Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 27-11-2012

Het laatste album is wel erg zwak vind ik.
Maar leuk om weer eens live te zien


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 27-11-2012

Gaat System of a Down eigenlijk nog iets doen volgend jaar? Vind het persoonlijk toch erg jammer dat die de afgelopen twee jaar nog niet in Nederland langs gekomen zijn...

Zou het zelf wel een prima band vinden om de boel eens te headlinen, meteen ook een band die we al jaren niet meer gezien hebben.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 27-11-2012

The Flaming Lips spelen er ook. Wow, die maken 3 bands bekend vandaag waar je als muziekliefhebber op zit te wachten. Grote kans dus dat we die niet op Pinkop zien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 28-11-2012

zo veel artiesten bekend die volgend jaar rond juni in europa optreden!!!!
Kiss,Depeche mode,kings of leon,editors,iron maiden,robbie williams,blur,rammstein,volbeat,bon jovi,stone roses,muse
Maar die komen allemaal NIET!!

Maar er zijn ook een heleboel bands die wel kans maken:
30 seconds to mars,Korn, The Prodigy, Bad Religion, Bullet For My Valentine,nightwish,opeth,band of horses, Stone Sour, Within Temptation, NOFX, Danko Jones, The Gaslight Anthem,flaming lips,arctic monkeys alice in chains,slipknot,sigur ros,Of Monsters And Men, Triggerfinger

Daar moet toch wel iets van te halen zijn he!!

Ik hoop zelf erg op sigur ros,Tool,Alice in chains en als oude rot: neil young


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 28-11-2012

Dat Depeche Mode, Kings of Leon, Editors. Robbie Williams, Blur, Rammstein, Volbeat, Bon Jovi niet komen vind ik niet erg. Kiss, Iron Maiden en Muse had ik niet erg gevonden.

Van de andere namen hoop ik dat Korn, Within Temptation, Danko Jones, The Gaslight Anthem, Arctic Monkeys en Triggerfinger komen. 30 Seconds to Mars mag van mij lekker op Mars blijven! Ook Skrillex en The Killers hoeven wat mij betreft niet te komen!

Ik hoop dat The Who the oude act is, maar Neil Young is zeker ook een toffe optie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 28-11-2012

Kraftwerk en Pet Shop Boys spelen tijdens Pinkpop weekend in Barcelone, op Sonar festival.
Geen idee of dit kanshebbers zijn, lijkt me niet echt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 28-11-2012

Two Door Cinema Club ook, dat lijkt me wel een kanshebber. En die 2 die jij noemde mogen wat mij betreft best komen, maar het zou me weinig verbazen als ze niet komen idd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 28-11-2012

Kraftwerk heb ik jaren terug op I Love Techno gezien. Gaaf om een keer te mogen meemaken maar verder totaal niks voor Pinkpop.

Ik vrees nog altijd voor Snow Patrol.... liever niet!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 28-11-2012

Er zijn genoeg goede namen die tijdens het Pinkpop weekend ergens in Europa touren dus daar zouden ze toch een mooi programma van moeten kunnen maken. Maar ja ik denk dat we nog wat geduld moeten hebben. Pinkpop moet eens af gaan van de traditie dat ze zo laat pas namen bekend maken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 28-11-2012

Pet Shop Boys, dat is weer eens iets anders. Lijkt me een toffe naam voor in de tent!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 28-11-2012

pet shop boys? lijkt me heel gaaf. Graag naar landgraaf ome jan!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 28-11-2012

Vorig jaar werd op 27 november Bruce Springsteen bekend gemaakt als headliner dus zo vreselijk laat zijn ze nou ook weer niet altijd. En vervolgens werd begin december ook Soundgarden bekend gemaakt. Een nieuwe naam moet dus binnenkort wel komen lijkt me.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Mo - 28-11-2012

AC/DC heeft aangekondigt dat er in zomer 2013 een nieuw album en tour komt.... Misschien een mogelijkheid?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 28-11-2012

Wel een hele dure mogelijkheid volgens mij, dan krijg je voor de rest een programma met enkel 3FM serious talents.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 28-11-2012

Mo Wrote:AC/DC heeft aangekondigt dat er in zomer 2013 een nieuw album en tour komt.... Misschien een mogelijkheid?

Waar is dat aangekondigd? Lijkt me dan overigens meer een act voor in de Arena.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 28-11-2012

Mo Wrote:AC/DC heeft aangekondigt dat er in zomer 2013 een nieuw album en tour komt.... Misschien een mogelijkheid?

Bron?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Beans - 28-11-2012

Al komt er een tour, hoe groot is de kans dat ze op Pinkpop spelen? Heel klein.
De resterende headliners komen gewoon uit het rijtje Snow Patrol, The Killers, Neil Young, Arctic Monkeys, QOTSA, The Prodigy, Placebo.
Al zullen ze bij Pinkpop de ballen wel niet hebben om QOTSA of Arctic Monkeys die plek te geven op de line up.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 29-11-2012

Denk dat we ons al in onze handjes mogen knijpen als de headliners Arctic Monkeys en Neil Young zouden worden. Dan QotSA op de plek voor de headliner, misschien ook Nick Cave & the Bad Seeds voor dezelfde spot?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 29-11-2012

Martijn Wrote:Denk dat we ons al in onze handjes mogen knijpen als de headliners Arctic Monkeys en Neil Young zouden worden. Dan QotSA op de plek voor de headliner, misschien ook Nick Cave & the Bad Seeds voor dezelfde spot?

Zouden nu al de beste eersten namen in jaren zijn!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 29-11-2012

ik denk dat er een headliner op pinkpop speelt die hier misschien nog helemaal niet genoemd is.
Een echte verrasing dus.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 29-11-2012

kesselman Wrote:ik denk dat er een headliner op pinkpop speelt die hier misschien nog helemaal niet genoemd is.
Een echte verrasing dus.

Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik denk van niet. Of heb je bronnen die dat bevestigen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 29-11-2012

Een verrassing hoeft zeker niet per definitie beter te zijn dan de namen die genoemd worden, ik zie toch wel graag Neil Young of The Who komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Mo - 29-11-2012

mad do
g Wrote:
Mo Wrote:AC/DC heeft aangekondigt dat er in zomer 2013 een nieuw album en tour komt.... Misschien een mogelijkheid?

Bron?

Van twitter:


ACDC Fans@ACDCFans

Now I've got your attention.....We can confirm New AC/DC album & Tour For 2013


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 29-11-2012

AC/DC komt echt niet naar Pinkpop, vergeet het maar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 29-11-2012

BigBird Wrote:AC/DC komt echt niet naar Pinkpop, vergeet het maar.

Omdat...