Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 08-11-2012

Nee, Kiss vind ik ook geen headliner. De Foo Fighters vond ik de beste headliner in jaren overigens.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - supermuys - 08-11-2012

Rik Wrote:Nog even wat nieuwe kanshebbers:
- Alterbridge
- Rise Against
- 30Seconds to mars
- 2 door cinema club


Rise Against is bevestigd voor Groezrock, eind april, denk niet dat ze zo'n lange tour zullen doen.....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-11-2012

Volbeat....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 08-11-2012

KISS komt tijdens Pinkpop wel erg dichtbij en voldoet prima aan de noemer 'oude, grote naam'. Dat kan toch haast niet meer anders? Zou het zelf overigens wel gaaf vinden, leuke show en zou graag het nieuwe werk eens live willen zien!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 08-11-2012

Als het gerucht klopt dat ze op Download staant (gaat over Kiss) dan kunnen ze dus alleen nog de 15e op PP staan. En de 16e staan ze dan op Nova Rock in Oostenrijk. Het is mogelijk uiteraard maar ik vind het niet waarschijnlijker worden door deze bevestiging eigenlijk. Ach we zullen waarschijnlijk nog even moeten afwachten!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 08-11-2012

WeckoJ Wrote:Als het gerucht klopt dat ze op Download staant (gaat over Kiss) dan kunnen ze dus alleen nog de 15e op PP staan. En de 16e staan ze dan op Nova Rock in Oostenrijk. Het is mogelijk uiteraard maar ik vind het niet waarschijnlijker worden door deze bevestiging eigenlijk. Ach we zullen waarschijnlijk nog even moeten afwachten!

Dat wilde ik net ook gaan zeggen. Het is dus alleen mogelijk dat Kiss op Pinkpop staat als Kiss op Nova Rock op dezelfde dag staat als Green Day op Pinkpop namelijk de 16e. Ik schat daarom de kans groter in dat Alice in Chains de 'grote oude naam' is. Volgens mij is van hun de datum nog niet bekend wanneer zij op Download staan maar ze zijn in ieder geval of de 14e of de 15e of zelfs beide beschikbaar en hebben daarnaast nog geen andere concerten rond Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Loekoloek Wrote:[Ik schat daarom de kans groter in dat Alice in Chains de 'grote oude naam' is.

Nee, AIC is niet meer groot, en al helemaal niet meer sinds LS dood is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Eerste namen RAR/RIP:

Quote:A Day To Remember
Airbourne
Amon Amarth
Bad Religion
BOYS NOIZE LIVE
Bring Me The Horizon
Broilers
Bullet For My Valentine
Casper
Cro
Fettes Brot
Five Finger Death Punch
Fritz Kalkbrenner
FUN.
Green Day
Korn
Kraftklub
Paramore
Royal Republic
Seeed
Selig
Simple Plan
Sportfreunde Stiller
Stone Sour
The Prodigy
The Wombats
Thirty Seconds To Mars
Tocotronic
Volbeat
Wat een hoop rotzooi en herhaling.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 08-11-2012

BigBird Wrote:Eerste namen RAR/RIP:

Quote:A Day To Remember
...
Volbeat
Wat een hoop rotzooi en herhaling.

Ieder jaar toch, op dat festival?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Ik denk dat Korn ook op PP speelt, en 30STM zullen semi-headlinen (denk voor Green Day). Ja die zijn inmiddels zo groot helaas.
The Prodigy verwacht ik niet, denk dat Smeets 2 andere headliners heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 08-11-2012

Van de Rock am Ring namen hoop ik vooral op Paramore, Airbourne en fun.

Volbeat, Bad Religion, Five Finger Death Punch en Stone Sour mag ook nog wel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

ik hoop het niet


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 08-11-2012

Lijstje van RAR word ik niet echt warm van, wel erg veel herhaling. Korn is nog een van de meest interessante namen, zegt wel genoeg....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Hurts, Papa Roach, Deftones en The Gaslight Anthem ook naar RAR/RIP....nog meer herhaling


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 08-11-2012

Tame Impala of Arcade Fire, is dat niks voor Pinkpop? Mits ze touren uiteraard.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Maetrik Wrote:Tame Impala of Arcade Fire, is dat niks voor Pinkpop? Mits ze touren uiteraard.

Arcade Fire tourt dan niet (althans er zijn geen signalen) en Tame Impala is grote kanshebbers om festivals te doen dan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 08-11-2012

Ik snap niet dat die 2 bands niet eerder op Pinkpop hebben gestaan. Of ik heb ze gemist Wink Overigens, ik ben geen fan, maar Paramore had ik ook al eerder verwacht.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 08-11-2012

BigBird Wrote:
Maetrik Wrote:Tame Impala of Arcade Fire, is dat niks voor Pinkpop? Mits ze touren uiteraard.

Arcade Fire tourt dan niet (althans er zijn geen signalen) en Tame Impala is grote kanshebbers om festivals te doen dan.

Arcade Fire is begonnen met de opnames van een nieuw album en daar nemen ze ruim de tijd voor. Valt zeker niet uit te sluiten dat ze volgend jaar zomer gaan touren. Maar dat is hoe dan ook toch echt geen band meer voor op Pinkpop. Hoe jammer ik dat ook vind.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Ben ik met je eens, passen beter bij een Lowlans en Pukkelpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 08-11-2012

Kiss dan de oude band?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 08-11-2012

Idéfix Wrote:Kiss dan de oude band?

Laten we hopen van niet. Ik vind "oude" metalbands zielig worden, naarmate de zangers de hoge noten niet meer kunnen halen en het toch steevast blijven proberen. Op RAR een aantal jaar geleden was het gewoon zielig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-11-2012

Ik vind dat er best veel goede namen bij Rock am Ring op de lijst. Voldoen prima aan de belofte van Smeets om dit jaar meer gitaren te regelen.

Kiss verwacht ik niet. Ik denk ACDC of Black Sabbath.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 08-11-2012

Rik Wrote:Ik vind dat er best veel goede namen bij Rock am Ring op de lijst. Voldoen prima aan de belofte van Smeets om dit jaar meer gitaren te regelen.

Kiss verwacht ik niet. Ik denk ACDC of Black Sabbath.

Volgens mij zijn Black Sabbath en vooral ACDC veel te duur voor Pinkpop. Die zijn echt niet goedkoper dan Coldplay en daar was destijds al veel discussie over.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

En acdc tourt niet, klaar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Beans - 08-11-2012

Ik vraag mij sowieso af waar de naam AC/DC ineens vanaf komt?