Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 16-04-2013

Aangezien de geloofwaardigheid toch al een aantal jaren geleden is gestorven ... morgen een een ticket alert afgeven om de kaartverkoop voor de laatste keer te reanimeren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JENSEN - 19-04-2013

Aron Wrote:Is dit eigenlijk nog een festival? 22.30?

Als je zo de tijden ziet is het toch echt een volledig rukprogramma. Triest.

En QOTSA om 20.00 wat een grap. Een echt headliner ja, maar later s'nacht


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - thedude182 - 21-04-2013

En toch vind ik de zondag zeer netjes..

Kensington (te vroeg op de dag imo, maargoed),
Grouplove (kon ik nog niet, heerlijke tunes),
Will and the People (ach, waarom niet als je er toch bent..),
The Vaccines,
Die Antwoord (werd tijd),
Ben Howard (net als bij will and the people..why not..),
Triggerfinger,
Green Day (had ze onderschat vorige keer, was toch behoorlijk indrukwekkende semi emotionele show die een plek verdient).

De enigen die in mijn playlist voorkomen zijn Kensington en Grouplove haha maar heb op Green Day eerlijk gezegd ook wel een plastic gitaartje kapot gespeeld in de Guitar Hero tijd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 21-04-2013

"The Dude does not abide"


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 21-04-2013

^^ Ik moest lachen!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - thedude182 - 22-04-2013

Certainly not abiding any Graz conception here Wink
.. had verwacht dat enig positieve gedachten over PP toch minstens een pem ban op zou leveren.. ;-)

Of zal ik nooit meer serieus worden genomen door de ultra-elitairen hier? wordt er nu een Cordon sanitair gesmeed? In de kiem smoren zeg ik!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 22-04-2013

Hoeveel keer moet ik het nog herhalen, de ultra-elitairen zijn niet meer aanwezig op Graz 2.0 Wink
Zelfs KoS heeft een (muzikale) burn-out en noemt nu Schobbeyak.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 22-04-2013

Jeetje Uplift, ik waardeer jouw potst zeker hoor, maar muzikaal en je blijkbaar zó elitair (of kom je iig zo over op mij) dat je het zelf niet meer doorhebt


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 22-04-2013

Quote:Haal vanaf maandag 22 april de gratis Pinkpop poster op bij één van onderstaande regionale vvk-adressen, let op = op!
Hang vervolgens deze poster voor je raam en maak zo kans op 2 x 2 Pinkpop weekendkaarten!
De Pinkpop mystery-fotograaf maakt een foto van de winnende posterlocaties.
Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht. Win actie loopt tot 29 april 2013.

De Pinkpop poster wordt gedurende 1 week gratis verspreid via:

Geleen Buro Pinkpop Mauritslaan 25
Heerlen Satisfaction Oranje Nassaustraat 29
Landgraaf VVV Hoogstraat 150
Maastricht VVV Kleine Staat 1
Sittard Music Machine Paardestraat 11
Venlo Sounds Parade 66

Woon je niet in Zuid Limburg en wil je toch graag een poster? Stuur dan een mailtje met je adresgegevens naar info@pinkpop.nl en we sturen je de poster (tegen onkostenvergoeding van € 8,50) toe.

het gaat dus niet goed met de kaartverkoop


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 22-04-2013

BigBird Wrote:
Quote:Haal vanaf maandag 22 april de gratis Pinkpop poster op bij één van onderstaande regionale vvk-adressen, let op = op!
Hang vervolgens deze poster voor je raam en maak zo kans op 2 x 2 Pinkpop weekendkaarten!
De Pinkpop mystery-fotograaf maakt een foto van de winnende posterlocaties.
Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht. Win actie loopt tot 29 april 2013.

De Pinkpop poster wordt gedurende 1 week gratis verspreid via:

Geleen Buro Pinkpop Mauritslaan 25
Heerlen Satisfaction Oranje Nassaustraat 29
Landgraaf VVV Hoogstraat 150
Maastricht VVV Kleine Staat 1
Sittard Music Machine Paardestraat 11
Venlo Sounds Parade 66

Woon je niet in Zuid Limburg en wil je toch graag een poster? Stuur dan een mailtje met je adresgegevens naar info@pinkpop.nl en we sturen je de poster (tegen onkostenvergoeding van € 8,50) toe.

het gaat dus niet goed met de kaartverkoop

Hoezo understatement!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 22-04-2013

Wailer Wrote:
BigBird Wrote:
Quote:Haal vanaf maandag 22 april de gratis Pinkpop poster op bij één van onderstaande regionale vvk-adressen, let op = op!
Hang vervolgens deze poster voor je raam en maak zo kans op 2 x 2 Pinkpop weekendkaarten!
De Pinkpop mystery-fotograaf maakt een foto van de winnende posterlocaties.
Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht. Win actie loopt tot 29 april 2013.

De Pinkpop poster wordt gedurende 1 week gratis verspreid via:

Geleen Buro Pinkpop Mauritslaan 25
Heerlen Satisfaction Oranje Nassaustraat 29
Landgraaf VVV Hoogstraat 150
Maastricht VVV Kleine Staat 1
Sittard Music Machine Paardestraat 11
Venlo Sounds Parade 66

Woon je niet in Zuid Limburg en wil je toch graag een poster? Stuur dan een mailtje met je adresgegevens naar info@pinkpop.nl en we sturen je de poster (tegen onkostenvergoeding van € 8,50) toe.

het gaat dus niet goed met de kaartverkoop

Hoezo understatement!

Goh, je zou maar is in Friesland wonen. Dan hoef je echt geen poster op te hangen want daar komen ze toch niet. Pinkpop weer met hun Limburg propaganda :'(.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 22-04-2013

matthijs603 Wrote:Jeetje Uplift, ik waardeer jouw potst zeker hoor, maar muzikaal en je blijkbaar zó elitair (of kom je iig zo over op mij) dat je het zelf niet meer doorhebt
Onder andere Mew en The Weeknd staan op mijn Mp3. Tijdens de elitaire dagen van Graz had ik zwaar om mijn donder gekregen van UU en Katzenjammer. Hoewel die laatste into Flaming Lips was. Nogal zwaar, zelfs...

Ik ben elitair op conceptueel vlak, niet per sé qua smaakt. Anders zou ik ook niet klagen om het gebrek aan goeie headliners op Roskilde. Ik heb ook nood aan massale catharsismomenten waarbij de emotie het van de ratio overneemt.

Hip hop alleen al is een voorbeeld van een niet-elitair genre. Zelfs underground.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Schobbeyak - 22-04-2013

Hip hop is ook eigenlijk interessanter als invloed dan als muziekstroming an sich.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 22-04-2013

BigBird Wrote:
Quote:Haal vanaf maandag 22 april de gratis Pinkpop poster op bij één van onderstaande regionale vvk-adressen, let op = op!
Hang vervolgens deze poster voor je raam en maak zo kans op 2 x 2 Pinkpop weekendkaarten!
De Pinkpop mystery-fotograaf maakt een foto van de winnende posterlocaties.
Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht. Win actie loopt tot 29 april 2013.

De Pinkpop poster wordt gedurende 1 week gratis verspreid via:

Geleen Buro Pinkpop Mauritslaan 25
Heerlen Satisfaction Oranje Nassaustraat 29
Landgraaf VVV Hoogstraat 150
Maastricht VVV Kleine Staat 1
Sittard Music Machine Paardestraat 11
Venlo Sounds Parade 66

Woon je niet in Zuid Limburg en wil je toch graag een poster? Stuur dan een mailtje met je adresgegevens naar info@pinkpop.nl en we sturen je de poster (tegen onkostenvergoeding van € 8,50) toe.

het gaat dus niet goed met de kaartverkoop
Zo te zien proberen ze nog wat geld binnen te harken met 'onkostenvergoedingen'.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - thedude182 - 22-04-2013

Enzo Wrote:Zo te zien proberen ze nog wat geld binnen te harken met 'onkostenvergoedingen'.

whahahaha jup dit is hun super ultra geheime plan om volgend jaar alleen maar headliners te plaatsen.

6,75 voor pakketten onder 10kg, plus stevige kartonnen koker (verpakkingskosten) lijkt me.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - marvin - 22-04-2013

Gewoon thuis blijven. Dat zal Buro Pinkpop pas echt frustreren.

En dan als consument wachten op de "1 kopen - 1 gratis" actie. Dat mechnisme kent Mojo nog van Rockin Park van vorig jaar.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 22-04-2013

Uplift Wrote:
matthijs603 Wrote:Jeetje Uplift, ik waardeer jouw potst zeker hoor, maar muzikaal en je blijkbaar zó elitair (of kom je iig zo over op mij) dat je het zelf niet meer doorhebt
Onder andere Mew en The Weeknd staan op mijn Mp3. Tijdens de elitaire dagen van Graz had ik zwaar om mijn donder gekregen van UU en Katzenjammer. Hoewel die laatste into Flaming Lips was. Nogal zwaar, zelfs...

Ik ben elitair op conceptueel vlak, niet per sé qua smaakt. Anders zou ik ook niet klagen om het gebrek aan goeie headliners op Roskilde. Ik heb ook nood aan massale catharsismomenten waarbij de emotie het van de ratio overneemt.

Hip hop alleen al is een voorbeeld van een niet-elitair genre. Zelfs underground.

Als je Mew en The Weeknd aanhaalt als de voorbeelden van niet-elitair en als ik lees hoe men hier los gaat op de namen van Pinkpop en Wercher, dan even uitzoekt en bekijkt hoe 'het volk' (tegenovergestelde van elite) hier over denkt, dan vind ik Graz wel degelijk elitair. Ik bedoel dat overigens niet zo negatief, ben er inmiddels aan gewend en daardoor wordt hier wel de muziek besproken die ik zelf niet had ontdekt.

Maar in mijn omgeving merk ik wel dat ik vies en vol onbegrip wordt aangekeken als ik de nieuwe van Daft Punk niet zo speciaal en overhyped noem.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 22-04-2013

Gaat om de plek die muziek inneemt in het leven van mensen. Bij de overgrote meerderheid is dat 'intercourse backround'.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 23-04-2013

Uplift Wrote:Gaat om de plek die muziek inneemt in het leven van mensen. Bij de overgrote meerderheid is dat 'intercourse backround'.

Mja, maar het gaat ook om de enorme hoeveelheid mensen die zich er weliswaar niet zo in verdiept als hier normaal is, maar wel op tijd klaar zit om kaartjes te kopen voor pak-hem-beet Ben Howard. Daarover wordt hier toch niet met bijzonder veel respect gesproken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 23-04-2013

Je kan ook als eerste in de rij staan om de nieuwe Madonna jurk te komen in de HMH. Kwalitatief is er geen verschil.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 24-04-2013

Tegen beter weten in toch een kaartje gekocht voor de vrijdag. Wil de QOTSA toch graag een keertje zien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 24-04-2013

ik heb gewoon erg veel zin in mijn 19 keer Pinkpop!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JorisR - 24-04-2013

Ik vind een keer naar Pinkpop anno 2013 al naar, maar je zult maar 19 keer moeten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 24-04-2013

2013 is ook naar, maar er zaten ook mooie edities/optredens tussen die 19 keer.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 24-04-2013

JorisR Wrote:Ik vind een keer naar Pinkpop anno 2013 al naar, maar je zult maar 19 keer moeten.

+1