Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 14-12-2012

Romanov Wrote:Is er dit jaar eigenlijk wel een persconferentie? Kan er niks vinden op de Pinkpopsite namelijk. Normaal is dat ook wel bekend als we de voorverkoopdatum weten.

20 feb en vv begint 23e


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 14-12-2012

Zo net terug van paar dagen Dubai. Weinig echt brekend nieuws dus... QOTSA zeer mooie toevoeging, Triggerfinger ook leuk maar voor mijn gevoel beetje overal te zien geweest. The Script, tsja we moeten ook eten natuurlijk!

Jammer van Neil Young.... Wie wordt dan de oude rocker. Ik hoop nu dan toch op Macca...maar misschien gaat Jan ons allemaal posotief verrassen, ijdele hoop waarschijnlijk.

Edit: sorry, lees nu pas dat macca is afgeketst. Balen zeg! Toch wel prima te horen dat Jan het geprobeers heeft. Hij wil dus wel ipv 3fm meuk.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 14-12-2012

Maar het is toch heel simpel. Young zal ook rond het miljoen moeten kosten en dat haalt Pinkpop er never nooit niet uit met de kaartverkoop. Dus is het gewoon logisch en verstandig om hem niet op Pinkpop neer te zetten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 14-12-2012

geluksknikker Wrote:Maar het is toch heel simpel. Young zal ook rond het miljoen moeten kosten en dat haalt Pinkpop er never nooit niet uit met de kaartverkoop. Dus is het gewoon logisch en verstandig om hem niet op Pinkpop neer te zetten.

In 2011 was Smeets rond met Buffalo Springfield, die zouden dan voor Foo Fighters spelen in plaats van KC. Maar ging last-minute niet door. Geld was destijds dus geen probleem.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 14-12-2012

Zal dit nog invloed hebben op de line up van pinkpop? http://www.festivalinfo.nl/news/23881/Friendly_Fire_organiseert_nieuw_festival_bij_Beekse_Bergen/

Blij zal Smeets er niet mee zijn. Maar dit nieuwe festival is stukken kleinschaliger en voor fijnproevers, iets dat Pinkpop niet meer is. Dus wat dat betreft....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Bas - 14-12-2012

JBU Wrote:Zal dit nog invloed hebben op de line up van pinkpop? http://www.festivalinfo.nl/news/23881/Friendly_Fire_organiseert_nieuw_festival_bij_Beekse_Bergen/

Blij zal Smeets er niet mee zijn. Maar dit nieuwe festival is stukken kleinschaliger en voor fijnproevers, iets dat Pinkpop niet meer is. Dus wat dat betreft....
integendeel, dit is een regelrechte oorlogsverklaring aan mojo en qua namen ook echt wel wat pinkpop wil halen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 14-12-2012

Een beetje concurrentie voor Pinkpop kan nooit kwaad. Nu moeten ze ten minste vechten om de echte Pinkpopganger niet te laten overstappen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Bas - 14-12-2012

Loekoloek Wrote:Een beetje concurrentie voor Pinkpop kan nooit kwaad. Nu moeten ze ten minste vechten om de echte Pinkpopganger niet te laten overstappen.
haha


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 14-12-2012

De echte Pinkpopganger boeit het volgens mij geen reet wat voor bands er staan, die willen gewoon een weekend bier drinken en wat bandjes kijken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 14-12-2012

Martijn Wrote:De echte Pinkpopganger boeit het volgens mij geen reet wat voor bands er staan, die willen gewoon een weekend bier drinken en wat bandjes kijken.

Niks mis mee toch?? Doe dat al 21 jaar!! Wat is er mooier dan met een paar vrienden op een grasveld een (paar) biertjes te drinken en dan ook nog een beetje genieten van de muziek. En is het ff een keer klote muziek, ga je ff eten of naar een ander podium, of we pakken onze kaarten en gaan kaarten. Zo simpel is het.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 14-12-2012

Ik heb er geen problemen mee, maar als ik 150 euro neerleg voor een weekendticket zou ik dan wel waar voor mijn geld willen hebben met bands die ik graag wil zien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 14-12-2012

Martijn Wrote:Ik heb er geen problemen mee, maar als ik 150 euro neerleg voor een weekendticket zou ik dan wel waar voor mijn geld willen hebben met bands die ik graag wil zien.
Precies. Zo zie ik het ook. Je kan ook naar een een of ander tweede rangs festival om op een grasveld te zitten en bier te drinken en friet te eten met wat muziek. Leuker zou zijn als die muziek ook nog leuk is wanneer je er veel geld voor betaald.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 15-12-2012

Martijn Wrote:De echte Pinkpopganger boeit het volgens mij geen reet wat voor bands er staan, die willen gewoon een weekend bier drinken en wat bandjes kijken.

Kun jij me dan eens vertellen wie dan "de echte pinkpopper is"??

Is dat iemand die al 20 jaar naar pinkpop gaat en eddie nog van de toren heeft zien springen ?
Of is dat iemand die de afgelopen 5 jaar is geweest omdat t zo gezellig is en t helemaal dolletjes vond dat er de afgelopen 5 jaar ook:
2008 pete murray en kaiser chiefs,2009 james morisson en anouk,2010 john mayer,mike en pink,2011 gravity 6 en go back to the zoo en 2012 will and the people en gers pardoel hebben gestaan.
Want die mensen bestaan dus echt, mijn zusje bijvoorbeeld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 15-12-2012

Het zijn vooral heel veel Limburgers die het festival zo doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 15-12-2012

JBU Wrote:Zal dit nog invloed hebben op de line up van pinkpop? http://www.festivalinfo.nl/news/23881/Friendly_Fire_organiseert_nieuw_festival_bij_Beekse_Bergen/

Blij zal Smeets er niet mee zijn. Maar dit nieuwe festival is stukken kleinschaliger en voor fijnproevers, iets dat Pinkpop niet meer is. Dus wat dat betreft....

Blij zal Smeets.niet zijn, maar.waarom dan niet? Vist toch uit een andere vijver qua acts.

Klinkt wel goed trouwens dat nieuwe festival. kan niet terugvinden of het eenmalig is of ook jaarlijks. En wat zijn grote namen op een dergelijk festival? Geen stadionacts lijkt me toch?

Ennuh, bij de Beekse Bergen... Hoelaat moet je dan wel niet stoppen om de neushoorns etc niet te stressen....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 15-12-2012

kesselman Wrote:
Martijn Wrote:De echte Pinkpopganger boeit het volgens mij geen reet wat voor bands er staan, die willen gewoon een weekend bier drinken en wat bandjes kijken.

Kun jij me dan eens vertellen wie dan "de echte pinkpopper is"??

Is dat iemand die al 20 jaar naar pinkpop gaat en eddie nog van de toren heeft zien springen ?
Of is dat iemand die de afgelopen 5 jaar is geweest omdat t zo gezellig is en t helemaal dolletjes vond dat er de afgelopen 5 jaar ook:
2008 pete murray en kaiser chiefs,2009 james morisson en anouk,2010 john mayer,mike en pink,2011 gravity 6 en go back to the zoo en 2012 will and the people en gers pardoel hebben gestaan.
Want die mensen bestaan dus echt, mijn zusje bijvoorbeeld.
Schaar daar voornamelijk ook de mensen die daar uit de buurt komen en niet al teveel waarden hechten aan welke bands er allemaal dat weekend staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 15-12-2012

Ik woon er op tien minuten loopafstand vandaan maar ik zal er echt niet heen gaan als het een kutprogramma is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 15-12-2012

Welke mogelijke headliners zijn er nu eigenlijk nog over? Misschien is QOTSA toch headliner? Snow Patrol, the Killers, The Prodigy, Metallica. Iemand nog andere kanshebbers?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 15-12-2012

WeckoJ Wrote:Welke mogelijke headliners zijn er nu eigenlijk nog over? Misschien is QOTSA toch headliner? Snow Patrol, the Killers, The Prodigy, Metallica. Iemand nog andere kanshebbers?

Er blijft inderdaad niet erg veel meer over.

Black Sabbath is ook nog langs gekomen in dit topic, maar ik weet niet wat daar de haalbaarheid nog van is.

Is al bekend wat Faith No More gaat doen? Mike Patton is nu even met Tomahawk op pad, maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen over volgend jaar. Afgelopen jaar hebben ze maar weinig optredens gegeven, misschien dat ze weer opgeroepen voor de volgende editie van Sonisphere.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 15-12-2012

Robinn Wrote:
WeckoJ Wrote:Welke mogelijke headliners zijn er nu eigenlijk nog over? Misschien is QOTSA toch headliner? Snow Patrol, the Killers, The Prodigy, Metallica. Iemand nog andere kanshebbers?

Er blijft inderdaad niet erg veel meer over.

Black Sabbath is ook nog langs gekomen in dit topic, maar ik weet niet wat daar de haalbaarheid nog van is.

Is al bekend wat Faith No More gaat doen? Mike Patton is nu even met Tomahawk op pad, maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen over volgend jaar. Afgelopen jaar hebben ze maar weinig optredens gegeven, misschien dat ze weer opgeroepen voor de volgende editie van Sonisphere.

Snow Patrol. Lijkt me echt zo'n last resort headliner.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 15-12-2012

Ik denk dat the Rolling Stones de vrijdag afsluiten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Eraser - 15-12-2012

ja en zaterdag The Beatles.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 15-12-2012

Je vergeet The Doors op Zondag.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 15-12-2012

Vergeten jullie niet dat Led Zeppelin ook komt?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 15-12-2012

en Hanson.