Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 10-12-2012

Die hebben volgens mij vrij gemakkelijk de Ziggo Dome kunnen uitverkopen, dus die jongens zijn sowieso populair genoeg voor zo'n spot.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 10-12-2012

mad dog Wrote:Ze blijken volgens NOS ook in onderhandeling te zijn met de ierse band The Cult.

Sinds wanneer is Engeland hetzelfde als Ierland?
Help me als ik iets gemist heb.

The Cult en Jan hebben het bijgelegd en waren op PPC 2010 de beste act van de dag. Nog steeds vol energie en de nummers klinken nog steeds als vanouds. MOgen lekker komen naar PP2013.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 10-12-2012

WeckoJ Wrote:
fresh77 Wrote:Sting lijkt me meer iets voor een Westerpark concert.

Denk zelf dat het zoiets zal worden:

The Script / The Killers
Arctic Monkeys / QOTSA
Triggerfinger / Green Day

QOTSA is geen headliner denk ik, anders werd dat wel zodanig bekend gemaakt. Daarnaast leek Jan te zeggen dat the Killers zeker niet zeker zijn (kan ook een kwestie zijn van horen wat ik wil horen). The Script lijkt me toch niet groot genoeg om subheadliner te zijn, zelfde geld voor Triggerfinger.

Ik vond het interview met Jan Smeets ook toch wel indirect aangeven dat The Killers lang geen zekerheid zijn maar ook voor mij geldt dat ik het niet erg zou vinden als ze niet zouden komen. The Script is inderdaad te klein als subheadliner. In 2011 kan ik me nog herinneren dat wij een frietje aan het eten waren toen The Script speelde en dus rond 7 uur speelde op de 3FM stage. Ik kan me nu voorstellen dat ze een aantal plaatsen in de hierachie zijn gestegen en naar de Main Stage zijn verhuisd maar subheadliner lijkt me niet . Ik denk dat Triggerfinger daar meer kans op maakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 10-12-2012

Ik herinner me nog een Tim Knol en Gers Pardoel die ook een spot kregen waarbij ik na 3x achter me oren te hebben gekrabd nog geen raad mee wist.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 10-12-2012

Er spelen per dag maar rond de 4/5 acts op de main stage, haal daar dan inderdaad nog de categorie Tim Knol, Gers Pardoel en Racoon vanaf en ze zijn gewoon co-headliner. White Lies mocht het ook al eens zijn...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 10-12-2012

QOTSA is natuurlijk prima. Triggerfinger heeft iedere festivalganger onderhand al drie keer gezien en The Script.. sja, wie zijn dat eigenlijk? Hebben die een paar hitjes gehad?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 10-12-2012

Wat wordt jullie gouden tip?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 10-12-2012

Rik Wrote:Wat wordt jullie gouden tip?
Nieuwe programmators lijkt me een goed begin.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dielie - 10-12-2012

WeckoJ Wrote:Inderdaad, ik weet ook niet waar Dielie het vandaan haalt dat Neil Young niet komt, dit heeft die namelijk echt niet ontkent! Daarnaast ben ik erg blij met Triggerfinger! Ook QOTSA is een prima toevoeging. The Script, tja ook niet mijn ding maar ach, je kan niet alles hebben!

Hij zei het op zo'n toon dat "hij er altijd mee bezig blijft"... Het lijkt een beetje op een gebed zonder eind.
Mijn conclusie is dat Young zeker niet komt, want echt geheimen bewaren kan Jan niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 10-12-2012

Rik Wrote:Wat wordt jullie gouden tip?

1. echo and the bunnymen
2. social distortion
3. eisbrecher

een beetje van alles wat, Wave, punkrock en industrial metal

Zal wel weer geen enkele van op het programma staan, maar ik stuur elk jaar dezelfde lijst in, haha. Beetje eigenwijs!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 10-12-2012

pudpong3 Wrote:
Rik Wrote:Wat wordt jullie gouden tip?

1. echo and the bunnymen
2. social distortion
3. eisbrecher

een beetje van alles wat, Wave, punkrock en industrial metal

Zal wel weer geen enkele van op het programma staan, maar ik stuur elk jaar dezelfde lijst in, haha. Beetje eigenwijs!

De aanhouder wint Smile


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 10-12-2012

Gouden tip:

1. Two Gallants
2. Wilco
3. The National


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 10-12-2012

Karel Wrote:
Rik Wrote:Wat wordt jullie gouden tip?
Nieuwe programmators lijkt me een goed begin.


Lol, helaas zullen ze weinig doen met dat soort goede tips!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 11-12-2012

Nick Cave & the Bad Seeds grote kanshebber, speelt zelfde weekend in Denemarken.

Kom op Mojo, haal eens wat kwaliteit in huis!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 11-12-2012

Neil Young:
Mon 10 June Metro Radio Arena, Newcastle upon Tyne
Tue 11 June LG Arena, Birmingham
Thu 13 June The SECC, Glasgow
Mon 17 June The O2 Arena, London

Zie het niet gebeuren, maar PP past daar netjes in.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 11-12-2012

Karel Wrote:Neil Young:
Mon 10 June Metro Radio Arena, Newcastle upon Tyne
Tue 11 June LG Arena, Birmingham
Thu 13 June The SECC, Glasgow
Mon 17 June The O2 Arena, London

Zie het niet gebeuren, maar PP past daar netjes in.

Dat zou alleen de vrijdag of zaterdag kunnen, even op en neer vanuit UK. Tja, ligt aan het bod van Pinkpop, zie t wel gebeuren. Hij is in de buurt en Smeets wil hem dolgraag. Hij zal afweging gage vs verkoop kaarten moeten maken. Iets zegt me dat dit stukken minder zal trekken dan Springsteen, temeer omdat hij nog op Bospop stond.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 11-12-2012

Karel Wrote:Neil Young:
Mon 10 June Metro Radio Arena, Newcastle upon Tyne
Tue 11 June LG Arena, Birmingham
Thu 13 June The SECC, Glasgow
Mon 17 June The O2 Arena, London

Zie het niet gebeuren, maar PP past daar netjes in.

Waar heb je dit gelezen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 11-12-2012

Rik Wrote:
Karel Wrote:Neil Young:
Mon 10 June Metro Radio Arena, Newcastle upon Tyne
Tue 11 June LG Arena, Birmingham
Thu 13 June The SECC, Glasgow
Mon 17 June The O2 Arena, London

Zie het niet gebeuren, maar PP past daar netjes in.

Waar heb je dit gelezen?
egigs. is officieel hoor.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 11-12-2012

BigBird Wrote:
Karel Wrote:Neil Young:
Mon 10 June Metro Radio Arena, Newcastle upon Tyne
Tue 11 June LG Arena, Birmingham
Thu 13 June The SECC, Glasgow
Mon 17 June The O2 Arena, London

Zie het niet gebeuren, maar PP past daar netjes in.

Dat zou alleen de vrijdag of zaterdag kunnen, even op en neer vanuit UK. Tja, ligt aan het bod van Pinkpop, zie t wel gebeuren. Hij is in de buurt en Smeets wil hem dolgraag. Hij zal afweging gage vs verkoop kaarten moeten maken. Iets zegt me dat dit stukken minder zal trekken dan Springsteen, temeer omdat hij nog op Bospop stond.

Daar hoef je niet helderziend voor te zijn om te kunnen inschatten dat Young veel minder volk trekt dan Springsteen. Young heeft toch ook nog nooit in NL bij mijn weten voor meer dan 15,000 man gespeeld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 11-12-2012

ok, ik zie dat zomaar gebeuren!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 11-12-2012

+1 zou toch mooi zijn als ome Neil eens op Pinkpop zou staan, genoten van hem op Rock Werchter een aantal jaren terug.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 11-12-2012

BigBird Wrote:
Karel Wrote:Neil Young:
Mon 10 June Metro Radio Arena, Newcastle upon Tyne
Tue 11 June LG Arena, Birmingham
Thu 13 June The SECC, Glasgow
Mon 17 June The O2 Arena, London

Zie het niet gebeuren, maar PP past daar netjes in.

Dat zou alleen de vrijdag of zaterdag kunnen, even op en neer vanuit UK. Tja, ligt aan het bod van Pinkpop, zie t wel gebeuren. Hij is in de buurt en Smeets wil hem dolgraag. Hij zal afweging gage vs verkoop kaarten moeten maken. Iets zegt me dat dit stukken minder zal trekken dan Springsteen, temeer omdat hij nog op Bospop stond.


Helemaal mee eens. Maar aan de andere kant was Neil Young in Ahoy een paar jaar gelden wel een van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt. Van mij mag hij komen. Keep on rocking in a free world knalhard over de pinkpop weide!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 11-12-2012

Zeker dat, van mij mag Neil Young zeker komen. Hij zal absoluut knallen op Pinkpop en ik zou hem dolgraag een keer live willen zien.
Maar ik heb mijn twijfels of hij wel DE grote publiekstrekker zal zijn en hij zal daarnaast een flink gat in het budget slaan


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 12-12-2012

Het biedt iig perspectief. Maar als het te duur is lijkt het me geen goede keuze. Ikzelf zou het wel tof vinden om hem eens te zien, maar of het nu echt veel mensen naar Landgraaf gaat trekken betwijfel ik.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 12-12-2012

WeckoJ Wrote:Het biedt iig perspectief. Maar als het te duur is lijkt het me geen goede keuze. Ikzelf zou het wel tof vinden om hem eens te zien, maar of het nu echt veel mensen naar Landgraaf gaat trekken betwijfel ik.

Liever Kings of Leon met hun zoutzakkenhouding en kutliedjes, want die kunnen we lekker meezingen, nou ja 2 dan.