Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 11-10-2012

Green day... Zeker niet mijn favoriet.
waar komt het vandaan dat depeche mode een sterk gerucht is? Zou ze enorm toejuichen!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 12-10-2012

Wailer Wrote:Green day... Zeker niet mijn favoriet.
waar komt het vandaan dat depeche mode een sterk gerucht is? Zou ze enorm toejuichen!

Heb ergens gelezen (http://www.rockblog.nl/nieuws/22084/depeche-mode-komt-met-nieuws) dat ze aan het aftellen zijn. Waarschijnlijk gaan ze een tour bekend maken. En aangezien ze in 2009 zouden komen op PP maar toen af moesten zeggen vermoeden vele mensen dat ze wat goed te maken hebben. Overigens hoop ik zelf absoluut niet dat ze komen. Green Day heb ik al gezien en tja dat is pas 3 jaar geleden, Depeche Mode hoeft niet zo van mij, vind dat niet zo bijzonder persoonlijk. Doe mij maar het liefst Pearl Jam. Muse moet Jan haast wel boeken dus blijft er eigenlijk nog maar een over en dan heb ik liever Pearl Jam of Snow Patrol of iets leuks geks ofzo. Verder hoop ik op Franz Ferdinand, The Temper Trap, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem, DeWolff en Drive Like Maria om maar wat namen te noemen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-10-2012

Pearl Jam schijnt 15 november in Polen te spelen tijdens Sonisphere http://bit.ly/QoPVqd

Geen idee of dat klopt, maar zoja, dan sluiten ze de vrijdag af op Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dielie - 14-10-2012

BigBird Wrote:Pearl Jam schijnt 15 november in Polen te spelen tijdens Sonisphere http://bit.ly/QoPVqd

Geen idee of dat klopt, maar zoja, dan sluiten ze de vrijdag af op Pinkpop.

juni


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 14-10-2012

Stop de tijd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 14-10-2012

BigBird Wrote:Pearl Jam schijnt 15 november in Polen te spelen tijdens Sonisphere http://bit.ly/QoPVqd

Geen idee of dat klopt, maar zoja, dan sluiten ze de vrijdag af op Pinkpop.

Dat zou super zijn.

Dan doe nog maar Mumford and Sons of Murse erbij en dan zijn de headliners voor mij rond.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - RutgerGM - 14-10-2012

Is Mumford & Sons dan zo groot in Nederland?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 15-10-2012

Mumford & Sons als headliner op Pinkpop lijkt me nog te vroeg. Ze hebben sowieso nog maar 2 cd's dus 1,5 uur spelen is dan best veel. Daarnaast zijn ze vorig jaar geweest. En begrijp me niet verkeerd ik vind het echt een toffe band, zeker live, maar headliner hoeven ze van mij (nog) niet te zijn.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 15-10-2012

Gerucht dat Depêche Mode 15e juni in Frankrijk speelt.

Zou lachen zijn als dit klopt, en Smeets PJ of DM moet teleurstellen die alleen vrijdag eventueel kunnen.
Of de zondag wel, maar dan speel Green Day hahahaha


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Pimm - 15-10-2012

Gewoon beiden op vrijdag laten spelen! Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 15-10-2012

BigBird Wrote:Gerucht dat Depêche Mode 15e juni in Frankrijk speelt.

Zou lachen zijn als dit klopt, en Smeets PJ of DM moet teleurstellen die alleen vrijdag eventueel kunnen.
Of de zondag wel, maar dan speel Green Day hahahaha

Gewoon Green Day annuleren, geen zekerheid dat ze komen ivm verslaving van die zanger... we weten allemaal hoe die afkickpogingen aflopen toch?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dré. - 15-10-2012

Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Gerucht dat Depêche Mode 15e juni in Frankrijk speelt.

Zou lachen zijn als dit klopt, en Smeets PJ of DM moet teleurstellen die alleen vrijdag eventueel kunnen.
Of de zondag wel, maar dan speel Green Day hahahaha

Gewoon Green Day annuleren, geen zekerheid dat ze komen ivm verslaving van die zanger... we weten allemaal hoe die afkickpogingen aflopen toch?

Kom op, het is nog meer dan een half jaar. Dan is zijn afkickprogramma echt wel achter de kiezen hoor. Waarschijnlijk treden ze volgende maand al weer op.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Denniz - 15-10-2012

Mumford and Sons was vorig jaar niet echt best (op zijn zachst gezegd), die zullen geen headliner zijn.

Vrijdag: Pearl Jam of Depeche Mode.
Zaterdag: Ik denk toch nog steeds Iron Maiden (staan dag later in de Uk en daarvoor in Duitsland)
Zondag: Greenday

Krijg je voor de rest vrees ik een uitgekleed voorprogramma want het budget zal dan ver op zijn.

Denk trouwens dat Pearl Jam de beste keus is voor de vrijdag, Depeche Mode zal namelijk moeten spelen in het avondlicht en dit komt de show niet ten goede.

Edit:
Adere kaarten die men kan trekken: Muse / the Killers, een classic act alla Neil Young geloof ik niet in na vorig jaar Springsteen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 16-10-2012

Denniz Wrote:Mumford and Sons was vorig jaar niet echt best (op zijn zachst gezegd), die zullen geen headliner zijn.

Mee eens dat ze geen headliner zullen zijn, dat zou me enorm verbazen iig! Maar ze waren niet best?!?! Het enige minpuntje was dat het nog drukker was dan bij een headliner! Heb me zelden tot nooit geergerd aan het publiek op PP, maar tijdens dat optreden voor het eerst wel. En ik heb echt nog niemand horen zeggen dat ze het niet best vonden. Iedereen die ik er iets over heb horen zeggen (of gelezen) vond het tof. Ikzelf ook, dus ik vind het een vreemde uitspraak... Tenzij je niet van hun muziek houd, maar dan zou je er niet 'vorig jaar' bij zetten lijkt me.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - F-JЩ - 16-10-2012

Het was inderdaad niet best.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 16-10-2012

Eens met Denniz!

Mumford & Sons was niet best op Pinkpop 2012 om het eufemistisch uit te drukken, ik had me er enorm op verheugd, maar het viel live gewoon zwaar tegen. Muzikaal was het misschien nog wel in orde, maar er was geen klik met het publiek en het was allemaal een beetje ongeinspireerd. De nieuwe nummers hadden wel potentie, wat ook nu blijkt met het goede, nieuwe album, maar op de heel bekende singles na, kwam er nauwelijks enthousiasme los in het publiek en ik stond toch redelijk van voren. Kortom de podiumpresentatie mag nog heel wat beter, voordat ze het als headliner mogen proberen. De verkoopcijfers van hun albums geven daarentegen daar wel langzaam aanleiding toe.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 16-10-2012

WeckoJ Wrote:
Denniz Wrote:Mumford and Sons was vorig jaar niet echt best (op zijn zachst gezegd), die zullen geen headliner zijn.

Mee eens dat ze geen headliner zullen zijn, dat zou me enorm verbazen iig! Maar ze waren niet best?!?! Het enige minpuntje was dat het nog drukker was dan bij een headliner! Heb me zelden tot nooit geergerd aan het publiek op PP, maar tijdens dat optreden voor het eerst wel. En ik heb echt nog niemand horen zeggen dat ze het niet best vonden. Iedereen die ik er iets over heb horen zeggen (of gelezen) vond het tof. Ikzelf ook, dus ik vind het een vreemde uitspraak... Tenzij je niet van hun muziek houd, maar dan zou je er niet 'vorig jaar' bij zetten lijkt me.

Ja joh dat Pinkpop publiek vond Gers Pardoel op mainstage ook hartstikke 'leuk' dus daar is geen pijl op te trekken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 16-10-2012

Loov Wrote:Ja joh dat Pinkpop publiek vond Gers Pardoel op mainstage ook hartstikke 'leuk' dus daar is geen pijl op te trekken.

Klopt, maar moet eerlijk zeggen dat de posters hierboven gelijk hebben.
Ik vond de sfeer bij M&S erg gespannen, waarschijnlijk vanwege de hoge verwachtingen. De band zelf was bloednerveus, en dat was te zien, merken en horen. De vonk met het publiek sloeg ook niet echt over, en er waren technische problemen. Er zat ook gee nvaart in het optreden. Ik denk nog steeds dat ze het aankunnen om af te sluiten, maar dan moet de band in vorm zijn, en geen technische problemen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Denniz - 16-10-2012

WeckoJ Wrote:
Denniz Wrote:Mumford and Sons was vorig jaar niet echt best (op zijn zachst gezegd), die zullen geen headliner zijn.

Mee eens dat ze geen headliner zullen zijn, dat zou me enorm verbazen iig! Maar ze waren niet best?!?! Het enige minpuntje was dat het nog drukker was dan bij een headliner! Heb me zelden tot nooit geergerd aan het publiek op PP, maar tijdens dat optreden voor het eerst wel. En ik heb echt nog niemand horen zeggen dat ze het niet best vonden. Iedereen die ik er iets over heb horen zeggen (of gelezen) vond het tof. Ikzelf ook, dus ik vind het een vreemde uitspraak... Tenzij je niet van hun muziek houd, maar dan zou je er niet 'vorig jaar' bij zetten lijkt me.

Was er inderdaad bij en net als de rest aangeeft het was echt niet best, dacht nog even dat het lag aan mijn verwachtingspatroon, maar dat bleek het echt niet te wezen.

Was zonde was echt een van de optredens op Pinkpop waar ik naar uitkeek vorig jaar......


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Denniz - 16-10-2012

YouBube Wrote:De verkoopcijfers van hun albums geven daarentegen daar wel langzaam aanleiding toe.

Eens!!

Als dan toch een "andere dan gebruikelijk" band een headliner spot krijgt is Mumford and Sons zeker een goede keuze!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 16-10-2012

Volgens iemand van Festivalinfo forum kunnen we Pearl Jam vergeten...

zijn bericht op 6 oktober:

Quote:Dit hoeven jullie niet serieus te nemen. Maar deze maand wordt Greenday bekend gemaakt. Omdat de band al vroeg met hun tourdata komt voor volgend jaar, wil Pinkpop het nog eerder uitbrengen.

Pearl Jam is wederom niet gelukt om te boeken.



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 16-10-2012

Quote:Green Day's Billie Joe Armstrong could stay in rehab until 2013 Green Day
Record label boss says the 'future is basically undecided'

Als Pearl Jam niet is gelukt omdat ze alleen op zondag of vrijdag kunnen spelen, maar dan Green Day speelt, zou dit erg triest zijn. Denk dat veel mensen liever PJ zien dan GD.
Maar misschien tourt PJ helemaal niet, zou de pijn verzachten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 16-10-2012

Ik snap niet dat Pinkpop dan Green Day boekt...

Je weet op voorhand dat de kans bestaat dat ze het niet gaan redden... Krijgen we dan weer een lullig Nederlands invallertje...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 16-10-2012

Denk dat tegenwoordig onder de gemiddelde 3FM luisteraar Green Day het een stukken beter doet dan Pearl Jam, dus wat dat betreft is de beslissing van Smeets wel te begrijpen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - jimmy - 17-10-2012

editors zal ook wel gewoon pinkpop headlinen zeker?