Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 17-12-2012

The XX 20 mei in HMH, lijkt me dan geen Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 17-12-2012

Dat is goed nieuws voor de Pinkpopganger.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 17-12-2012

Willie Wrote:Dat is goed nieuws voor de Pinkpopganger.

want?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Melliw Naj - 17-12-2012

kesselman Wrote:
Willie Wrote:Dat is goed nieuws voor de Pinkpopganger.

want?

Ze zullen een hogen positie eisen waar vele leukere bands kunnen staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 18-12-2012

Melliw Naj Wrote:
kesselman Wrote:
Willie Wrote:Dat is goed nieuws voor de Pinkpopganger.

want?

Ze zullen een hogen positie eisen waar vele leukere bands kunnen staan.

Mocht The xx op Pinkpop spelen zouden ze waarschijnlijk beter en origineler zijn als de rest van de affiche samen. Niet dat dat moeilijk is met de bagger die er elk jaar speelt, maar het is toch een indicator van de domheid van jouw visie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 18-12-2012

The XX was vreselijk op Sziget afgelopen jaar, de muziek is niet slecht, maar live is het iets als een slaapopwekker.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Melliw Naj - 18-12-2012

Eraser Wrote:
Melliw Naj Wrote:
kesselman Wrote:want?

Ze zullen een hogen positie eisen waar vele leukere bands kunnen staan.

Mocht The xx op Pinkpop spelen zouden ze waarschijnlijk beter en origineler zijn als de rest van de affiche samen. Niet dat dat moeilijk is met de bagger die er elk jaar speelt, maar het is toch een indicator van de domheid van jouw visie.

Ik zou niet erg vinden als ze erstaan maar ze zullen co headliner plek zeker opeisen en dat vind ik ze niet waard, maar het is altijd veel beter dan The Script, Triggerfinger, Paramore, 30stm bijvoorbeeld.

Verder had ik The XX ook al live gezien op Rock Werchter en toen liep ik nog niet warm van.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 18-12-2012

Eraser Wrote:
Melliw Naj Wrote:
kesselman Wrote:want?

Ze zullen een hogen positie eisen waar vele leukere bands kunnen staan.

Mocht The xx op Pinkpop spelen zouden ze waarschijnlijk beter en origineler zijn als de rest van de affiche samen. Niet dat dat moeilijk is met de bagger die er elk jaar speelt, maar het is toch een indicator van de domheid van jouw visie.

The XX is bagger, dat mensen zich in de maling laten nemen maakt niet dat andermans visie dom is, dat is zelfoverschatting.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 18-12-2012

het is een objectief gegeven dat The xx een betere band is dan 90procent van alle pinkpopnamen van de afgelopen tien jaar.

objectief zeg ik je


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 18-12-2012

Eraser Wrote:het is een objectief gegeven dat The xx een betere band is dan 90procent van alle pinkpopnamen van de afgelopen tien jaar.

objectief zeg ik je

Misschien moet je de microscoop eens schoonmaken, daar ga zaken een stuk helderder zien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-12-2012

Portishead speelt zelfde weekend in Denemarken. Zullen wel niet komen gok ik.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 18-12-2012

Dat ze eens de studio induiken, godverdomme. Nog één keer die saaie Third-recyclageshow, en ze hebben definitief afgedaan bij mij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 18-12-2012

saai?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 18-12-2012

Als je het twee keer gezien hebt wel, ja.
Ik denk niet dat het optreden in Rivierenhof -hoe sterk ook- mijn top-20 van beste optredens uit 2012 haalt..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 18-12-2012

Nou, Neil Young dus in de Ziggo Drome op 5 juni. Kunnen we dus definitief doorstrepen?? Jammer, ik had hem graag gezien op Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 18-12-2012

Trekt te weinig volk om hem een dag te laten headlinen Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 18-12-2012

Hoe zit het met Aerosmith? Ik zie die band liever dan bijvoorbeeld een Snow Patrol.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 18-12-2012

Mijn gouden tip:
Stephen marley
Wilco
Tool


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 19-12-2012

Maetrik Wrote:Hoe zit het met Aerosmith? Ik zie die band liever dan bijvoorbeeld een Snow Patrol.

Ik heb Aerosmith persoonlijk ook veel liever. Alleen al om het feit dat Snow Patrol de laatste jaren al een aantal keer per jaar te zien waren. Echter ben ik bang dat het prijskaartje van Aerosmith flink hoger is dan dat van Snow Patrol.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 19-12-2012

Maetrik Wrote:Hoe zit het met Aerosmith? Ik zie die band liever dan bijvoorbeeld een Snow Patrol.

Die schoot me gisteren ook te binnen ja. Nog geen tourdata bekend, helaas. (Helaas ja, want ik zou ze ook graag nog eens zien)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 19-12-2012

Aerosmith.....muhahahahahahahah. Dat zijn zeg maar de foute stiefbroertjes van Bon Jovi.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 19-12-2012

BigBird Wrote:Aerosmith.....muhahahahahahahah. Dat zijn zeg maar de foute stiefbroertjes van Bon Jovi.

Die vergelijking trok ik ook altijd totdat ik ze op Arrow rock heb gezien. Vond het echt een gave rockshow en sindsdien een stuk enthousiaster over Aerosmith. Zou zeker een waardige headliner voor PP zijn. Trekt redelijk wat volk en 2 uur lang hits en dan niet alleen van het niveau Q music.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 19-12-2012

BigBird Wrote:Aerosmith.....muhahahahahahahah. Dat zijn zeg maar de foute stiefbroertjes van Bon Jovi.

Ik vind Aerosmith stukken beter dan Bon Jovi.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 19-12-2012

metal bouwie Wrote:
BigBird Wrote:Aerosmith.....muhahahahahahahah. Dat zijn zeg maar de foute stiefbroertjes van Bon Jovi.

Die vergelijking trok ik ook altijd totdat ik ze op Arrow rock heb gezien. Vond het echt een gave rockshow en sindsdien een stuk enthousiaster over Aerosmith. Zou zeker een waardige headliner voor PP zijn. Trekt redelijk wat volk en 2 uur lang hits en dan niet alleen van het niveau Q music.

Inderdaad. En naar de mogelijkheden die er nu nog zijn aan headliners zou Aerosmith al helemaal niet slecht zijn want na wat Jan Smeets al heeft verteld en wat sowieso uitgesloten is houden we weinig over van hoger niveau dan The Killer etc.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 19-12-2012

Loekoloek Wrote:
metal bouwie Wrote:
BigBird Wrote:Aerosmith.....muhahahahahahahah. Dat zijn zeg maar de foute stiefbroertjes van Bon Jovi.

Die vergelijking trok ik ook altijd totdat ik ze op Arrow rock heb gezien. Vond het echt een gave rockshow en sindsdien een stuk enthousiaster over Aerosmith. Zou zeker een waardige headliner voor PP zijn. Trekt redelijk wat volk en 2 uur lang hits en dan niet alleen van het niveau Q music.

Inderdaad. En naar de mogelijkheden die er nu nog zijn aan headliners zou Aerosmith al helemaal niet slecht zijn want na wat Jan Smeets al heeft verteld en wat sowieso uitgesloten is houden we weinig over van hoger niveau dan The Killer etc.

als je een beetje realistisch bent: is aerosmith een band die pinkpop moet halen? neen, want dan maken ze zich al helemaal belachelijk. op zich is er iets voor te zeggen, maar kwa term: passé, kan dit wel tellen