Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 15-06-2013

Zal mij niks verbazen als 30 Seconds to Mars volgend jaar terugkomt om een dag af te sluiten, ernstig hoe enorm de populairiteit van die jongens is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - RH80 - 15-06-2013

Jezus, dit is om schrik van te krijgen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 15-06-2013

Handsome Poets en Script vond ik nog vele malen erger


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - RH80 - 15-06-2013

Niet naar gekeken, maar ik heb het vooral over de populariteit (krijgen gewoonweg het pinkpoppubliek mee, wat geen sinecure is obv de beelden die ik eerder zag), de performance was in 2010 op Werchter nog wel een stuk erger. Maar als dit één van de toekomstige bands is die festivals gaat headlinen, mag er niet aan denken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 15-06-2013

Idéfix Wrote:Handsome Poets en Script vond ik nog vele malen erger

Eerste niet gezien, maar The Script nog erger dan dit? Nee, dat kan ik niet zeggen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - SebasD - 15-06-2013

Snap niet dat ze op Werchter zo hoog staan, is daar in België zo'n groot publiek voor?

EDIT: Aan wat er ineens allemaal op het podium staat te zien... Laat die maar op Pinkpop blijven.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 15-06-2013

geluksknikker Wrote:
Idéfix Wrote:Handsome Poets en Script vond ik nog vele malen erger

Eerste niet gezien, maar The Script nog erger dan dit? Nee, dat kan ik niet zeggen.


Ik heb alleen maar stukjes gezien.
Alleen qotsa en Ellie Goulding helemaal gezien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Oepsje - 15-06-2013

Ik vond de Script echt vele malen beter dan dit!
30STM krijgt inderdaad wel dat hele publiek mee zeg, nu mogen ze zelfs het podium op...ze staan er alle 30.000 om te springen....
en die nummers zijn ook drastisch slechter geworden sinds hun eerste cd'tje zeg


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 15-06-2013

Nou, dan hoeft Phoenix voor een peulenschil van volk te spelen. Triest toch wel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - RH80 - 15-06-2013

En dan is het veld daar precies zo goed als leeg voor Phoenix, wat een festival..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - SebasD - 15-06-2013

Geluid krijgen we ook niet direct... En het volk stond bijna allemaal bij 30STM op het andere podium. Dat krijg je dan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Oepsje - 15-06-2013

Ligt het aan mij of zingt die zanger van phoenix gewoon bar slecht...
Die drummer is overigens wel een held, hoe die meteen vanaf het begin uit z'n dak gaat, heerlijk.

EDIT: Zang wordt iets beter, maar goed is anders....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 15-06-2013

Oepsje Wrote:Ligt het aan mij of zingt die zanger van phoenix gewoon bar slecht...
Die drummer is overigens wel een held, hoe die meteen vanaf het begin uit z'n dak gaat, heerlijk.

Zeer matig ja.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 15-06-2013

Oepsje Wrote:Ligt het aan mij of zingt die zanger van phoenix gewoon bar slecht...
Die drummer is overigens wel een held, hoe die meteen vanaf het begin uit z'n dak gaat, heerlijk.

EDIT: Zang wordt iets beter, maar goed is anders....
True, buiten het feit dat Thomas Mars (what's in a name) niet echt op z'n sterkst zingt vandaag, vind ik het wel best een onderhoudend concert.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 15-06-2013

Ik vind Phoenix best prima, nodigt wel uit om die op Glasto te gaan checken als zondagheadliner.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - SebasD - 15-06-2013

Voor ons is het geen probleem maar ik zie daar ineens verschillende mensen naar de oren grijpen. Gisteren klonk het geluid op de wei aan dat podium bij QOTSA toch ook niet echt super. Josh was soms bijna niet te verstaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wonderboy - 15-06-2013

Ook wel spijtig dat het Pinkpop-publiek volgens mij nog nooit heeft gehoord van Phoenix.
Het publiek kent werkelijk geen enkel nummer heb ik het idee.
Ben wel benieuwd naar de performance in Parijs deze zomer! (Rock en Seine)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 15-06-2013

Ernstig hoe weinig man er maar afkomt op een band als Phoenix op Pinkpop anno 2013, geeft de burger geen moed voor de toekomst van Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 15-06-2013

Vandaag even op de berg wezen kijken, zag er pijnlijk leeg uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 15-06-2013

Miles Kane ging ook wel erg lekker!

Nu QotSA akoestisch in die container. Niet verkeerd, zo komen die nieuwe nummers best goed uit de verf.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 15-06-2013

setlist KOL
http://twitpic.com/cxefym


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - marvin - 16-06-2013

Tijdens 30stm stond ik "bij de trappen" te kletsen. Angstaanjagend hoe de menigte los ging. Dat heeft Kol nog geen 5 sec weten te doenvandaag. Palma violets zeer geslaagd vandaag, La pegatina ok om te ontwaken in de zon, Miiles Kane superstrak, de passenger excuseerde zichzelf dat ie er was, c2c 30 min de moeite waard. Al met al wel een beter programma in de breedte dan gisteren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 16-06-2013

Ik heb phoenix helemaal gezien, onder de indruk. Muziek komt goed over... leuke interactie met publiek. Muziek gewoon goed. Hadden qua kwaliteit best headliner kunnen zijn. Miles kane vandaag ook goed. Gaslight anthem

. Niks mis mee.. 3 dingen volledig gezie en alle 3 top!

Moregen vaccines en alt j. Moet goedkomen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wonderboy - 16-06-2013

Ook van de zaterdag de 3voor12 cijfers op een rijtje:
Phoenix: 8+
The Opposites: 8
Miles Kane: 8-
Palma Violets: 7,5
The Gaslight Anthem: 7
Graveyard: 7
Passenger: 7
30 Seconds to Mars: 7
La Pegatina: 7
Douwe Bob: 7
Kings of Leon: 6
Ellie Goulding: 6
C2C: 5,5
FUN. : 4


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 16-06-2013

Geen verkeerde setlist van KOL. Best veel oud werk, vandaar waarschijnlijk dat het publiek minder enthousiast was. Op Facebook lees ik over het optreden van KOL nu veel reacties in de trant van "als je geen zin hebt om op te treden, blijf dan thuis" en "er kan nog geen glimlach vanaf".