Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 21-05-2013

matthijs603 Wrote:Op Festileaks tips Jan welke act de bezoeker zeker moet gaan zien.

Passenger.

Ik heb net dat album dan toch eindelijk maar eens beluisterd, maar dit gaat toch ontzettend verdrinken op de main stage ...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 21-05-2013

Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik schrijf hier alleen datgene wat mij is verteld.

Geen paniek, het was zeker niet als aanval oid gemeend. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor BB. ik sta er gewoon van te kijken...

Kan me ook niet echtvoorstellen dat de gemeente op de hoogte is... Of misschien ivm de campings?

Ik zag dit helemaal niet als aanval, ik wilde alleen aangeven dat dit hetgene is dat ik gehoord heb. Inderdaad dient de Gemeente op de hoogte te zijn van het aantal campinggasten ivm vergunningen, veiligheid, etc., etc.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - DennisvB - 21-05-2013

afgelopen weekend de officiele PP app gedownload : blokkenschema is nog niet compleet ( je mist Masters of Reality & La Pegatina)
zag er wat raar uit: een blokkenschema waar op zaterdag Palma Violets opent en daarna zowat een uur niks.

ik geloof dat we qua weer (nog) niks hebben te klagen dat PP dit jaar niet met Pinksteren was, even afwachten wat er gaat gebeuren maar voor 14/15/16 juni schat ik in: gemiddeld 22 graden, licht bewolkt en 's nachts rond 4 uur een klein regenbuitje (tegen het stof)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 21-05-2013

DennisvB Wrote:afgelopen weekend de officiele PP app gedownload : blokkenschema is nog niet compleet ( je mist Masters of Reality & La Pegatina)
zag er wat raar uit: een blokkenschema waar op zaterdag Palma Violets opent en daarna zowat een uur niks.

ik geloof dat we qua weer (nog) niks hebben te klagen dat PP dit jaar niet met Pinksteren was, even afwachten wat er gaat gebeuren maar voor 14/15/16 juni schat ik in: gemiddeld 22 graden, licht bewolkt en 's nachts rond 4 uur een klein regenbuitje (tegen het stof)
Die zondag avond is ook raar.

Ben Howard Triggerfinger en Green Day achter elkaar op de mainstage. Ben Howard van 18:30 t/m 19:30 en Triggerfinger van 19:30 t/m 20:45. En Green Day van 20.45 t/m 22.30.

Dit lijkt me ook een fout in de App.

Edit: Net even gekeken, ja dus. Triggerfinger staat op het 3FM podium.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 21-05-2013

pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik schrijf hier alleen datgene wat mij is verteld.

Geen paniek, het was zeker niet als aanval oid gemeend. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor BB. ik sta er gewoon van te kijken...

Kan me ook niet echtvoorstellen dat de gemeente op de hoogte is... Of misschien ivm de campings?

Ik zag dit helemaal niet als aanval, ik wilde alleen aangeven dat dit hetgene is dat ik gehoord heb. Inderdaad dient de Gemeente op de hoogte te zijn van het aantal campinggasten ivm vergunningen, veiligheid, etc., etc.

Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 21-05-2013

Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:Geen paniek, het was zeker niet als aanval oid gemeend. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor BB. ik sta er gewoon van te kijken...

Kan me ook niet echtvoorstellen dat de gemeente op de hoogte is... Of misschien ivm de campings?

Ik zag dit helemaal niet als aanval, ik wilde alleen aangeven dat dit hetgene is dat ik gehoord heb. Inderdaad dient de Gemeente op de hoogte te zijn van het aantal campinggasten ivm vergunningen, veiligheid, etc., etc.

Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?

Ik trek mijn Gerard Joling tour shirt weer aan en zal weer drie dagen dicht bij de linker biertent staan op de rand van asfalt en gras. Ik drink graag een bier met een mede forum poster.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 21-05-2013

pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik zag dit helemaal niet als aanval, ik wilde alleen aangeven dat dit hetgene is dat ik gehoord heb. Inderdaad dient de Gemeente op de hoogte te zijn van het aantal campinggasten ivm vergunningen, veiligheid, etc., etc.

Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?

Ik trek mijn Gerard Joling tour shirt weer aan en zal weer drie dagen dicht bij de linker biertent staan op de rand van asfalt en gras. Ik drink graag een bier met een mede forum poster.
Het enig festival in NL wat "echt" bier schenkt, aldus Jan _O_ prachtig altijd die foto's in het boekje.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 21-05-2013

pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik zag dit helemaal niet als aanval, ik wilde alleen aangeven dat dit hetgene is dat ik gehoord heb. Inderdaad dient de Gemeente op de hoogte te zijn van het aantal campinggasten ivm vergunningen, veiligheid, etc., etc.

Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?

Ik trek mijn Gerard Joling tour shirt weer aan en zal weer drie dagen dicht bij de linker biertent staan op de rand van asfalt en gras. Ik drink graag een bier met een mede forum poster.

Linker biertent is veld oversteken gezien vanaf de ingang?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 22-05-2013

YouBube Wrote:
matthijs603 Wrote:Op Festileaks tips Jan welke act de bezoeker zeker moet gaan zien.

Passenger.

Ik heb net dat album dan toch eindelijk maar eens beluisterd, maar dit gaat toch ontzettend verdrinken op de main stage ...

Dat is toch wel 1 van de grootste problemen van pinkpop. Acts op het verkeerde podium zetten.
alleen al op de vrijdag staan qotsa,paramore en the script op het verkeerde podium


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 22-05-2013

Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?

Ik trek mijn Gerard Joling tour shirt weer aan en zal weer drie dagen dicht bij de linker biertent staan op de rand van asfalt en gras. Ik drink graag een bier met een mede forum poster.

Linker biertent is veld oversteken gezien vanaf de ingang?

Nee gewoon op de voormalige draf en renbaan links aanhouden en dan eerste biertent. Zeg maar dat we recht voor de 3FM tent staan of hoe ze dat podium ook maar willen noemen, maar dan wel op de hoogte van de biertent.
Veld oversteken doe ik alleen om een friet stoofvlees te scoren. Ook gek dat ze die alleen daar verkopen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - DennisvB - 22-05-2013

pudpong3 Wrote:Veld oversteken doe ik alleen om een friet stoofvlees te scoren. Ook gek dat ze die alleen daar verkopen.

Ssssst niet verklappen! Zo ongeveer het ideale festivaleten! + extra zout


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 22-05-2013

kesselman Wrote:
YouBube Wrote:
matthijs603 Wrote:Op Festileaks tips Jan welke act de bezoeker zeker moet gaan zien.

Passenger.

Ik heb net dat album dan toch eindelijk maar eens beluisterd, maar dit gaat toch ontzettend verdrinken op de main stage ...

Dat is toch wel 1 van de grootste problemen van pinkpop. Acts op het verkeerde podium zetten.
alleen al op de vrijdag staan qotsa,paramore en the script op het verkeerde podium

The Script past wel op de main. Het is mijn muziek niet. Maar krijgen ook een Ziggodome uitverkocht (wat headliner The Killers niet lukte). Al hoewel ik ze liever ook op 3FM had zien staan op de spot van nu QOFSA.

Maar wat te denken van Handsome Poets op de mainstage.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dwaynekochanowski - 23-05-2013

Wie weet wanneer er ongeveer bekend word welke bands gaan signeren dit jaar op pinkpop?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 23-05-2013

Pinkpop kennende waarschijnlijk The Script, Passenger, Ben Howard en meer kut artiesten die populair zijn onder de doelgroep '16 en onzeker'.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 23-05-2013

Proest Wrote:Pinkpop kennende waarschijnlijk The Script, Passenger, Ben Howard en meer kut artiesten die populair zijn onder de doelgroep '16 en onzeker'.
+ Alle Nederlandse acts........

Snap niet dat de mensen voor zoiets in de rij gaan staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 24-05-2013

Indiaantje89 Wrote:
kesselman Wrote:
YouBube Wrote:Ik heb net dat album dan toch eindelijk maar eens beluisterd, maar dit gaat toch ontzettend verdrinken op de main stage ...

Dat is toch wel 1 van de grootste problemen van pinkpop. Acts op het verkeerde podium zetten.
alleen al op de vrijdag staan qotsa,paramore en the script op het verkeerde podium

The Script past wel op de main. Het is mijn muziek niet. Maar krijgen ook een Ziggodome uitverkocht (wat headliner The Killers niet lukte). Al hoewel ik ze liever ook op 3FM had zien staan op de spot van nu QOFSA.

Maar wat te denken van Handsome Poets op de mainstage.

Ach ja je hebt nou eenmaal een opener nodig he!
Mij zul je er niet zien,ik ben maar zelden weggelopen bij een optreden,maar handsome poets op lowlands heeft me zo ver gekregen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Tuesdaynight - 26-05-2013

pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik zag dit helemaal niet als aanval, ik wilde alleen aangeven dat dit hetgene is dat ik gehoord heb. Inderdaad dient de Gemeente op de hoogte te zijn van het aantal campinggasten ivm vergunningen, veiligheid, etc., etc.

Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?

Ik trek mijn Gerard Joling tour shirt weer aan en zal weer drie dagen dicht bij de linker biertent staan op de rand van asfalt en gras. Ik drink graag een bier met een mede forum poster.

Ik zal je dit jaar niet gaan vergezellen Pudpong, sla een keertje over. Dit jaar gaat het weer Hurricane worden. Veel plezier in ieder geval.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 27-05-2013

Tuesdaynight Wrote:
pudpong3 Wrote:
Wailer Wrote:Gelukkig maar Pudpong. En sorry aanval was misschien iets te zwaar genoemd.

Hebben we nog een bierdate tijdens pp?

Ik trek mijn Gerard Joling tour shirt weer aan en zal weer drie dagen dicht bij de linker biertent staan op de rand van asfalt en gras. Ik drink graag een bier met een mede forum poster.

Ik zal je dit jaar niet gaan vergezellen Pudpong, sla een keertje over. Dit jaar gaat het weer Hurricane worden. Veel plezier in ieder geval.

Tot de volgende keer dan. Veel plezier op Hurricane.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Jorrit - 28-05-2013

Ik wil ook een Gerard Joling tour shirt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 28-05-2013

Jorrit Wrote:Ik wil ook een Gerard Joling tour shirt.

Ik had er ooit 3, die zaten in douche pakketjes als wegwerp kleding en helaas leeft er nog maar 1.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 30-05-2013

Grouplove heeft geannuleert. Bastille is de vervanger.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Aron - 30-05-2013

Nou, en nu is iedere bakvis toch blij? Hoeven ze niet meer de hele FB vol te spammen voor die neer te zetten op BKS.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 30-05-2013

Voor het Pinkpop publiek lijkt dit me een vooruitgang


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Piet Knaak - 30-05-2013

Wel zo fijn dat wij nu zeker weten dat ze niet als vervanger worden opgetrommeld op BKS. Al viel dat ook niet te verwachten Tongue


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 03-06-2013

Iemand een idee hoe het staat met de kaartverkoop?

Ben gewoon benieuwd... niks bijzonders verder.