Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 29-12-2012

Icm depeche mode... Zeer welkom. Maar dat wordt t sowieso niet


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-12-2012

Ik heb toch echt liever Editors dan Kings of Leon. Maar heb liever geen van beide en ook niet Depeche Mode. Waar komt dat gerucht vandaan?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 29-12-2012

KOL op Pinkpop is jammer inderdaad. Ze zijn er twee jaar geleden ook al geweest en daarnaast had ik ze liever dit jaar op Lowlands gezien. Dat lijkt mij een betere plek voor deze band. Dat geldt eigenlijk ook voor Blur maar deze band lijkt onbetaalbaar voor Lowlands dus zou Pinkpop leuk zijn. Dit lijkt echter niet te gebeuren omdat men zei dat Blur '"van exclusieve aard" is voor Rock Werchter. Dan lijkt mij niet dat honderd kilometer verderop ze ook zullen spelen. Depeche Mode hoeft van mij ook niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 29-12-2012

Ik gooi hem er maar even in, ik zou het heel erg tof vinden als KoL komt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 29-12-2012

kings of leon zou ik een teleurstelling vinden.
Depeche mode zou ik wel graag eens zien.

Ben benieuwd,

T ziet er iig geval naar uit dat de 3 headliners niet al te spannend zullen zijn:
Green day,killers,kings of leon.??


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 29-12-2012

MyMusic Wrote:Of ze gaan Werchter volgen, en Editors ook als headliner neerzetten. Dat zou nog erger zijn.

Als dat ten goede zou komen van de rest van de dag zou ik zoiets alleen maar toejuichen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 30-12-2012

Persoonlijk zou ik KOL en de Editors niet erg vinden, heb zelf minder met Depeche Mode. Maar zoals al is gezegd als dit financieel aantrekkelijk is en daardoor enn beter en breder programma mogelijk maakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 30-12-2012

Weet niet of Editors inmiddels alweer zoveel populairder is geworden na de laatste keer om nu een headliner positie te krijgen, maar dat leek mij bij Linkin Park ook niet het geval te zijn. Zou iig Kings of Leon en een Editors samen op een dag wel toejuichen en dan nog op de dag die overblijft een echte alternatieve headliner.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 30-12-2012

Ik blijf nog altijd hopen op The Killers. KoL hebben we in 2011 nog gezien. Editors, achja.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 30-12-2012

Ik heb het nog even nagezocht en Kings of Leon spelen op 12, 13 en 14 juni in Engeland en op Nova Rock. Ze zullen dus alleen nog 15 juni kunnen aangezien Green Day headliner is op de 16e. Het lijkt er dus op dat KoL uitgesloten is om op Pinkpop dit jaar te komen. Jammer want van namen als The Killers, Editors en KoL zie ik KoL toch het liefst.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 31-12-2012

Ze spelen de 14e niet, pas de 16e weer in Oostenrijk.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 31-12-2012

Dan ziet het er voor pinkpop weer beter uit way betreft KoL.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 31-12-2012

Hoe zit het met No Doubt? Dat misschien nog een optie voor Pinkpop komend jaar?

-edit-

En we vergeten helemaal P!nk met haar nieuwe album.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 31-12-2012

Ik denk niet dat Jan Smeets P!nk nog een keer gaat boeken, volgens mij was die er niet zo van onder de indruk vorige keer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 31-12-2012

Ik ben uiteindelijk gaan kijken en vond het toch wel erg vermakelijk. Wat heeft Jan er over gezegd?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 31-12-2012

Volgens mij vond hij het meer op een circusact lijken. Kan me herinneren dat er ontzettend veel volk bij haar was en dat ze niet mainstage geproggrameerd was.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 31-12-2012

Ik herinner me dat hij zei dat ze het beter wél op de main hadden geprogrammeerd omdat Pixies op dat moment nauwelijks volk trok (iedereen stond al te wachten op Pink). Prodigy, die headlinden die dag, wilden Pink niet voor hen op het podium.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 01-01-2013

Hij zei iets in de trant van dat het veel geld had gekost en dat ze uiteindelijk afzag van dingen die ze hadden geregeld. Daar was die niet zo blij mee. Het was inderdaad wel druk op de 3FM-stage. The Pixies vond ik persoonlijk ook weinig aan, dus dat kan meegeholpen hebben als meerdere mensen dat vonden.

Hoe dan ook, ik denk niet dat P!ink nog een keer gaat komen maar ik sluit het niet uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 01-01-2013

WeckoJ Wrote:Hij zei iets in de trant van dat het veel geld had gekost en dat ze uiteindelijk afzag van dingen die ze hadden geregeld. Daar was die niet zo blij mee. Het was inderdaad wel druk op de 3FM-stage. The Pixies vond ik persoonlijk ook weinig aan, dus dat kan meegeholpen hebben als meerdere mensen dat vonden.

Hoe dan ook, ik denk niet dat P!ink nog een keer gaat komen maar ik sluit het niet uit.
The Pixies op Pinkpop is natuurlijk een vlag op een strontschuit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 02-01-2013

Stone Temple Pilots?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 02-01-2013

Trouwens, zou ook kunnen dat kol op LL spelen, want ze zijn de week ervoor in de buurt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 02-01-2013

Maetrik Wrote:Stone Temple Pilots?

Komen die naar Europa dan? Ze staan nog hoog op mijn lijstje!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 02-01-2013

Wat hoop ik op Depeche Mode! Heeft mijn voorkeur.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 02-01-2013

Wailer Wrote:Wat hoop ik op Depeche Mode! Heeft mijn voorkeur.

Die komen echt niet hoor, anders was dat allang bekend gemaakt zoals de vorige keer. Denk ook niet dat DM 3 dagen achter mekaar speelt. Sowieso blijf ik het vreemd vinden dat DM niet in Nederland speelt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 02-01-2013

Dit topic is een combinatie van Alzheimer-symptomen en 38 pagina's jizz over bands die er niet toe doen.