Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 27-02-2013

speeltuintje Wrote:Je mag van me vinden wat je wil, doet me verder helemaal niks.
Ik heb om mijn 42e mijn bedrijf verkocht en hoe mijn leven lang nergens meer naar te kijken, dus veel plezier met mijn speelse naam, enjoy de rest van je pubertijd!

Volledig kansloze reactie dit. En je hoeft weliswaar nergens meer naar te kijken, maar kijk in ieder geval wel af en toe kritisch naar jouw eigen posts, zowel op gebied van spelling als inhoud.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Bas - 27-02-2013

kesselman Wrote:Volgens mij is je financiele situatie nou net iets wat geen ruk uitmaakt op een forum.
Ik ben straatarm,maar ik hou nog steeds van (soort van ) goede muziek.
het maakte toch geen ruk uit?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Ummel - 27-02-2013

Ik vind het toch wel vervelend dat het programma zo eentonig is (uiterst matige 3FM pop). Ik ga toch al jaren naar pinkpop maar dit jaar is het echt huilen met de pet op. Werchter is helaas geen optie dit jaar en voor BKS is mijn muzieksmaak niet Graz'er genoeg geloof ik.. Al is Arctic Monkeys, vrijdag headliner, wel een van mijn favoriete bands op dit moment.
geen (groot) festival dit jaar zou ik toch wel doodzonde vinden..
Hopelijk komt er nog wat moois bij zodat ik toch nog genoeg motieven heb om een kaartje te kopen. maar afgaande op de reacties hier op het forum kan ik daar maar beter niet vanuit gaan, balen..


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 27-02-2013

http://www.nu.nl/muziek/3353898/verslaafde-green-day-zanger-wist-niet-hij-deed.html


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 27-02-2013

Gelukkig, want dit is voor mij het hoogtepunt van Pinkpop.
Dat hoop ik toch!!

Jaja ik weet het, maar ik blijf Green Day gewoon een te gekke band vinden en de optredens zijn altijd vol met energie en humor.
Hello HOLLAND, say yeeeehhhhh, say hooooooooooooooooo!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 27-02-2013

pudpong3 Wrote:Hello HOLLAND, say yeeeehhhhh, say hooooooooooooooooo!!

Aldus driekwart van de internationale acts.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Edski - 27-02-2013

Laat ze voor wat energieke gitaarherrie in godsnaam Peter Pan Speedrock inhuren. Zou budgettair toch nog net moeten kunnen dacht ik...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - 666 - 27-02-2013

Killswitch Engage kan ook nog!! :-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - ahha - 27-02-2013

Ik ben eigenlijk wel benieuwd Billie zal nog steeds wel drinken en drugs gebruiken enzo maar ik neem aan dat dit een stuk minder is geworden in de afkickkliniek je zit er natuurlijk niet voor niets. Maar zou dit invloed hebben op de show misschien gaat het wel wat ver om zo te denken maar ik denk dat er wel een verschil is tussen stijf staan van de drugs en alcohol en niet weten wat je doet en gewoon wat op hebben. Misschien is hij wel minder energiek als normaal bij een show. Kan het me eigenlijk niet voorstellen maar het zal vast wennen zijn op te treden met minder alcohol in je bloed.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 28-02-2013

Even off topic...

Ik heb jullie muziek kennis nodig. Halverwege jaren 90 luisterde ik met vrienden naar een CD (oranje kleur) met daarop een nummer waar de tekst alleen van bestand uit het woord 'pop' en dan heel vaak en snel achter elkaar.

Het was een alternatief gitaar bandje.

Wie weet wie die band is of kent dit nummer?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 28-02-2013

Rik Wrote:Wie weet wie die band is of kent dit nummer?

Sloy - Pop


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 28-02-2013

+ Stereophonics

Hoe komen ze nou in hemelsnaam aan deze uitgerangeerde band? Maar, past verder prima bij het lauwe en weinig spannende programma.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 28-02-2013

BigBird Wrote:+ Stereophonics

Hoe komen ze nou in hemelsnaam aan deze uitgerangeerde band? Maar, past verder prima bij het lauwe en weinig spannende programma.

De spijker op zn kop! Zullen ook redelijk hoog geplaatst staan.

Belooft niet veel goeds voor overige nog bekend te maken bands.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 28-02-2013

Ze zouden ze zondagmiddag spelen volgens mij.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 28-02-2013

Eerlijk gezegd een meer aansprekende naam dan ik nog had zien aankomen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 28-02-2013

matthijs603 Wrote:Eerlijk gezegd een meer aansprekende naam dan ik nog had zien aankomen

Die band is al jaaaaaren uitgekakt, daar is niks aansprekends meer aan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 28-02-2013

Akkoord, maar ik had opvulling van het genre 'Hungry Kids in Hungary' verwacht. Stereophonics hebben tenminste nog een serie aardige nummers.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 28-02-2013

BigBird Wrote:Ze zouden ze zondagmiddag spelen volgens mij.
Zullen dat podium wel afsluiten. Op Werchter 2010 speelden ze ook al veel hoger dan ze verdienen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 28-02-2013

Beter Stereophonics dan een of ander Nederlands 3FM actje.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 28-02-2013

Triggerfinger schuift weer door naar het hoofdpodium, Stereophonics op de 3FM Stage


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Gaarlap - 28-02-2013

BigBird Wrote:
matthijs603 Wrote:Eerlijk gezegd een meer aansprekende naam dan ik nog had zien aankomen

Die band is al jaaaaaren uitgekakt, daar is niks aansprekends meer aan.

Laten we eerst het nieuwe album afwachten voordat we kunnen zeggen dat ze uitgekakt zijn....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 28-02-2013

Ik bedenk me wel nu pas dat Stereophonics die 'grote Britse band' is die nog zou worden aangekondigd. In dat geval valt het toch ook weer niet heel erg mee.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Indiaantje89 - 28-02-2013

Ach wel een typische naam die je kan verwachten op Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JohnDoe - 28-02-2013

BigBird Wrote:Triggerfinger schuift weer door naar het hoofdpodium, Stereophonics op de 3FM Stage

Is Ben Howard nu dan echt al co-headliner in Nederland ....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 28-02-2013

JohnDoe Wrote:
BigBird Wrote:Triggerfinger schuift weer door naar het hoofdpodium, Stereophonics op de 3FM Stage

Is Ben Howard nu dan echt al co-headliner in Nederland ....

Mah, dat zal toch niet?

Ik vind Stereophonics in ieder geval een beter alternatief zo op de zondagmiddag dan een Gers Pardoel of Tim Knol