Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - supermuys - 04-06-2013

Geen idee, maar worden via de 3voor12 nieuwsbrief vrijwel dagelijks tickets weggegeven.....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 04-06-2013

Denk dat velen nog even het weerbericht afwachten, of toch het vakantiegeld hebben gebruikt om een schuld af te lossen of gewoon sparen.
Meer dan 45.000-50.000 man per dag zullen ze niet halen.

Volgens mij is volgend jaar gewoon weer met Pinksteren, 7-8-9 juni.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 04-06-2013

Red-Bull geeft ook maar liefst 100 weekendkaarten weg. Dan zijn slechte voortekenen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - metal bouwie - 04-06-2013

BigBird Wrote:Red-Bull geeft ook maar liefst 100 weekendkaarten weg. Dan zijn slechte voortekenen.

Hoeft niet perse, kan ook al een vooraf afgesproken deal zijn geweest.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 04-06-2013

metal bouwie Wrote:
BigBird Wrote:Red-Bull geeft ook maar liefst 100 weekendkaarten weg. Dan zijn slechte voortekenen.

Hoeft niet perse, kan ook al een vooraf afgesproken deal zijn geweest.

Iedere grote sponsor krijgt kaarten, dat werkt overal zo. Die kan je dan aan de medewerkers geven of je zet een actie op waardoor er uit die kaarten nog meer reclame gegenereerd wordt. We moeten hier niet al te spastisch over doen.
Afgelopen weekend een groot aantal mensen gesproken die niet zouden gaan, maar serieus overwegen om toch te gaan en het weer zal hier een rol gaan spelen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - FranzFerdinand - 04-06-2013

Die vvk moet wel slecht lopen.

Programma is heeeeel mager als je het overzicht ziet.

Plus BKS, RW zijn sterke concurrenten. En vergeet Indian Summer niet.

Het wordt dus vooral een Limburgs feestje met vriendengroepen die altijd wel gaan.

Marktplaats staat vol met weekendkaarten die verkopers niet kwijt komen voor 100 E per stuk.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dwayne_K - 04-06-2013

Het is wel erg stil rond pinkpop om kwa programma van de campings en wie de signeersessie doet.
of is dit allemaal bekend maar kan ik het gewoon allemaal niet vinden


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 04-06-2013

Het goede weer komend weekend zal de editie wel redden qua bezoekersaantallen, je moet toch wat als je zo ver bij het strand vandaan woont.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - DennisvB - 04-06-2013

FranzFerdinand Wrote:Die vvk moet wel slecht lopen.

Programma is heeeeel mager als je het overzicht ziet.

Plus BKS, RW zijn sterke concurrenten. En vergeet Indian Summer niet.

Het wordt dus vooral een Limburgs feestje met vriendengroepen die altijd wel gaan.

Marktplaats staat vol met weekendkaarten die verkopers niet kwijt komen voor 100 E per stuk.

boohooo......
Who cares?

ik heb er nu alweer zin in, het "rampjaar" 2005 heb ik me ook prima vermaakt en PinkPop heeft dat ook overleefd.
lekker belangrijk wat de kaartverkoop doet, als het weer doorzet zoals nu kon het wel eens echt druk worden.
en dan worden gewoon de nietverkochte weekendkaarten als losse dagkaarten verkocht....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Diet - 04-06-2013

Toch maar even melden dat de huidige weersvoorspelling voor het Pinkpopweekend vrij veel bewolking, gemiddeld 14-15 graden en lichte kans op regen geeft.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dwayne_K - 04-06-2013

@Diet waar heb jij dat gelezen van het weer? weer.nl en weeronline geven beide aan 20 t/m 23 graden met lichte kans op regen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Diet - 04-06-2013

Dwayne_K Wrote:@Diet waar heb jij dat gelezen van het weer? weer.nl en weeronline geven beide aan 20 t/m 23 graden met lichte kans op regen

Ook weeronline. 20 als maximumtemperatuur, vandaar dat ik 'gemiddeld' gebruikte: met bewolking en kans op regen acht ik de kans klein dat je veel momenten krijgt om in t-shirt in het gras te gaan liggen (wat ik als het weer beschouw dat mensen zover krijgt last minute een ticket te kopen).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 04-06-2013

Diet Wrote:
Dwayne_K Wrote:@Diet waar heb jij dat gelezen van het weer? weer.nl en weeronline geven beide aan 20 t/m 23 graden met lichte kans op regen

Ook weeronline. 20 als maximumtemperatuur, vandaar dat ik 'gemiddeld' gebruikte: met bewolking en kans op regen acht ik de kans klein dat je veel momenten krijgt om in t-shirt in het gras te gaan liggen (wat ik als het weer beschouw dat mensen zover krijgt last minute een ticket te kopen).
Ze kunnen het weer over 1 uur nog niets een voorspellen hier in NL. Laat staan over 2 weken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Dwayne_K - 04-06-2013

Indiaantje89 Wrote:
Diet Wrote:
Dwayne_K Wrote:@Diet waar heb jij dat gelezen van het weer? weer.nl en weeronline geven beide aan 20 t/m 23 graden met lichte kans op regen

Ook weeronline. 20 als maximumtemperatuur, vandaar dat ik 'gemiddeld' gebruikte: met bewolking en kans op regen acht ik de kans klein dat je veel momenten krijgt om in t-shirt in het gras te gaan liggen (wat ik als het weer beschouw dat mensen zover krijgt last minute een ticket te kopen).
Ze kunnen het weer over 1 uur nog niets een voorspellen hier in NL. Laat staan over 2 weken.


Haha ja daar geef ik je zeker gelijk in het veranderd ook echt elke minuut op die sites van het weer.
Agja als de zon maar een beetje doorkomt Tongue


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 04-06-2013

Willie Wrote:Het goede weer komend weekend zal de editie wel redden qua bezoekersaantallen, je moet toch wat als je zo ver bij het strand vandaan woont.

Ik kan jou natuurlijk niet overhalen om een paar bier met me te drinken op Pinkpop?
Lekker in het gras liggen een paar bands afzeiken! en wachtend op Mr. Brightsight http://www.youtube.com/watch?v=i663qCY-q5Q


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 04-06-2013

pudpong3 Wrote:
Willie Wrote:Het goede weer komend weekend zal de editie wel redden qua bezoekersaantallen, je moet toch wat als je zo ver bij het strand vandaan woont.

Ik kan jou natuurlijk niet overhalen om een paar bier met me te drinken op Pinkpop?
Lekker in het gras liggen een paar bands afzeiken! en wachtend op Mr. Brightsight http://www.youtube.com/watch?v=i663qCY-q5Q
Denk da hij dan eerder dood in het gras zal liggen na het aanhoren van The Script.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 04-06-2013

Ik zit op de Veluwe.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 04-06-2013

Willie Wrote:Ik zit op de Veluwe.

Kijk je uit voor wilde zwijnen die plots oversteken!
Veel plezier in ieder geval!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 04-06-2013

Indiaantje89 Wrote:
pudpong3 Wrote:
Willie Wrote:Het goede weer komend weekend zal de editie wel redden qua bezoekersaantallen, je moet toch wat als je zo ver bij het strand vandaan woont.

Ik kan jou natuurlijk niet overhalen om een paar bier met me te drinken op Pinkpop?
Lekker in het gras liggen een paar bands afzeiken! en wachtend op Mr. Brightsight http://www.youtube.com/watch?v=i663qCY-q5Q
Denk da hij dan eerder dood in het gras zal liggen na het aanhoren van The Script.

Die zouden we dan natuurlijk gaan afzeiken en opstaan als die geweldige gitaar intro wordt ingezet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 04-06-2013

Om dan naar voren te rennen en ik dan met mijn The Script kussensloop ga zwaaien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 04-06-2013

Willie Wrote:Om dan naar voren te rennen en ik dan met mijn The Script kussensloop ga zwaaien.

Nee die van Mr. Brightsight natuurlijk. The Script zit in het afzeikprogramma.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 04-06-2013

Excuses, men ziet het al; ik ben geen ervaren Pinkpopganger Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 04-06-2013

Willie Wrote:Ik zit op de Veluwe.

Geloofsbijeenkomst?

Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 04-06-2013

Wailer Wrote:
Willie Wrote:Ik zit op de Veluwe.

Geloofsbijeenkomst?

Wink

Geloof het niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 04-06-2013

Ah fuck, ben ik er toch ingetuind.