Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

Willie Wrote:Mijn medicatie werkt schijnbaar, want ik voel eigenlijk weinig behoefte.

Zonder scheenbeschermers lijkt het me sowieso een goed idee om uit je buurt te blijven Willie, maar laten we even afwachten tot het festival voorbij is, dan kunnen we allemaal oordelen hoe het was, en hoe druk het was.

Time will tell


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 26-02-2013

speeltuintje Wrote:
Willie Wrote:Mijn medicatie werkt schijnbaar, want ik voel eigenlijk weinig behoefte.

Zonder scheenbeschermers lijkt het me sowieso een goed idee om uit je buurt te blijven Willie, maar laten we even afwachten tot het festival voorbij is, dan kunnen we allemaal oordelen hoe het was, en hoe druk het was.

Time will tell

Kunt u misschien aangeven het hoe en wat van deze reactie, want ik heb geen flauw idee waarom ik aangesproken word en waar het eventueel over gaat.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

Ik lees al jaren nooit wat positiefs van je Willie, dat bevreemd me, niks speciaals verder, ik ben waarschijnlijk gewoon veel te positief overal over, ik ben dan ook liefhebber en geen criticaster of muziekjournalist


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 26-02-2013

Maar dan nog ontgaat hij mij volledig wat het te maken heeft met mijn vorige bericht, waarin ik tegen Matthijs zeg dat ik weinig behoefte voel om te reageren op het deel dat hij aanhaalde.

En u leest selectief, dat mag, maar dan is zo'n stelling innemen gewoon niet zo handig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

Klopt, maar dat was op mijn bericht vandaar... Matthijs wakkerde dat aan.
Ik lees inderdaad selectief, dat is genetisch zo bepaald (autisme), het is niet anders, niet erg het heeft me een heel rijk leven gebracht en ervoor gezorgd dat ik op 43 jarige leeftijd met bedrijf verkockht en met pensioen ben gegaan/
IK zal prioberen eens alles van je te lezen om zo te achterhalen of het echt allemaal zo negatief is.
gevalletje perceptie?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kid_A - 26-02-2013

Gewoon doorlopen Willie. Niks van zo'n dude aantrekken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

kid_A Wrote:Gewoon doorlopen Willie. Niks van zo'n dude aantrekken.

Aaaahhhh, moet ik je handje vasthouden, tss lekker met de incrowed meelullen en vooral niet proberen je eigen mening te uiten en na alle kritiek die je dan krijgt jezelf proberen staande te houden.

Over irrelevante en volledig overbodige post gesproken


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - matthijs603 - 26-02-2013

Oh wauw, in dit geval eens met speeltuintje. Mijn god wat een zielige meeloperspost, kid_A.. Sad


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 26-02-2013

speeltuintje Wrote:
kid_A Wrote:Gewoon doorlopen Willie. Niks van zo'n dude aantrekken.

Aaaahhhh, moet ik je handje vasthouden, tss lekker met de incrowed meelullen en vooral niet proberen je eigen mening te uiten en na alle kritiek die je dan krijgt jezelf proberen staande te houden.

Over irrelevante en volledig overbodige post gesproken

Incrowed? Heb 't ff gegoogled maar snap er geen kut van. En dan nog de term meeloperspost. GVDM zit ik hier op een muziek forum of sta ik op het schoolplein van een basisschool?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

Zoals willie met al heel verstandig zei, over tot de orde van de dag, de rest lekker laten waaien


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 26-02-2013

Ja tuurlijk, 't zal allemaal wel. Maar wat is incrowded?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 26-02-2013

Volgens mij kan Godspeed wel in de 3FM tent staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 26-02-2013

Shaking godspeed that is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 26-02-2013

Mopverneuker.

Btw, Willie is echt geen elitair, voor de mensen die dat hier denken. Rasechte elitairen lopen niet meer rond op Graz.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JorisR - 26-02-2013

Loov Wrote:. GVDM zit ik hier op een muziek forum of sta ik op het schoolplein van een basisschool?


Eerder in een 43 jaar oud speeltuintje.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

Daarom past de naam me ook perfect, inclusief logo


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 26-02-2013

*onderdrukt zeer foute reactie, zeker als Belg zijnde*


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 26-02-2013

2 the ride? Ik snap 'm niet. Maar hoeft ook niet. Maar als ge uit Schijndel komt bende toch homo?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Panda - 26-02-2013

Een pedo zeg ik je!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 26-02-2013

speeltuintje Wrote:
Willie Wrote:Mijn medicatie werkt schijnbaar, want ik voel eigenlijk weinig behoefte.
.

Time will tell


Heerlijk nummer van Bob Marley & the Wailers...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 26-02-2013

Je mag van me vinden wat je wil, doet me verder helemaal niks.
Ik heb om mijn 42e mijn bedrijf verkocht en hoe mijn leven lang nergens meer naar te kijken, dus veel plezier met mijn speelse naam, enjoy de rest van je pubertijd!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 26-02-2013

speeltuintje Wrote:Je mag van me vinden wat je wil, doet me verder helemaal niks.
Ik heb om mijn 42e mijn bedrijf verkocht en hoe mijn leven lang nergens meer naar te kijken, dus veel plezier met mijn speelse naam, enjoy de rest van je pubertijd!
Nu heb je ons wel omgelegd, moet ik zeggen.

Echt, niet sarcastisch bedoeld zelfs. Ik hoop enkel dat je geen vrouw en/of kinderen hebt, anders is het wel een beetje bummer om te rentenieren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 26-02-2013

Loov Wrote:
speeltuintje Wrote:
kid_A Wrote:Gewoon doorlopen Willie. Niks van zo'n dude aantrekken.

Aaaahhhh, moet ik je handje vasthouden, tss lekker met de incrowed meelullen en vooral niet proberen je eigen mening te uiten en na alle kritiek die je dan krijgt jezelf proberen staande te houden.

Over irrelevante en volledig overbodige post gesproken

Incrowed? Heb 't ff gegoogled maar snap er geen kut van. En dan nog de term meeloperspost. GVDM zit ik hier op een muziek forum of sta ik op het schoolplein van een basisschool?

Je zit op een festival forum, of de zaak hier beter omgeturnd kan worden tot een muziekforum is een andere vraag.

Overigens, ik houd van de verhitte discussies hier, maar discussies over meelopen, al dan niet rijk zijn en over of Schijndel homo is vind ik toch een beetje afbreuk doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 26-02-2013

speeltuintje Wrote:Je mag van me vinden wat je wil, doet me verder helemaal niks.
Ik heb om mijn 42e mijn bedrijf verkocht en hoe mijn leven lang nergens meer naar te kijken, dus veel plezier met mijn speelse naam, enjoy de rest van je pubertijd!

Arrogante kwal. Fijn voor je dat je verzuipt in het geld en dat je dat maar al te graag publiekelijk hier kwijt wilt na nog geen 50 posts. En dit alles om enkele te denigreren. Veel fouter kom ik het vaak niet tegen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 27-02-2013

speeltuintje begon aardig ,maar in al die jaren is hij de 1e die melding maakt van het feit dat hij veel geld heeft.
Volgens mij is je financiele situatie nou net iets wat geen ruk uitmaakt op een forum.
Ik ben straatarm,maar ik hou nog steeds van (soort van ) goede muziek.