Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 23-11-2012

YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Dit zou op zich een mooie naam zijn en ook wel een publiekstrekker. Maar ik kan me niet voorstellen dat Pinkpop het risico gaat lopen met Ozzy Osbourne/Black Sabbath als headliner. Daarvoor heeft hij in het verleden te vaak een optreden op het (aller)laatse moment afgeblazen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 23-11-2012

fugazi Wrote:
YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Dit zou op zich een mooie naam zijn en ook wel een publiekstrekker. Maar ik kan me niet voorstellen dat Pinkpop het risico gaat lopen met Ozzy Osbourne/Black Sabbath als headliner. Daarvoor heeft hij in het verleden te vaak een optreden op het (aller)laatse moment afgeblazen

Nou die gok nemen ze wel hoor!

Hebben nu toch ook GreenDay staan... die kunnen ook zomaar alles cancellen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 23-11-2012

Ik denk niet dat het Black Sabbath is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 23-11-2012

YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Dat zou mooi zijn, dan zou ik de moeite wel nemen om naar het zuiden af te reizen! Zou helemaal super zijn als ze dan ook die andere naam van Ozzfest Japan meenemen. Maar goed, eerst zien dan geloven. Zou wel mooi aansluiten bij het vooruitzicht van een harder programma.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 23-11-2012

Wailer Wrote:
fugazi Wrote:
YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Dit zou op zich een mooie naam zijn en ook wel een publiekstrekker. Maar ik kan me niet voorstellen dat Pinkpop het risico gaat lopen met Ozzy Osbourne/Black Sabbath als headliner. Daarvoor heeft hij in het verleden te vaak een optreden op het (aller)laatse moment afgeblazen

Nou die gok nemen ze wel hoor!

Hebben nu toch ook GreenDay staan... die kunnen ook zomaar alles cancellen.

Green Day cancelt nu de optredens omdat Billie-Joe in de rehab zit. Daarvoor speelde ze gewoon ieder optreden ( tenzij er iemand ziek was). Bij Ozzy is het gewoon ieder optreden de vraag of hij het podium op komt. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Black Sabbath een mooie naam voor op de affiche, maar ik heb er een hard hoofd in.
En ik moet WeckoJ ook gelijk geven, ik denk niet dat Black Sabbath die oude naam is. Ik denk toch dat de oude naam Neil Young is


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 23-11-2012

Lijkt mij ook dat het om Neil Young zou gaan, dat is toch wel de oude naam voor Jan Smeets.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - mad dog - 23-11-2012

YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Van wie?? Iemand van de organisatie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 23-11-2012

mad dog Wrote:
YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Van wie?? Iemand van de organisatie.

Op zich een geloofwaardig gerucht maar ben ook wel benieuwd naar de bron.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 25-11-2012

ik vind black sabbath helemaal geen naam voor op pinkpop.

Althans niet voor op pinkpop 2013

in 1992 had het wel gepast,maar tegenwoordig??


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Modern_Man - 26-11-2012

Stone Roses misschien?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 26-11-2012

Modern_Man Wrote:Stone Roses misschien?

Denk ik niet, die speelden nog op Pukkelpop (uurtje van Landgraaf), en ik vind het ook geen band voor Pinkpop. Zullen geen drommen volk trekken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 26-11-2012

BigBird Wrote:
Modern_Man Wrote:Stone Roses misschien?

Denk ik niet, die speelden nog op Pukkelpop (uurtje van Landgraaf), en ik vind het ook geen band voor Pinkpop. Zullen geen drommen volk trekken.

en op pukkelpop was er ook geen interesse voor deze band


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 26-11-2012

Ik snap ook niet waarom The Stone Roses zo groot zijn.. Heb ze op Sziget gezien en vond het echt slecht gewoon. Een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 26-11-2012

Op Pukkelpop vond ik ze behoorlijk zalig. Als je een beetje into britpop bent, kan je die muziek wel pruimen denk ik.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 26-11-2012

Ja ik hou ook wel van Britpop maar op Sziget was het echt slecht. De zang was soms gewoon echt vals en op de een of andere manier sloeg het helemaal niet aan bij het publiek. Dusja ik ben er niet echt fan van..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Beans - 26-11-2012

Lauwerszz Wrote:Ja ik hou ook wel van Britpop maar op Sziget was het echt slecht. De zang was soms gewoon echt vals en op de een of andere manier sloeg het helemaal niet aan bij het publiek. Dusja ik ben er niet echt fan van..

Op sziget was het inderdaad niet veel.
Wat de zang betreft, die gast kan gewoon niet zingen dus niet alleen op Sziget zal het vals hebben geklonken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 26-11-2012

Met een groep Engelsen om je heen zal je een prima avond hebben, maar doe mij qua Britpop maar Blur en Pulp.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 26-11-2012

stone roses: ook geen naam voor voor op pinkpop 2013


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Ruud - 27-11-2012

Rik Wrote:
mad dog Wrote:
YouBube Wrote:Gisteren hoorde ik dat de oude naam toch Black Sabbath zou zijn ???

Van wie?? Iemand van de organisatie.

Op zich een geloofwaardig gerucht maar ben ook wel benieuwd naar de bron.
Ik heb dat gerucht ook gehoord....,van iemand die goede banden heeft met Pinkpop en Mojo (is trouwens dezelfde als waar YouBube het van heeft gehoord )


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 27-11-2012

Het zou kunnen, want Black Sabbath staat in mei in Japan (Ozzfest), dus Europa in juni zou kunnen.
Als ze BS hebben geboekt zou ik dat wel een fout vinden, want dit is geen grote publiekstrekker voor Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 27-11-2012

BigBird Wrote:Het zou kunnen, want Black Sabbath staat in mei in Japan (Ozzfest), dus Europa in juni zou kunnen.
Als ze BS hebben geboekt zou ik dat wel een fout vinden, want dit is geen grote publiekstrekker voor Pinkpop.
Bon Jovi staat op Isle of Wight Festival . Ik denk toch dat die het gaan worden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 27-11-2012

Indiaantje89 Wrote:Bon Jovi staat op Isle of Wight Festival . Ik denk toch dat die het gaan worden.

Nee die komen niet, want die kunnen alleen de 14e en spelen niet 3 dagen achtereen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 27-11-2012

O ok, hoeft voor mij ook niet hoor Tongue.

Ben wel benieuwd wanneer ze weer een naampje loslaten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 27-11-2012

Als Jan slim is laat hij voor de Kerst nog wat namen weten, want de concurrentie zal moordend zijn in 2013, en bezoekers hebben maar beperkt budget, zeker nu crisis is!

Als je ziet hoeveel grote losse concerten er volgend jaar zijn:

- Robbie Williams
- Muse
- Rihanna
- Roger Waters
- Bon Jovi
- Depeche Mode
- Westerpark concertreeks
- Bruce Springsteen (nog niet bevestigd)
- Kings Of Leon
- Alicia Keys
- The Killers

Dan moet Pinkpop toch echt met een puik programma komen willen ze uitverkopen. Ook was het niet slim van Smeets om te vertellen welke bands niet komen, want zo drijf je twijfelaars richting Werchter.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 27-11-2012

Het ligt ook niet eens echt aan de grote namen. Het concept is gewoon verouderd naar mijn mening. Het aanbood wat ze hebben is gewoon te weinig. Als ze verstandig zijn schrappen ze het 3FM podium. En plaatsen ze daar 2 of 3 grote tenten, waarvan minimaal 1 tent is voorzien van dance acts. Anno 2012 kun je bijna niet meer zonder de dance op commercieele festivals.

Daarom lopen festivals als Lowlands en Paaspop ook zo goed in dit land. Een goede dance line-up trekt veel publiek. Ook blijf ik van mening dat je vandaag de dag ook niet meer als festival kan stoppen om 23.00 uur. Ik weet dat dit met vergunningen te maken heeft. Maar dit is toch iets wat Pinkpop ook bezoekers kost.

Ook op het terrein is er niets van vernieuwing te vinden. Ik ben 4 jaar achter elkaar geweest, maar op de artiesten na, is het ieder jaar weer het zelfde. Kwa dat betreft kunnen ze wel wat leren van Lowlands kwa aankleding van het terrein. Een beetje kunst en aankleding hier en daar hoeft volgens mij niet zo duur te zijn. En het is voor het publiek leuk om ieder jaar weer iets nieuws te zien.

Maar goed, zolang Jan nog aan de macht is zie ik hier geen verandering inkomen.