Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 17-06-2013

ahha Wrote:
Enzo Wrote:
pudpong3 Wrote:en nu maar hopen dat ze hp de tijd serieus nemen en ons het Pinkpop van weleer weer terug geven.
'Fuck you HP de Tijd!'

Je kunt zeggen wat je wilt over HP de Tijd maar ze hebben wel een punt pinkpop is al een hele tijd niet meer interessant maar zal nooit verdwijnen omdat 3fm het toch wel blijft promoten.

Is een knipoog ivm Nieuwe Revu en Jan Smeets


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 17-06-2013

ahha Wrote:http://www.hpdetijd.nl/2013-06-17/pinkpop-2013-hip-is-anders/

Best een aardig artikel over hoe het er nu eigenlijk voor staat met pinkpop.

Leuk stuk Smile en prima conclusie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 17-06-2013

Ik vind het niet erg dat er ergens op het affiche bands als Paramore en 30STM staan, best, die staan op veel meer festivals...Killers als dagafsluiter, ook helemaal niet erg, die eerste twee platen waren fijn. Maar als je kijkt naar wat er toert, en wat je uiteindelijk binnen haalt, dan doe je het als Pinkpop zijnde gewoon niet goed.

dEUS, Arctic Monkeys, Smashing Pumpkins, National, Editors, Bloc Party, Kasabian, Chase & Status, Modeselektor, Biffy Clyro. Gewoon wat willekeurige, redelijk mainstream namen, die ze dan bewust laten lopen voor Passenger, Ben Howard, Will&People, Douwe Bob, Fun. etc.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 17-06-2013

Wanneer werd de hilariteit van dit forum ingeruild voor abjecte saaiheid?

Ik wil gewoon weten wat de winnaars van het vergiftigd StuBru-geschenk ervan vonden, hehe.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 17-06-2013

Uplift Wrote:Ik wil gewoon weten wat de winnaars van het vergiftigd StuBru-geschenk ervan vonden, hehe.
Mijn mening komt er vanavond of morgen aan, Uplift. Vond het na jarenlang lezen over pinkpop hier op het forum in ieder geval een interessant weekend. Zelden zoveel clichés en vooroordelen bevestigd gezien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 17-06-2013

Wat Uplift bedoelt: heb je nog zo'n jong, blond, blij, naief meisje met een bloem in heur haar binnengedaan?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Flair - 17-06-2013

http://oor.nl/#reviews/concerts/2293/pinkpop_dag_3_green_day_alt-j_triggerfinger_e_a

veilig en plezant stukje van oor


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - RH80 - 17-06-2013

Flair Wrote:http://oor.nl/#reviews/concerts/2293/pinkpop_dag_3_green_day_alt-j_triggerfinger_e_a

veilig en plezant stukje van oor

Het gaat precies ook in Nederland lekker met de ticketverkoop voor Atoms for Peace.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 17-06-2013

Flair Wrote:http://oor.nl/#reviews/concerts/2293/pinkpop_dag_3_green_day_alt-j_triggerfinger_e_a

veilig en plezant stukje van oor

Wow, dit wordt echt geplaatst door Oor!? Leest meer als een festivalervaring die iemand schrijft voor zijn persoonlijke blog met 10 volgers..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - SebasD - 17-06-2013

Ben enkel vrijdag even geweest, vreemd festival. Het publiek gedraagt zich alsof het op een schlagerfestival is, de ingang lag er compleet verlaten bij, bands als The Script kregen belachelijk veel respons van het publiek waarbij de mensen bij QOTSA wegliepen na No One Knows. Over het algemeen was het publiek meer met zichzelf bezig dan met de acts. En als je de allerlelijkste vrouwen wil zien dan moet je maar 5 seconden naar de beelden op de grote schermen kijken. Niet dat dat iets is waarop je een festival beoordeelt, maar als ik rondom me keek werden inderdaad alle vooroordelen bevestigd. Nu, het heeft ons €10 gekost aan drinken+ brandstofkosten... Spijt heb ik er zeker niet van, maar wat een hoge prijs (de volle pot dan uiteraard) voor wat dat onnozel festival maar te bieden heeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 17-06-2013

Karel Wrote:
Uplift Wrote:Ik wil gewoon weten wat de winnaars van het vergiftigd StuBru-geschenk ervan vonden, hehe.
Mijn mening komt er vanavond of morgen aan, Uplift. Vond het na jarenlang lezen over pinkpop hier op het forum in ieder geval een interessant weekend. Zelden zoveel clichés en vooroordelen bevestigd gezien.


De meisjes (en ja, ik zag zelfs een enkele jongen in het publiek) die zo wat bij iedere act een hartjes gebaar maken met hun twee handen, is dat een nieuw verschijnsel? of valt me dat nu voor het eerst zo op, thuis voor de tv? "Duivel gebaar maakt plaats voor hartjes", vat Pinkpop anno 2013 wel redelijk samen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 17-06-2013

matthijs603 Wrote:
Flair Wrote:http://oor.nl/#reviews/concerts/2293/pinkpop_dag_3_green_day_alt-j_triggerfinger_e_a

veilig en plezant stukje van oor

Wow, dit wordt echt geplaatst door Oor!? Leest meer als een festivalervaring die iemand schrijft voor zijn persoonlijke blog met 10 volgers..
Haha, deze zin is wel geniaal hoor:
'Als we vervolgens op de 3FM Stage onder meer een viool en een accordeon voorbij zien komen, weten we dat we in het hoekje van de kwaliteitspop zijn beland. Ja, laat dat maar aan Blaudzun over'


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 17-06-2013

geluksknikker Wrote:
Karel Wrote:
Uplift Wrote:Ik wil gewoon weten wat de winnaars van het vergiftigd StuBru-geschenk ervan vonden, hehe.
Mijn mening komt er vanavond of morgen aan, Uplift. Vond het na jarenlang lezen over pinkpop hier op het forum in ieder geval een interessant weekend. Zelden zoveel clichés en vooroordelen bevestigd gezien.


De meisjes (en ja, ik zag zelfs een enkele jongen in het publiek) die zo wat bij iedere act een hartjes gebaar maken met hun twee handen, is dat een nieuw verschijnsel? of valt me dat nu voor het eerst zo op, thuis voor de tv? "Duivel gebaar maakt plaats voor hartjes", vat Pinkpop anno 2013 wel redelijk samen.

Ja duh... weet je wel hoe lekker jared leto en ben howard zijn? Als je niks van muziek weet bemoei je er dan ook niet mee... tienermeisje mode off

Tsja dat gekke hartjesgebaar zie je veel... ook al hele poos bij voetbalwedstrijden. Vanuit spelers naar publiek. In onze tijd vielen meisjes flauw bij de backstreet boys... nu krijgt jared leto hartjes te zien... over paar jaar is het normaal om tieten te laten zien...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Pimm - 17-06-2013

Wailer Wrote:
geluksknikker Wrote:
Karel Wrote:Mijn mening komt er vanavond of morgen aan, Uplift. Vond het na jarenlang lezen over pinkpop hier op het forum in ieder geval een interessant weekend. Zelden zoveel clichés en vooroordelen bevestigd gezien.


De meisjes (en ja, ik zag zelfs een enkele jongen in het publiek) die zo wat bij iedere act een hartjes gebaar maken met hun twee handen, is dat een nieuw verschijnsel? of valt me dat nu voor het eerst zo op, thuis voor de tv? "Duivel gebaar maakt plaats voor hartjes", vat Pinkpop anno 2013 wel redelijk samen.

Ja duh... weet je wel hoe lekker jared leto en ben howard zijn? Als je niks van muziek weet bemoei je er dan ook niet mee... tienermeisje mode off

Tsja dat gekke hartjesgebaar zie je veel... ook al hele poos bij voetbalwedstrijden. Vanuit spelers naar publiek. In onze tijd vielen meisjes flauw bij de backstreet boys... nu krijgt jared leto hartjes te zien... over paar jaar is het normaal om tieten te laten zien...
Op elk brits festival al de standaard.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 17-06-2013

Ik kan me nog herinneren dat ik in 2009 de line up echt ruk vond..maar als ik die zo eens terug kijk vind ik hem in vergelijking met 2013 nog best goed.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 17-06-2013

Pimm Wrote:
Wailer Wrote:
geluksknikker Wrote:De meisjes (en ja, ik zag zelfs een enkele jongen in het publiek) die zo wat bij iedere act een hartjes gebaar maken met hun twee handen, is dat een nieuw verschijnsel? of valt me dat nu voor het eerst zo op, thuis voor de tv? "Duivel gebaar maakt plaats voor hartjes", vat Pinkpop anno 2013 wel redelijk samen.

Ja duh... weet je wel hoe lekker jared leto en ben howard zijn? Als je niks van muziek weet bemoei je er dan ook niet mee... tienermeisje mode off

Tsja dat gekke hartjesgebaar zie je veel... ook al hele poos bij voetbalwedstrijden. Vanuit spelers naar publiek. In onze tijd vielen meisjes flauw bij de backstreet boys... nu krijgt jared leto hartjes te zien... over paar jaar is het normaal om tieten te laten zien...

Op elk brits festival al de standaard.
10 jaar terug in Duitsland al.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 18-06-2013

metal bouwie Wrote:
Pimm Wrote:
Wailer Wrote:Ja duh... weet je wel hoe lekker jared leto en ben howard zijn? Als je niks van muziek weet bemoei je er dan ook niet mee... tienermeisje mode off

Tsja dat gekke hartjesgebaar zie je veel... ook al hele poos bij voetbalwedstrijden. Vanuit spelers naar publiek. In onze tijd vielen meisjes flauw bij de backstreet boys... nu krijgt jared leto hartjes te zien... over paar jaar is het normaal om tieten te laten zien...

Op elk brits festival al de standaard.
10 jaar terug in Duitsland al.

Wie biedt meer?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 18-06-2013

Weer een mooi huilartikel van Smeets in het Limburgs Dagblad. Het gaat van kwaad tot erger.

Trouwens, daags na Pinkpop zij die vorig jaar nog iets in de trant van, we moeten het iets anders gaan doen, er moeten weer meer "spijkerjasjes" naar Pinkpop komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-06-2013

geluksknikker Wrote:Weer een mooi huilartikel van Smeets in het Limburgs Dagblad. Het gaat van kwaad tot erger.

Is daar digitale versie van, of stond dat alleen in papieren versie?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Snackbarharses - 18-06-2013

BigBird Wrote:
geluksknikker Wrote:Weer een mooi huilartikel van Smeets in het Limburgs Dagblad. Het gaat van kwaad tot erger.

Is daar digitale versie van, of stond dat alleen in papieren versie?
Niet online, wel in de papieren krant: Zie link hieronder:

http://www.pdfhost.net/index.php?Action=DownloadFile&id=9e1f21440853f462e7a4a955f905ceb2


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 18-06-2013

geluksknikker Wrote:Weer een mooi huilartikel van Smeets in het Limburgs Dagblad. Het gaat van kwaad tot erger.

Trouwens, daags na Pinkpop zij die vorig jaar nog iets in de trant van, we moeten het iets anders gaan doen, er moeten weer meer "spijkerjasjes" naar Pinkpop komen.

Ach, er staat helemaal niets nieuws in, dus van kwaad naar erger vind ik het in ieder geval niet. Het schelden vanaf een anoniem medium hekelt mij ook. Als je het ergens niet mee eens bent kan dat op een normale manier geschreven worden is mijn mening. Gelukkig is dat op dit forum nog niet zo erg, want alles wordt hier toch onderbouwt neergeschreven en of je het daar mee eens bent is een ander verhaal. Maar dit even terzijde en niet specifiek een reactie op jou post, maar op de uitspraken van Jan waar ik het wel mee eens ben. Zijn reactie aan het eind, daar schrok ik zelf ook van, zoals ook mijn vrienden en vond ik zéér kinderachtig en ongepast. Die man moet gewoon stoppen om op het podium of überhaupt in het openbaar te spreken, want hij begint een karikatuur van zichzelf te worden en welke gek neemt hem nog serieus. Het wachten is dat de een of andere cabaretier hem op de hak neemt tijdens een nieuwjaar conferentie.


Dat spijkerjasjesverhaal?
Dan moeten The Script en 30 sec.... voor een nieuwe look gaan zorgen onder de tieners!

Komende editie zitten we toch weer te wachten op de line up hier op Graz! Tegen beter weten in?
Ik hoop in ieder geval weer voor een 10-tal bands die ik leuk vind, dat waren er dit jaar maar 6, waarvan ik er 2 niet eens heb gezien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 18-06-2013

Snackbarharses Wrote:
BigBird Wrote:
geluksknikker Wrote:Weer een mooi huilartikel van Smeets in het Limburgs Dagblad. Het gaat van kwaad tot erger.

Is daar digitale versie van, of stond dat alleen in papieren versie?
Niet online, wel in de papieren krant: Zie link hieronder:

http://www.pdfhost.net/index.php?Action=DownloadFile&id=9e1f21440853f462e7a4a955f905ceb2

bedankt voor het uploaden. Viel wel mee het hele verhaal, maar hij laat zich wel (weer) kennen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 18-06-2013

geluksknikker Wrote:
Karel Wrote:
Uplift Wrote:Ik wil gewoon weten wat de winnaars van het vergiftigd StuBru-geschenk ervan vonden, hehe.
Mijn mening komt er vanavond of morgen aan, Uplift. Vond het na jarenlang lezen over pinkpop hier op het forum in ieder geval een interessant weekend. Zelden zoveel clichés en vooroordelen bevestigd gezien.


De meisjes (en ja, ik zag zelfs een enkele jongen in het publiek) die zo wat bij iedere act een hartjes gebaar maken met hun twee handen, is dat een nieuw verschijnsel? of valt me dat nu voor het eerst zo op, thuis voor de tv? "Duivel gebaar maakt plaats voor hartjes", vat Pinkpop anno 2013 wel redelijk samen.
Ik zag dat al in 2009 op Werchter terug.

Graag zou ik mijn plasstraal doorheen dat gebaar richten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 18-06-2013

Uplift Wrote:
geluksknikker Wrote:
Karel Wrote:Mijn mening komt er vanavond of morgen aan, Uplift. Vond het na jarenlang lezen over pinkpop hier op het forum in ieder geval een interessant weekend. Zelden zoveel clichés en vooroordelen bevestigd gezien.


De meisjes (en ja, ik zag zelfs een enkele jongen in het publiek) die zo wat bij iedere act een hartjes gebaar maken met hun twee handen, is dat een nieuw verschijnsel? of valt me dat nu voor het eerst zo op, thuis voor de tv? "Duivel gebaar maakt plaats voor hartjes", vat Pinkpop anno 2013 wel redelijk samen.
Ik zag dat al in 2009 op Werchter terug.

Graag zou ik mijn plasstraal doorheen dat gebaar richten.

Wil jij in de richting van 14 jarige meisjes plassen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JorisR - 18-06-2013

Snackbarharses Wrote:
BigBird Wrote:
geluksknikker Wrote:Weer een mooi huilartikel van Smeets in het Limburgs Dagblad. Het gaat van kwaad tot erger.

Is daar digitale versie van, of stond dat alleen in papieren versie?
Niet online, wel in de papieren krant: Zie link hieronder:

http://www.pdfhost.net/index.php?Action=DownloadFile&id=9e1f21440853f462e7a4a955f905ceb2

"Kijk, neem dat verhaal
over de invloed van 3FM op de programmering,
dat in jullie krant verscheen
(In de greep van de nationale
hitfabriek, 12-6, red.). Daar had 3FM
veel kritiek op."

Eeeeh, wat? Dus moet Smeets 3FM of programma gaan verdedigen? Ze hebben een heel mondige zendermanager volgens mij. En verder... Ach... rare man.