Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 07-01-2013

Pinkpop leeft van grote headliners, er moet echt iets gaan veranderen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 07-01-2013

Het geldt zowel voor dit topic als het BKS topic: denken dat de festivaldirectie ook maar wat te maken heeft met de richting van de boekingen op lange termijn, is naïef. PP is een instrument van Mojo en dat Duitse bedrijf achter BKS zag gewoon dat er in Nederland opvallend veel jongelui rondloopt met oversized brillen.

Binnen al die commercie kunnen wij dan kiezen wat ongeveer het beste overeenkomt met onze muzikale voorkeuren.

Punt, andere lijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 07-01-2013

Maetrik Wrote:Wordt het niet eens tijd dat Jan Smeets stopt. Het is toch jammer dat Portishead bijvoorbeeld niet op Pinkpop zal staan. Dit soort bands mis ik echt.


Ik denk niet dat Smeets nog heel veel heeft te zeggen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 07-01-2013

Ok, duidelijk. Gaat Florence & The Machine nog touren? Misschien iets voor in de tent?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 07-01-2013

haar tour is gedaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fresh77 - 07-01-2013

Indian Summer komt ook nog met internationale headliners. Neem aan dat die niet heel groot zullen zijn, maar kunnen zomaar The Prodigy en Killers zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 07-01-2013

Ik houd van elektronische muziek, echter wederom The Prodigy op Pinkpop? Dan krijgen we precies hetzelfde te horen en zien als een paar jaar terug.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 07-01-2013

Maetrik Wrote:Ok, duidelijk. Gaat Florence & The Machine nog touren? Misschien iets voor in de tent?
Die is de tent na haar tweede album ver ontstegen, als ze er nu zou staan denk ik dan aan een hoge spot op de Main of afsluiter op de 3FM.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - halfempty/full - 07-01-2013

Uplift Wrote:Het geldt zowel voor dit topic als het BKS topic: denken dat de festivaldirectie ook maar wat te maken heeft met de richting van de boekingen op lange termijn, is naïef. PP is een instrument van Mojo en dat Duitse bedrijf achter BKS zag gewoon dat er in Nederland opvallend veel jongelui rondloopt met oversized brillen.

Festivaldirectie of directie van Mojo/Duits bedrijf, wat is het verschil?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 08-01-2013

Ik zie het nog zomaar gebeuren dat Pinkpop flink gaat profiteren van de gekte rondom Best Kept Secret en Lowlands. Beide zullen ongetwijfeld binnen een week uitverkopen. En wat moet het pubermeisje/ emokid/ bierzuipende dertiger dan? Juist, naar Landgraaf.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 08-01-2013

Profiteren van Best Kept Secret? Nee dat lijkt me niet. Het lijkt me sowieso niet gunstig voor Pinkpop. Ik vind het opzich wel fijn, nu zal Pinkpop toch echt goed moeten gaan nadenken welke kant ze op willen en dus beter moeten gaan boeken!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Denniz - 08-01-2013

Ouwe grote naam........ nieuw album David Bowie in maart, eerste album in 10 jaar......

Ik zie het Bowie trouwens uberhuapt niet optreden laat staan touren


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-01-2013

Volgens mij is de discussie 'oude naam' helemaal niet meer actueel. Er zou een grote oude naam komen. Dat was Paul McCartney maar dat is dus niet doorgegaan.

Voor zover ik weet is er geen formule bedacht die zegt : 1 oude grote naam boeken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 08-01-2013

Rik Wrote:Volgens mij is de discussie 'oude naam' helemaal niet meer actueel. Er zou een grote oude naam komen. Dat was Paul McCartney maar dat is dus niet doorgegaan.

Voor zover ik weet is er geen formule bedacht die zegt : 1 oude grote naam boeken.

Zo heb ik het ook begrepen. Met het afketsen van Paul McCartney kon de discussie van de oude artiest eigenlijk al de ijskast in. Maar zeg bij Pinkpop/Jan/Mojo nooit nooit


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 08-01-2013

Klopt, er HOEFT geen grote oude naam te komen. Maar ik sluit het zeker niet uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 08-01-2013

Ik snap niet dat ze niet al bekend maken wat bevestigd is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 08-01-2013

Maetrik Wrote:Ik snap niet dat ze niet al bekend maken wat bevestigd is.

Tsja, dan kunnen ze de persconferentie traditie wel opdoeken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 08-01-2013

WeckoJ Wrote:Klopt, er HOEFT geen grote oude naam te komen. Maar ik sluit het zeker niet uit.

Nick Cave kun je gerust een oude naam noemen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 08-01-2013

Neem aan dat zodra Smeets ermee stopt dat ze die persconferentie dan ook gewoon de nek omdraaien, maak de namen gewoon bekend zodra het mogelijk is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Bas - 08-01-2013

JohnDoe Wrote:
Maetrik Wrote:Ik snap niet dat ze niet al bekend maken wat bevestigd is.

Tsja, dan kunnen ze de persconferentie traditie wel opdoeken.
goed idee. moeten ze iets mee doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dielie - 08-01-2013

WeckoJ Wrote:Klopt, er HOEFT geen grote oude naam te komen. Maar ik sluit het zeker niet uit.

Het verhaal over die oude naam was al verdwenen toen Paul McCartney geen optie meer was.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 09-01-2013

Bas Wrote:
JohnDoe Wrote:
Maetrik Wrote:Ik snap niet dat ze niet al bekend maken wat bevestigd is.

Tsja, dan kunnen ze de persconferentie traditie wel opdoeken.
goed idee. moeten ze iets mee doen.

Ik heb er niets op tegen, die persconferentie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 09-01-2013

Jake Bugg misschien nog een naam voor Pinkpop? -edit- Of 'Das Pop'?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 09-01-2013

Maetrik Wrote:Of 'Das Pop'?
die zitten in de koelkast, bent drumt bij soulwax


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 09-01-2013

Hoorde vandaag Thunder & Lightning van die gasten, heerlijke luchtige muziek. Wat een verademing om Studio Brussel te kunnen luisteren op kantoor. Ik word helemaal gek van 3FM. Wordt tijd dat daar iemand anders aan het roer van de muziekprogrammering komt te staan.