Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 12-06-2013

BKS en Pinkpop vergelijken is sowieso geen doen.

2 totaal verschillende festivals met beide hun eigen visie en totaal verschillende doeleindes.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Hummels - 12-06-2013

Indiaantje89 Wrote:
Hummels Wrote:Mocht een van de ticketwinnaars nog dagkaarten voor de zaterdag over hebben, ik houd mij graag aanbevolen voor een paar tickets. Stuur mij dan aub een PM.
Betaal gewoon voor je tickets, je hebt ze zelf niet gewonnen.
Ik zeg ook nergens dat ik ze gratis wil, natuurlijk wil ik er centen voor betalen. Maar de volle mep voor dit programma is mij even te gek, knul.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 12-06-2013

Indiaantje89 Wrote:totaal verschillende doeleindes.
Nee, uiteindelijk willen ze allebei geld verdienen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 12-06-2013

Hummels Wrote:Ik zeg ook nergens dat ik ze gratis wil, natuurlijk wil ik er centen voor betalen. Maar de volle mep voor dit programma is mij even te gek, knul.

Misschien moet je dan eens op Marktplaats kijken ipv hier te bietsen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 12-06-2013

marvin Wrote:Vind dat hoewel de StuBru invloed er zeer zeker zal zijn op RW, dat StuBru nog steeds alternatievere muziek durft te draaien overdag dan 3FM. Jarenlang wekelijks / 2 wekelijks doorgebracht richting Brussel voor het werk, maar zodra ik in de buurt van Breda kwam ging ik toch snel op zoek naar de frequentie van StuBru .
Studio Brussel is overdag niet beter dan 3FM. Of je luistert er al vijf jaar niet meer naar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Hummels - 12-06-2013

BigBird Wrote:
Hummels Wrote:Ik zeg ook nergens dat ik ze gratis wil, natuurlijk wil ik er centen voor betalen. Maar de volle mep voor dit programma is mij even te gek, knul.

Misschien moet je dan eens op Marktplaats kijken ipv hier te bietsen
Oké bedankt voor de tip halve beun.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - marvin - 12-06-2013

Uplift Wrote:Studio Brussel is overdag niet beter dan 3FM. Of je luistert er al vijf jaar niet meer naar.

Laatste 1,5 jaar inderdaad niet meer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 12-06-2013

Uplift Wrote:
marvin Wrote:Vind dat hoewel de StuBru invloed er zeer zeker zal zijn op RW, dat StuBru nog steeds alternatievere muziek durft te draaien overdag dan 3FM. Jarenlang wekelijks / 2 wekelijks doorgebracht richting Brussel voor het werk, maar zodra ik in de buurt van Breda kwam ging ik toch snel op zoek naar de frequentie van StuBru .
Studio Brussel is overdag niet beter dan 3FM. Of je luistert er al vijf jaar niet meer naar.

Geloof mij, het is juist andersom, 3FM is nog erger dan Studio Brussel, op mijn werk verplicht 3FM luisteren, van en naar het werk Studio Brussel (alhoewel ik in de auto meteen doorzap naar een andere zender als ze beginnen te lullen of onzin draaien).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 12-06-2013

Eerst en vooral is het raar dat überhaupt jij dat schrijft.
En ja, ik weet ergens wel dat 3FM erger is, zonder ernaar te luisteren. De reden is simpel: Belgische bands die door StuBru worden gepromoot zijn niet altijd slecht, Nederlandse bands die 3FM lanceert, kunnen per definitie niet goed zijn.

Voor de rest gaat het om hetzelfde concept: gemeenschapsgeld misbruiken voor commerciële doeleinden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 12-06-2013

3FM laatst eens overdag gehoord maar dat is echt een wereld van verschil met wat er tijdens 3 voor 12 in de avond wordt gedraaid.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Edski - 13-06-2013

pudpong3 Wrote:Maar ach, Gerard Joling staat op de rand van het asfalt/gras ter hoogte van de eerste biertent (bij het binnenkomen na de trappen naar links). Ik ben benieuwd wie ik dit jaar spreek.

Die Pudpong, ik kijk elk jaar even of ik hem kan spotten, maar tot nu toe vergeefs.(Maar als ik je dit jaar ontdek bied ik je graag een biertje aan als blijk van waardering voor je positieve berichtjes altijd hier!)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 13-06-2013

Hopelijk is die 3voor12 stream van een beetje fatsoenlijke kwaliteit. De kwaliteit van de filmpjes van concerten op de luisterpaal is in ieder geval behoorlijk bagger. Laat me ragen anno 2013.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 13-06-2013

ik vraag me af of jan nu toch zal verklaren dat pinkpop uitverkocht is.
De standaart was de laatste dag en aangezien er daarvoor op dit moment 40.000 kaarten verkocht zijn.
32.000 weekendkaarten plus 8.000 dagkaarten.

dat kun je niet uitverkocht noemen,ik verwacht wel nog wat verkoop de komende 2 dagen ,maar boven de 50,000 zullen ze echt niet komen,.


nu pinkpop zo dicht bij komt vind ik het toch wel jammer dat ik niet ga.
Ik heb er simpelweg het geld er gewoon niet voor.
per dag 2 bands(qotsa-killers-graveyard-phoenix-vaccines-stereophonics) die de moeite waard zijn,dat is te weinig om mijn spaarrekening voor te plunderen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 13-06-2013

Edski Wrote:
pudpong3 Wrote:Maar ach, Gerard Joling staat op de rand van het asfalt/gras ter hoogte van de eerste biertent (bij het binnenkomen na de trappen naar links). Ik ben benieuwd wie ik dit jaar spreek.

Die Pudpong, ik kijk elk jaar even of ik hem kan spotten, maar tot nu toe vergeefs.(Maar als ik je dit jaar ontdek bied ik je graag een biertje aan als blijk van waardering voor je positieve berichtjes altijd hier!)

Ben benieuwd.
Gerard Joling wordt wel steeds dikker.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 13-06-2013

pudpong3 Wrote:
Edski Wrote:
pudpong3 Wrote:Maar ach, Gerard Joling staat op de rand van het asfalt/gras ter hoogte van de eerste biertent (bij het binnenkomen na de trappen naar links). Ik ben benieuwd wie ik dit jaar spreek.

Die Pudpong, ik kijk elk jaar even of ik hem kan spotten, maar tot nu toe vergeefs.(Maar als ik je dit jaar ontdek bied ik je graag een biertje aan als blijk van waardering voor je positieve berichtjes altijd hier!)

Ben benieuwd.
Gerard Joling wordt wel steeds dikker.

We moeten dus gewoon uitkijken naar een te dikke vent in een te klein t-shirt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Edski - 13-06-2013

pudpong3 Wrote:
Edski Wrote:
pudpong3 Wrote:Maar ach, Gerard Joling staat op de rand van het asfalt/gras ter hoogte van de eerste biertent (bij het binnenkomen na de trappen naar links). Ik ben benieuwd wie ik dit jaar spreek.

Die Pudpong, ik kijk elk jaar even of ik hem kan spotten, maar tot nu toe vergeefs.(Maar als ik je dit jaar ontdek bied ik je graag een biertje aan als blijk van waardering voor je positieve berichtjes altijd hier!)

Ben benieuwd.
Gerard Joling wordt wel steeds dikker.
Ach,zo wordt die kop van Joling aardig strak getrokken en da's dan ook wel weer realistisch...
Begin er nu toch wel zin in te krijgen trouwens. Aardig weer, geen overvol terrein, en ik ga er gemakshalve maar vanuit dat het bier morgen koud staat!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 13-06-2013

PLo Wrote:
pudpong3 Wrote:
Edski Wrote:Die Pudpong, ik kijk elk jaar even of ik hem kan spotten, maar tot nu toe vergeefs.(Maar als ik je dit jaar ontdek bied ik je graag een biertje aan als blijk van waardering voor je positieve berichtjes altijd hier!)

Ben benieuwd.
Gerard Joling wordt wel steeds dikker.

We moeten dus gewoon uitkijken naar een te dikke vent in een te klein t-shirt.

Helaas is dat waar!
We zijn met een redelijk grote groep, waar een kale vent tussen staat en een met lang grijs haar in een paardenstaart (neem ik aan). Gewoon wat verlopen 40-ers die tegen beter weten in nog geen 50-ers willen zijn, maar toch snel die kant op gaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 13-06-2013

Even voor de zekerheid nogmaals.

Ik sta dus op de grens van het asfalt en gras, met een Gerard Joling T-shirt aan op vrijdag (morgen dus), ter hoogte van de eerste biertent aan de linkerzijde (tussen de 10-15 meter geteld vanaf het begin van de biertent). Ga me niet zoeken aan de bar van de biertent zelf, want zelfs voor het halen van bier ben ik doorgaans te lui en laat dat over aan anderen. Om het makkelijker te maken zal ik een oranje hoedje opzetten van DE, als ik die gvd niet vergeet mee te nemen.
Morgen ochtend om 6 uur staan ze voor mijn deur en half 7 vertrekken we naar Landgraaf.
Tip: Niet doorvertellen aan iedereen graag.
Degene die op camping A willen gaan staan, ga vooral niet de ingang nemen bij de rotonde, loop door naar de ingang vlakbij de ingang van Pinkpop zelf (de Hoofdstraat dus), daar is het veel minder druk en staat je tentje eerder, zodat het feest ook eerder van start kan gaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 13-06-2013

Met een Gerard Joling t-shirt toch?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Snackbarharses - 13-06-2013

Deze?
[Image: 0049-tshirt-waterpijp_1.jpg]


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 13-06-2013

ben er aan toe mensen...

pff wat een drukke week.

Tijd voor bier, heerlijk eten en een beetje muziek!

weer ziet er goed uit, niet te veel zon, redelijke temperaturen..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 13-06-2013

Enzo Wrote:Met een Gerard Joling t-shirt toch?

Een echt tour shirt uit de jaren 90, met die vreselijke kop op de voorzijde en welgeteld 5 data op de rug!!!!!

Op vrijdag heb ik die aan, daarna stinkt die waarschijnlijk naar gemorst bier, zweet, geknoeide lasagne, stoofvlees en mayonaise dat ik op zaterdag een schoon shirt aantrek.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 13-06-2013

Snackbarharses Wrote:Deze?
[Image: 0049-tshirt-waterpijp_1.jpg]

hahahaha geweldig. Die joling heeft tenminste nog zelfspot en neemt zich niet al te serieus, kan ik wel waarderen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 13-06-2013

Snackbarharses Wrote:Deze?
[Image: 0049-tshirt-waterpijp_1.jpg]

Bestaat er een andere?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 13-06-2013

@BigBird

Jammer dat je niet de moeite neemt om van die gratis optie gebruik te maken. Ja, ik weet dat je niet aan meet @ greet doet, maar ik had graag eens een paar potten bier met je gedronken. Komt misschien een andere keer.