Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Grosi - 15-12-2012

Volgens mij komt Pink Floyd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Ron - 15-12-2012

Grosi Wrote:Volgens mij komt Pink Floyd.

Lekker Grosi! Ik zet in op Frank Zappa


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 15-12-2012

In een intiem onderonsje met ondergetekende liet mevrouw Weymouth weten dat Talking Heads dit jaar de boel komt afsluiten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 16-12-2012

Doet me allemaal een beetje hieraan denken.

[Image: coachella-hologram-608x804.jpg]

Overigens gaat een van die namen toch uitvallen om plaats te maken voor de reunie van Krezip.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 16-12-2012

Een heleboel potentiele headliners voor pinkpop vallen dus al af:neil young,iron maiden,rammstein,kiss,muse,bon jovi,depeche mode,blur,editors
Allemaal acts die wel rond pinkpop touren ,maar die om een of andere reden zeker niet komen.

Wel in de buurt rond pinkpop en nog steeds mogelijk zijn arctic monkeys,prodigy(maar die waren er net als green day 3 jaar geleden nog),kings of leon(maar die waren er 2 jaar geleden nog),Killers(spelen in maart in ziggo dome,waren pas 1 x op pinkpop en nooit als headliner,

Enige 2 namen die ik op dit moment dus kan verzinnen zijn arctic monkeys en killers.
Vooral the killers geef ik een goede kans. Behoort tot de doelgroep,pas 1 x op pinkpop gespeeld,nooit headliner geweest.
Maar ik denk dat de 3e headliner een band is die nog geen optredens bekend heeft gemaakt voor volgend jaar,metallica,tool,snow patrol
,rolling stones(ja dat zie ik echt gebeuren) of iets waar we nog niet over nagedacht hebben


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 16-12-2012

kesselman Wrote:
Martijn Wrote:De echte Pinkpopganger boeit het volgens mij geen reet wat voor bands er staan, die willen gewoon een weekend bier drinken en wat bandjes kijken.

Kun jij me dan eens vertellen wie dan "de echte pinkpopper is"??

Is dat iemand die al 20 jaar naar pinkpop gaat en eddie nog van de toren heeft zien springen ?
Of is dat iemand die de afgelopen 5 jaar is geweest omdat t zo gezellig is en t helemaal dolletjes vond dat er de afgelopen 5 jaar ook:
2008 pete murray en kaiser chiefs,2009 james morisson en anouk,2010 john mayer,mike en pink,2011 gravity 6 en go back to the zoo en 2012 will and the people en gers pardoel hebben gestaan.
Want die mensen bestaan dus echt, mijn zusje bijvoorbeeld.

Ik ben er een. Van 1981 onafgebroken aanwezig op 1985 na. Ik stond zelfs vooraan toen Eddie sprong, gelukkig stond ik er ver genoeg vandaan (rechterkant van het podium) om er geen last van te hebben. En ik zal er ook staan als Jan geen echte headliners weet te boeken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 16-12-2012

Martijn Wrote:
kesselman Wrote:
Martijn Wrote:De echte Pinkpopganger boeit het volgens mij geen reet wat voor bands er staan, die willen gewoon een weekend bier drinken en wat bandjes kijken.

Kun jij me dan eens vertellen wie dan "de echte pinkpopper is"??

Is dat iemand die al 20 jaar naar pinkpop gaat en eddie nog van de toren heeft zien springen ?
Of is dat iemand die de afgelopen 5 jaar is geweest omdat t zo gezellig is en t helemaal dolletjes vond dat er de afgelopen 5 jaar ook:
2008 pete murray en kaiser chiefs,2009 james morisson en anouk,2010 john mayer,mike en pink,2011 gravity 6 en go back to the zoo en 2012 will and the people en gers pardoel hebben gestaan.
Want die mensen bestaan dus echt, mijn zusje bijvoorbeeld.
Schaar daar voornamelijk ook de mensen die daar uit de buurt komen en niet al teveel waarden hechten aan welke bands er allemaal dat weekend staan.

Lulkoek!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 16-12-2012

F-JЩ Wrote:Het zijn vooral heel veel Limburgers die het festival zo doen.

Alweer lulkoek


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 16-12-2012

Ben op het moment in Thailand met vrouw en kinderen, maar afgelopen week heeft die gast van GangnamStyle opgetreden in Bangkok. Het optreden was gratis en hij speelde 5 hele nummers, waar natuurlijk niemand die ander 4 nummers kon. Kosten 500.000 euro (20.000.000 Bath, voor degene die het echt wilt narekenen), ik heb dit getal van de bron, dus dat klopt wel. Dan vraag ik me echt af of 1 miljoen voor Coldplay, Rammstein, Bruce, etc. echt heel veel geld is als die ook nog eens 60.000 betalende gasten aantrekken? OK er zal wel de een of andere sponsor met een zak geld over de brug zijn gekomen, maar een belachelijk bedrag blijft het sowieso.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 16-12-2012

Arctic Monkeys headliner?? Ik vind dat niet eens tweede garnituur!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 16-12-2012

pudpong3 Wrote:
Martijn Wrote:
kesselman Wrote:Kun jij me dan eens vertellen wie dan "de echte pinkpopper is"??

Is dat iemand die al 20 jaar naar pinkpop gaat en eddie nog van de toren heeft zien springen ?
Of is dat iemand die de afgelopen 5 jaar is geweest omdat t zo gezellig is en t helemaal dolletjes vond dat er de afgelopen 5 jaar ook:
2008 pete murray en kaiser chiefs,2009 james morisson en anouk,2010 john mayer,mike en pink,2011 gravity 6 en go back to the zoo en 2012 will and the people en gers pardoel hebben gestaan.
Want die mensen bestaan dus echt, mijn zusje bijvoorbeeld.
Schaar daar voornamelijk ook de mensen die daar uit de buurt komen en niet al teveel waarden hechten aan welke bands er allemaal dat weekend staan.

Lulkoek!!
'En ik zal er ook staan als Jan geen echte headliners weet te boeken.'


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 16-12-2012

The Killers en the Arctic Monkeys zijn 2 voor de hand liggende namen. Alleen kunnen beide niet een dag dragen zoals de headliners van de edities van de laatste paar jaar. Arctic Monkeys en Queens of the Stoneage op dezelfde dag lijkt me een uitstekend plan. Alleen denk ik dat de Killers ook een sterke co-headliner nodig hebben (niet de script, wat nu misschien voor de hand lijkt te liggen). Vooral als ze op de eerste dag zouden spelen, vanwege het korte programma die dag. Voor die dag heb je echt een publiekstrekker nodig denk ik. Snow Patrol en the Killers samen op de eerste dag lijkt me een garantie voor succes (en een dramatische dag..).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 16-12-2012

dEUS doet festivals. http://www.deus.be/tour


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 16-12-2012

pudpong3 Wrote:Arctic Monkeys headliner?? Ik vind dat niet eens tweede garnituur!!

Arctic Monkeys zijn de bitterballen onder de garnituur, headliner klasse dus.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 16-12-2012

BigBird Wrote:
pudpong3 Wrote:Arctic Monkeys headliner?? Ik vind dat niet eens tweede garnituur!!

Arctic Monkeys zijn de bitterballen onder de garnituur, headliner klasse dus.

Arctic Monkeys is een prima band, maar geen headliner.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 16-12-2012

geluksknikker Wrote:Arctic Monkeys is een prima band, maar geen headliner.

Ligt aan Festival. Voor Pinkpop niet nee, maar Lowlands was prima.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 16-12-2012

BigBird Wrote:
geluksknikker Wrote:Arctic Monkeys is een prima band, maar geen headliner.

Ligt aan Festival. Voor Pinkpop niet nee, maar Lowlands was prima.

Inderdaad, maar als er nu een band is die ik gun dat ze nog groter worden dan dat ze al zijn is het AM wel, Turner is een klasbak, heb je tenminste een headliner die muzikaal ook nog recht op die naam heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 17-12-2012

ik vind arctic monkeys ook geen geschikte headliner voor pinkpop.

Maar dan zitten we dus opgescheept met killers en green day.

Daar zal toch nog wat bij moeten he!!

Wie heeft een (realistisch)idee??


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 17-12-2012

Ik denk dat er ook een reële kans bestaat dat Mumford & Sons een dag gaan headlinen op Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 17-12-2012

geluksknikker Wrote:Ik denk dat er ook een reële kans bestaat dat Mumford & Sons een dag gaan headlinen op Pinkpop.

Mijn god, laat het niet zo zijn. Net zoals dat sneue Snow Patrol.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 17-12-2012

The Killers zijn in de buurt, en kunnen alleen nog de vrijdag afsluiten. Iets zegt me dat mensen daar geen vrije dag voor gaan nemen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 17-12-2012

Van mij mag Jan het gewoon allemaal bekend maken!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 17-12-2012

Denk dat Pinkpop, zeker deze editie, er goed aan doet een sterk programma over de gehele breedte neer te zetten. Daarmee bedoel ik dus dat ze minder afhankelijk moeten zijn van de headliners die sowieso garant staan voor (tien)duizenden extra bezoekers. Mochten ze dat doen dan zouden headliners van het kaliber The Killers, Mumford & Sons en Snow Patrol ok zijn, voorwaarde is dan uiteraard wel dat de rest van de dag niet met vullers gevuld wordt.

Hiermee zou Pinkpop bovendien andere festivals, die nog steeds grotendeels op de headliners uitverkopen, voor kunnen zijn. De vijver van mega headliners wordt immers steeds kleiner.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 17-12-2012

metal bouwie Wrote:Denk dat Pinkpop, zeker deze editie, er goed aan doet een sterk programma over de gehele breedte neer te zetten. Daarmee bedoel ik dus dat ze minder afhankelijk moeten zijn van de headliners die sowieso garant staan voor (tien)duizenden extra bezoekers. Mochten ze dat doen dan zouden headliners van het kaliber The Killers, Mumford & Sons en Snow Patrol ok zijn, voorwaarde is dan uiteraard wel dat de rest van de dag niet met vullers gevuld wordt.

Hiermee zou Pinkpop bovendien andere festivals, die nog steeds grotendeels op de headliners uitverkopen, voor kunnen zijn. De vijver van mega headliners wordt immers steeds kleiner.

Mee eens, zeker dit jaar kunnen ze erg goed in breedte programmeren, kijk maar eens wat er tourt aan kwaliteit in juni!
Niet teveel opvullen met NL meuk, en onbekende package-deal bands.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fresh77 - 17-12-2012

BigBird Wrote:
metal bouwie Wrote:Denk dat Pinkpop, zeker deze editie, er goed aan doet een sterk programma over de gehele breedte neer te zetten. Daarmee bedoel ik dus dat ze minder afhankelijk moeten zijn van de headliners die sowieso garant staan voor (tien)duizenden extra bezoekers. Mochten ze dat doen dan zouden headliners van het kaliber The Killers, Mumford & Sons en Snow Patrol ok zijn, voorwaarde is dan uiteraard wel dat de rest van de dag niet met vullers gevuld wordt.

Hiermee zou Pinkpop bovendien andere festivals, die nog steeds grotendeels op de headliners uitverkopen, voor kunnen zijn. De vijver van mega headliners wordt immers steeds kleiner.

Mee eens, zeker dit jaar kunnen ze erg goed in breedte programmeren, kijk maar eens wat er tourt aan kwaliteit in juni!
Niet teveel opvullen met NL meuk, en onbekende package-deal bands.

Elk jaar hetzelfde verhaal. Natuurlijk zijn er genoeg goede bands beschikbaar, maar ze komen toch niet.