Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 03-12-2012

Sorry, wist niet dat het Dauwpop was. Ja, op zich een leuk festival hoorde ik. Jammer dus van die headliner.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 03-12-2012

PLo Wrote:Ja op Dauwpop in Hellendoorn. (Wat trouwens wel iets meer is dan een kermisfuif)

Pretparkfuif dan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 04-12-2012

Op nu.nl is te lezen dat Fleetwood Mac deze zomer festivals doet en met een nieuw album komt. Lijkt mij dus ook een goede kanshebber voor de "oude" headliner. Ben benieuwd of het live nog wat is...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 04-12-2012

Loekoloek Wrote:Op nu.nl is te lezen dat Fleetwood Mac deze zomer festivals doet en met een nieuw album komt. Lijkt mij dus ook een goede kanshebber voor de "oude" headliner. Ben benieuwd of het live nog wat is...
Touren tem 12 juni vrij intensief in Amerika. Zullen een halve week later dus niet op Pinkpop staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 04-12-2012

Kan Jan dan toch Pinkpop Classic 2013 door laten gaan en dan heeft hij tevens een headliner die ook nog eens voldoet aan zijn rariteit dat ze al eens op het "grote" Pinkpop hebben gespeeld.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 04-12-2012

Van mij hoeven ze ook niet naar PP te komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 04-12-2012

Loekoloek Wrote:Op nu.nl is te lezen dat Fleetwood Mac deze zomer festivals doet en met een nieuw album komt. Lijkt mij dus ook een goede kanshebber voor de "oude" headliner. Ben benieuwd of het live nog wat is...

Ze moeten heel goed hun best doen willen ze hun nummers live nog kutter maken dan ze al zijn, dan zal het live best wel meevallen. Blijft ongelooflijk hoe Mick Fleetwood met deze band is omgegaan. En dat voor een band die Black magic woman heeft voortgebracht.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 05-12-2012

ik heb een vermoeden dat Metallica (ondanks het gezeiks van afgelopen editie) een van de headliners van Pinkpop zal zijn... zijn dan meteen de oude naam plus de dosis gitaren.

Let maar op!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 05-12-2012

Rik Wrote:ik heb een vermoeden dat Metallica (ondanks het gezeiks van afgelopen editie) een van de headliners van Pinkpop zal zijn... zijn dan meteen de oude naam plus de dosis gitaren.

Let maar op!

Heb daar niet zo veel mee en laten we eerlijk zijn, de fan die, die nog niet heeft gezien de agelopen 10-15 jaar die is het zelf schuld, maar voor mij nog altijd beter te pruimen dan Young, Dylan, McCartney, Kiss, Black Sabbath en wat al niet meer genoemd is als "oude" artiest.

Laten we hopen op een echte verassing en we mogen er van uit gaan, gezien de afgelopen jaren, dat het een artiest wordt die aardig wat op zijn bankrekening kan bijschrijven. Dus het zal wel iets heel duurs worden, maar of dat gelijk staat aan iets goeds kunnen we pas na de bekendmaking beoordelen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 05-12-2012

Rik Wrote:ik heb een vermoeden dat Metallica (ondanks het gezeiks van afgelopen editie) een van de headliners van Pinkpop zal zijn... zijn dan meteen de oude naam plus de dosis gitaren.

Let maar op!

Welk gezeiks?

Ik zou er wel blij mee zijn, was toch wel indrukwekkend om te zien. Goede strakke show met moddervet geluid.
Sowieso heb ik vermoeden dat het hard gaat worden komend jaar. Slipknot geef ik ook goede kans om er te staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 05-12-2012

Hij bedoelt het gezeik tussen pinkpop en Werchter (als ik me niet vergis). Metallica koos uiteindelijk voor Werchter waardoor Pinkpop ze niet meer kon boeken. Hoe dan ook, ik zie Slipknot echt niet naar Pinkpop komen. Metallica mag wel wat mij betreft. Maar ik denk niet dat dat de grote oude naam is waar Jan op doelt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 05-12-2012

Slipknot zou wel een leuke naam voor PP zijn denk alleen dat ze niet met minder dan een headline spot genoegen nemen en dat is denk ik wat teveel van het goede voor PP. Schijnt wel een goedkope headliner te zijn dus misschien daar rekening mee houdend dat het de kansen vergroot.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 05-12-2012

metal bouwie Wrote:Slipknot zou wel een leuke naam voor PP zijn denk alleen dat ze niet met minder dan een headline spot genoegen nemen en dat is denk ik wat teveel van het goede voor PP. Schijnt wel een goedkope headliner te zijn dus misschien daar rekening mee houdend dat het de kansen vergroot.
Slipknot zou kunnen, maar denk dat eerder dat Corey dan eerder met Stone Sour naar Landgraaf komt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 05-12-2012

Indiaantje89 Wrote:
metal bouwie Wrote:Slipknot zou wel een leuke naam voor PP zijn denk alleen dat ze niet met minder dan een headline spot genoegen nemen en dat is denk ik wat teveel van het goede voor PP. Schijnt wel een goedkope headliner te zijn dus misschien daar rekening mee houdend dat het de kansen vergroot.
Slipknot zou kunnen, maar denk dat eerder dat Corey dan eerder met Stone Sour naar Landgraaf komt.

Dat denk ik ook.

Slipknot op Pinkpop lijkt me overigens een zeer goed idee. Het is toch een band die iets bijzonders met zich meedraagt, iets dat iedere festivalbezoeker een keer wil ervaren. Ik zou ze graag zien als dagafsluiter op de 3FM-stage.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 05-12-2012

JohnDoe Wrote:
Indiaantje89 Wrote:
metal bouwie Wrote:Slipknot zou wel een leuke naam voor PP zijn denk alleen dat ze niet met minder dan een headline spot genoegen nemen en dat is denk ik wat teveel van het goede voor PP. Schijnt wel een goedkope headliner te zijn dus misschien daar rekening mee houdend dat het de kansen vergroot.
Slipknot zou kunnen, maar denk dat eerder dat Corey dan eerder met Stone Sour naar Landgraaf komt.

Dat denk ik ook.

Slipknot op Pinkpop lijkt me overigens een zeer goed idee. Het is toch een band die iets bijzonders met zich meedraagt, iets dat iedere festivalbezoeker een keer wil ervaren. Ik zou ze graag zien als dagafsluiter op de 3FM-stage.

ze doen blijkbaar enkel grote headlineshows


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 05-12-2012

Pinkpop was paar jaar geleden al rond met Slipknot, maar toen kwam, ik meen Sonisphere ertussen, en weg was Slipknot. Die werden toen weggezet op dat festival in Nederland. Maar kan ook ander rondreizend metalfestival geweest zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 05-12-2012

Verwacht ook eerder Stone Sour, en hoewel ik dat ook een prima naam vind, zou ik Slipknot erg toejuichen. Erg mooi naam, geweldige show en de derde headliner zal dan ook uit de hardere hoek moeten komen (je kunt toch moeilijk The Killers of Snow Patrol tussen Slipknot en Green Day zetten?)

Metallica zou ik persoonlijk ook niet erg vinden. Laatste keer in Nederland is tegen die tijd alweer 4 jaar geleden. 30 year anniversary van Kill 'Em All, dus een mooie gelegenheid om die plaat eens integraal te spelen!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 05-12-2012

Gaat Metallica touren dan?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 06-12-2012

Karel Wrote:Gaat Metallica touren dan?

die touren altijd, maar meestal is er rond deze periode wel iets over geweten dan... die zijn er altijd vroeg bij


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 06-12-2012

Hebben volgend jaar tot dusver alleen nog maar data vroeg in het jaar en een gig in september. Grote kans dat ze in de zomer weer in de buurt zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 06-12-2012

Maar was het niet vorig jaar dat Metallica persee het festival wilde afsluiten. Maar pinkpop koos toen voor Bruce als afsluiter. Lijkt me vreemd dat ze dan nu wel genoegen nemen met 'gewoon' dagafsluiting.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Ron - 06-12-2012

WeckoJ Wrote:Maar was het niet vorig jaar dat Metallica persee het festival wilde afsluiten. Maar pinkpop koos toen voor Bruce als afsluiter. Lijkt me vreemd dat ze dan nu wel genoegen nemen met 'gewoon' dagafsluiting.

Precies, dat zou heel raar zijn


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 06-12-2012

Ron Wrote:
WeckoJ Wrote:Maar was het niet vorig jaar dat Metallica persee het festival wilde afsluiten. Maar pinkpop koos toen voor Bruce als afsluiter. Lijkt me vreemd dat ze dan nu wel genoegen nemen met 'gewoon' dagafsluiting.

Precies, dat zou heel raar zijn

Nee, PP had de keus uit Bruce en Metallica om het festival af te sluiten waarbij ze uiteindelijk voor de 1e hebben gekozen. Een andere dag voor Metallica is (voor zover ik me kan herinneren) niet aan de orde geweest. Lijkt mij voor PP financieel bovendien niet haalbaar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 06-12-2012

Of het financieel haalbaar is ligt aan de rest van het programma. Maar als Metallica zou komen zou het wel een verrassing zijn aangezien ze verder ook nog nergens bekend zijn gemaakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 06-12-2012

Een andere dag was voor Metallica toen niet mogelijk omdat ze al op vrijdag en zaterdag optraden en dus is het logisch dat je niet op zondag wil spelen maar op maandag maar dat kon toen niet vanwege Bruce. Dus Metallica is gewoon beschikbare op een andere dag dan de laatste dag van Pinkpop.