Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - marvin - 06-11-2012

F-JЩ Wrote:'Onze verslaggever' moet verdorie van die enter-knop afblijven!

I know - altijd hetzelfde bij Limburgs Dagblad. Helaas help ik je ook niet omdat ik het bestand niet corrigeer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 06-11-2012

AUB NIET the Killers als headliner. Zet ze maar lekker voor een headliner neer als ze dan toch persee moeten komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - RutgerGM - 06-11-2012

jimmy Wrote:
Maetrik Wrote:Ondanks de mindere ervaring van iemand eerder in dit topic lijkt Aerosmith me ook gaaf om eens te horen. Headliner op de eerste dag. Tweede dag The Killers. Derde dag Green Day.

aerosmith is passé e, als ge daarmee content bent

Op Graspop paar jaar geleden de helft van het concert geplaybacked...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 06-11-2012

Meen je niet.... dat is echt not done.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 06-11-2012

WeckoJ Wrote:AUB NIET the Killers als headliner. Zet ze maar lekker voor een headliner neer als ze dan toch persee moeten komen.
Wat maakt het uit om hoe laat een band speelt die je niet wilt zien...?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 06-11-2012

Nou een headliner speelt over het algemeen langer dan alle andere acts. Daarom dus.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 06-11-2012

Die zouden in 2009 al headliner zijn, neem aan dat als ze dit jaar komen 'gewoon' zullen gaan headlinen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 06-11-2012

Queens of the Stone Age enlist Dave Grohl for new album, after drummer Joey Castillo leaves band http://t.co/iOvv6XVG


Zal me niks verbazen als Grohl ook mee op tour gaat


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 06-11-2012

Roger Waters tourt komende zomer weer met 'The Wall' door Europa, voor de laatste maal!
Hij komt sowieso naar Duitsland en Italië.
Hij heeft al eens los in Landgraaf gestaan, dus zou goed kunnen dat dit m is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 06-11-2012

BigBird Wrote:Roger Waters tourt komende zomer weer met 'The Wall' door Europa, voor de laatste maal!
Hij komt sowieso naar Duitsland en Italië.
Hij heeft al eens los in Landgraaf gestaan, dus zou goed kunnen dat dit m is.

Nou, dat zou wel een grote stunt zijn. Van mij mag het maar of het grote pinkpop publiek er op zit te wachten weet ik niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Groeten thuis - 06-11-2012

BigBird Wrote:Queens of the Stone Age enlist Dave Grohl for new album, after drummer Joey Castillo leaves band http://t.co/iOvv6XVG


Zal me niks verbazen als Grohl ook mee op tour gaat

Grohl had het volgens mij aardig naar zijn zin op pinkpop vorig jaar (en die keer daarvoor). Ik hoop dat hij meekomt. Leuk, weer een regenboog.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 07-11-2012

Groeten thuis Wrote:
BigBird Wrote:Roger Waters tourt komende zomer weer met 'The Wall' door Europa, voor de laatste maal!
Hij komt sowieso naar Duitsland en Italië.
Hij heeft al eens los in Landgraaf gestaan, dus zou goed kunnen dat dit m is.

Nou, dat zou wel een grote stunt zijn. Van mij mag het maar of het grote pinkpop publiek er op zit te wachten weet ik niet.

Wie wil nou niet ooit The Wall hebben gezien. Groter, beter en overweldigender zal een optreden nooit meer zijn. Of dat mogelijk is op Pinkpop?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 07-11-2012

Ik ben zelf een paar jaar geleden naar Roger Waters geweest in Landgraaf met zijn Dark side of the moon project. Inderdaad geweldig!! The Wall zal dit nog meer overtreffen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 07-11-2012

pudpong3 Wrote:
Groeten thuis Wrote:
BigBird Wrote:Roger Waters tourt komende zomer weer met 'The Wall' door Europa, voor de laatste maal!
Hij komt sowieso naar Duitsland en Italië.
Hij heeft al eens los in Landgraaf gestaan, dus zou goed kunnen dat dit m is.

Nou, dat zou wel een grote stunt zijn. Van mij mag het maar of het grote pinkpop publiek er op zit te wachten weet ik niet.

Wie wil nou niet ooit The Wall hebben gezien. Groter, beter en overweldigender zal een optreden nooit meer zijn. Of dat mogelijk is op Pinkpop?

Laat maar komen, een van de beste shows die ik gezien heb. Zou ook een mooi Goffertpark concert kunnen worden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 07-11-2012

Zou zeker erg tevreden zijn over Roger Waters!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 07-11-2012

metal bouwie Wrote:
pudpong3 Wrote:
Groeten thuis Wrote:Nou, dat zou wel een grote stunt zijn. Van mij mag het maar of het grote pinkpop publiek er op zit te wachten weet ik niet.

Wie wil nou niet ooit The Wall hebben gezien. Groter, beter en overweldigender zal een optreden nooit meer zijn. Of dat mogelijk is op Pinkpop?

Laat maar komen, een van de beste shows die ik gezien heb. Zou ook een mooi Goffertpark concert kunnen worden.

Het Goffertpark zou inderdaad ook geweldig zijn. Woon op loopafstand van de Goffert. Daarnaast is een vriend van mij ooit, geloof ik, in het Gelredome naar Roger Waters geweest en kan daar nu nog steeds uren over vol praten. Het zou dus een geweldig zijn als Jan hem weet te strikken voor Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 07-11-2012

Morgen komt Nova Rock met nieuwe namen, indicator voor PP


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 666 - 07-11-2012

BigBird Wrote:Queens of the Stone Age enlist Dave Grohl for new album, after drummer Joey Castillo leaves band http://t.co/iOvv6XVG


Zal me niks verbazen als Grohl ook mee op tour gaat

Yes Please!!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 07-11-2012

Rik Wrote:Ik ben zelf een paar jaar geleden naar Roger Waters geweest in Landgraaf met zijn Dark side of the moon project. Inderdaad geweldig!! The Wall zal dit nog meer overtreffen.

Was ik ook bij. Een van de beste optredens waar ik ooit bij was. Zeker qua geluid.
Heb er nog ergens een bootleg van liggen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-11-2012

Nog even wat nieuwe kanshebbers:
- Alterbridge
- Rise Against
- 30Seconds to mars
- 2 door cinema club


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-11-2012

Idéfix Wrote:
Rik Wrote:Ik ben zelf een paar jaar geleden naar Roger Waters geweest in Landgraaf met zijn Dark side of the moon project. Inderdaad geweldig!! The Wall zal dit nog meer overtreffen.

Was ik ook bij. Een van de beste optredens waar ik ooit bij was. Zeker qua geluid.
Heb er nog ergens een bootleg van liggen.

Ja was echt vet!!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 08-11-2012

Rik Wrote:Nog even wat nieuwe kanshebbers:
- Alterbridge
- Rise Against
- 30Seconds to mars
- 2 door cinema club

Zou weer lekker origineel zijn. Ik ben vanaf 2009 t/m 2012 geweest en heb 3 van deze 4 al gezien. Rise Against is niet geweest in die tijd, Alter Bridge, 30STM (kutband btw) en 2 Door Cinema Club waren er in 2011. Dus ik mag hopen dat ze ze sowieso niet alle 3 boeken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 08-11-2012

Kiss speelt de 12e in Berlijn


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-11-2012

BigBird Wrote:Kiss speelt de 12e in Berlijn

Ik kan er niks aan doen maar ik vind Kiss geen headliner voor Pinkpop...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 08-11-2012

kiss staat ook op Novarock in het zelfde als Pinkpop.