindigd in de gouden tip, ze maken het de organisatie ook wel heel makkelijk.

De gouden tip is toch maar een gimmick.... Als of ze daar echt naar kijken.

Bizar inderdaad dat die man meer stemmen heeft gehad dan bijvoorbeeld:
Rolling Stones, Blur, Depeche Mode, Daft Punk etc. etc.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 09-01-2013

geluksknikker Wrote:Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat Passenger op 2 staat. Pinkpop stelt die lijst zelf naar eigen inzicht samen, is mijn idee.

Dat idee krijg ik inderdaad ook. Leuk dat ze zeggen dat Muse op 1 staat, waarschijnlijk omdat anders echt niemand het gelooft als ze zouden hebben gezegd dat Passenger op 1 staat. Vorig jaar was er ook al zoiets, toen stond Mumford & Sons 2e, maar dat kon ik nog wel enigszins geloven maar daar ga ik nu toch ook erg aan twijfelen. Ze zouden wel eens transparant mogen zijn, gewoon tussenstanden plaatsen enzo. En als je de nummers 1 t/m 10 niet hebt, jammer dan. Wees gewoon eerlijk of zeg anders niet op welk nummer de bands geeindigd zijn!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 09-01-2013

Het wordt helemaal lachen als ze straks Skrillex en The Killers aankondigen als afsluiters.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 09-01-2013

Dan krijgen ze toch een 2005 scenario?
Nee nee; Rolling Stones it is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 09-01-2013

Er staat dat Passenger nr. 2 is geworden bij de gouden tip en Kensington de hoogst genoteerde Nederlandse band. Zou dat echt kloppen? Kan het me haast niet voorstellen..

Wel logische en typische Pinkpopnamen, maar heel Graz (incl ikzelf) lijkt Pinkpop anno 2013 aardig ontgroeid.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 09-01-2013

De hele gouden Tip is gewoon voksverlakkerij, en daar moeten ze mee stoppen. Kijk, dat Pukkelpop zo'n lijst doet waar 120+ namen staan kan ik me goed voorstellen. Maar als PP zijnde met maar 40 artiesten moet je zelf al weten wat bij het festival past. Als je dat niet weet dan moet je stoppen met het organiseren van Pinkpop.