Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 25-03-2013

metal bouwie Wrote:
rv88 Wrote:Maandag 10 juni in de 013 inderdaad. De Effenaar gaat vandaag ook iets 'groots' aankondigen. Wellicht hetzelfde..
Edit: De Effenaar kondigt het om 12.00 aan.

Wordt dat sowieso LB of 'een grote aankondiging'? Lijkt mij wat veel van het goede 2x Limp Bizkit zo dicht bij elkaar.

Twijfel om te gaan, genoeg hits om er een vermakelijke show van te maken. Wel prijzig maar staat wel een (relatief) kleine zaal tegenover. Liever 40,- voor een show in 013 dan 30,- in bijv. HMH.
Dit zei de Effenaar op Facebook: Jawel hoor! Programmeurs doen een rondedansje en onze techneuten gaan alvast de dubbele PA inhuren. Maandag officieel nieuws!
MIsschien MBV?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 25-03-2013

Als je als progammeur van Effenaar een rondedansdje doet omdat je LB hebt geboekt, dan mag je wat mij betreft ontslag krijgen.

Die speelden er al eens, en zo moelijk te boeken zijn ze nu ook weer niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 25-03-2013

BigBird Wrote:Als je als progammeur van Effenaar een rondedansdje doet omdat je LB hebt geboekt, dan mag je wat mij betreft ontslag krijgen.

Die speelden er al eens, en zo moelijk te boeken zijn ze nu ook weer niet.
Het was meer een gedachte op fb vanwege het feit dat de 013 en de Effenaar beide deze dag iets aan zouden kondigen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - FranzFerdinand - 25-03-2013

http://www.podiuminfo.nl/news/25359/Exclusief_concert_my_bloody_valentine_in_Effenaar/


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 26-03-2013

+ Puggy, Palma Violets


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 26-03-2013

Nog drie open plekken nu. Begin me echt af te vragen wat die grote naam is die ze nog niet kunnen bevestigen omdat ze wachten op een ander festival.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 26-03-2013

JBU Wrote:Nog drie open plekken nu. Begin me echt af te vragen wat die grote naam is die ze nog niet kunnen bevestigen omdat ze wachten op een ander festival.

Jan wacht nog even tot het songfestival is geweest en kondigt dan Anouk aan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 26-03-2013

JBU Wrote:Nog drie open plekken nu. Begin me echt af te vragen wat die grote naam is die ze nog niet kunnen bevestigen omdat ze wachten op een ander festival.

Volgens mij was dat gewoon Stereophonics. Geen idee op welk festival ze moesten wachten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 26-03-2013

geluksknikker Wrote:
JBU Wrote:Nog drie open plekken nu. Begin me echt af te vragen wat die grote naam is die ze nog niet kunnen bevestigen omdat ze wachten op een ander festival.

Volgens mij was dat gewoon Stereophonics. Geen idee op welk festival ze moesten wachten.

Hmm had toch verwacht dat er nog iets tussen Ben Howard en Green Day zou komen. Zeker als je vergelijkt met de laatste dag van vorig jaar is Ben Howard/Green Day tegenover Mumford/Bruce wel heel schaars.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rv88 - 26-03-2013

Op welke plaatsen in de line up komen er eigenlijk nog bands? Is het niet raar dat er op zaterdag 5 bands in de tent staan?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wonderboy - 26-03-2013

Palma Violets, goede keuze! Uiterst overtuigend op Eurosonic.
Aan Puggy twijfel ik enorm, en dan vooral om de relevantie...
Eind vorig jaar gezien in de Simplon (Groningen) als voorprogramma van School is Cool..
Puggy vond ik zelf overtuigend, maar er waren voor die avond nog geen 30 tickets verkocht ( a €8,-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kid_A - 26-03-2013

Puggy lijkt me een onderdeel van een dealtje. Maar waarom, het is toch Pinkpop, geef deze spot aan een leuk talentvol Nederlands bandje.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 26-03-2013

Ja, die zijn er genoeg, zagen we bijvoorbeeld afgelopen donderdag nog in de Melkweg, al komt Pinkpop dan uiteraard op de proppen met acts van het kaliber Kensington of Handsome poets, dan maakt het geen ruk uit welk land de bands komen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Sphinx - 26-03-2013

Jammer dat Palma Violets niet op zondag staat, had ik die mooi mee kunnen pakken. Krijgen we nu zo'n nietszeggende band als Puggy...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Modern_Man - 27-03-2013

Puggy is waanzinning populair in Frankrijk en het franstalig gedeelte van België. Vlaanderen begint ze ook te kennen sinds Stubru ze heeft beginnen draaien.
AB meermaals na elkaar uitverkopen 2 jaar aan een stuk, Dour, Les Ardentes, Couleur Café, ... En uiteindelijk telt Puggy zelfs geen enkel Belgisch lid. Ze outten zich als Belgische groep omdat ze hier ontstaan zijn dacht ik.

Leuke indie muziek!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 27-03-2013

Puggy heb ik idd ook in de Nieuwe Nor gezien als voorprogramma van School is Cool en ik vond het wel aardig, maar om het een verrijking van het Pinkpop-programma te noemen gaat mij te ver.

En idd dat er nu 5 bands in de tent geprogrammeerd staan op zaterdag vind ik ook heel raar, verwacht dat dit een foutje is en hersteld/gewijzigd wordt.

Overigens berichtte ik eerder dat er volgens een bron van mij minder campingen zouden zijn in 2013, diezelfde bron heeft mij ondertussen gecorrigeerd, er komen toch gewoon 4 Pinkpop-campingen, of ze echt nodig zijn en/of ze het doen omdat ze bang zijn anders in de komende jaren ook geen 4 campingen te mogen gebruiken als ze nu besluiten om er minder te gebruiken, dat was de vraag!

Overigens lagen er vorig jaar blijkbaar ook in totaal maar 23.000 mensen op de campingen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 27-03-2013

YouBube Wrote:campingen
campings


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - marvin - 27-03-2013

Iemand enig inzicht in de kaartverkoop? De campinginfo van YouBube triggert i.i.g. die gedachte bij mij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 27-03-2013

Karel Wrote:
YouBube Wrote:campingen
campings
Kampeerterreinen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 405782 - 27-03-2013

Enzo Wrote:
Karel Wrote:
YouBube Wrote:campingen
campings
Kampeerterreinen.

mierenneukers


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - YouBube - 28-03-2013

405782 Wrote:mierenneukers
;-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 28-03-2013

405782 Wrote:
Enzo Wrote:
Karel Wrote:campings
Kampeerterreinen.

mierenneukers
[Image: 221727_10151292058600870_1423494449_n.jpg]


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 28-03-2013

En terecht.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 30-03-2013

"De voorverkoop van Pinkpop loopt volgens organisator Mojo nog beter dan voorgaande jaren", meldt BN DeStem: http://t.co/kdZKskZe8Z

lulkoek als je t mij vraagt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 30-03-2013

BigBird Wrote:"De voorverkoop van Pinkpop loopt volgens organisator Mojo nog beter dan voorgaande jaren", meldt BN DeStem: http://t.co/kdZKskZe8Z

lulkoek als je t mij vraagt.

Inderdaad.