Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 02-11-2012

Er zijn nog veel mogelijkheden hoor:

- Radiohead
- Metallica
- Rage Against the Machine
- Guns n' Roses
- Daftpunk
- Slipknot
- Stones
- Etc.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 02-11-2012

Rik Wrote:Er zijn nog veel mogelijkheden hoor:

- Radiohead
- Metallica
- Rage Against the Machine
- Guns n' Roses
- Daftpunk
- Slipknot
- Stones
- Etc.

Ik denk dat Sliptknot goed kanshebber is, want die spelen ook op Download. Rest zie ik echt niet verschijnen. Stones zijn onbetaalbaar, tenzij Smeets n 'springsteen' kan doen met ze, en ze soort van warm-up zijn voor glastonbury. Maar denk dat die financieel onhaalbaar zijn, gok op 2 miljoen minimaal.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 02-11-2012

Slipknot ... Mwah, vind ii niet echt een Pinkpop naam. Metallica zal ook wel niet omdat die graag afsluiterr willen zijn op de laatste dag (en dat is GD al). Guns N Roses zal niet wéér naar Europa komen denk ik, bovendien zie ik die niet op Pinkpop verschijnen, gezien de late optredens, we weten allemaal hoe dat toen met The Cult ging.

Stones zijn te duur en RATM is zo'n gerucht dat ieder jaar op duikt, zouden die wel touren?Zelfde geldt voor Daft Punk, hoewel ik DP wel een hele goede keuze zou vinden.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 02-11-2012

Op zich zijn er nog genoeg prima namen op tour dus. Tenminste, met Placebo, QotSA en Slipknot zou ik het nog wel zien zitten.

En een band als Bloc Party op een hogere spot, is dat ook niet een mogelijkheid? Ze hebben nog geen plannen na februari, maar gok dat die nog wel wat festivals zullen doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loekoloek - 02-11-2012

Robinn Wrote:Op zich zijn er nog genoeg prima namen op tour dus. Tenminste, met Placebo, QotSA en Slipknot zou ik het nog wel zien zitten.

En een band als Bloc Party op een hogere spot, is dat ook niet een mogelijkheid? Ze hebben nog geen plannen na februari, maar gok dat die nog wel wat festivals zullen doen.

Bloc Party lijkt me inderdaad een hele goede mogelijkheid. Misschien zijn ze er nu wel klaar voor om voor de headliner te staan op de mainstage. Hun nieuwe album is in ieder geval erg sterk. Er zijn inderdaad nog genoeg goede mogelijkheden wat betreft de headliners maar als je The Killers op je festival hebt en daar een dag later Slipknot neerzet dan zullen er velen zijn die één van beide vreselijk vindt. Beter lijkt mij dan dat je óf nog een rock/metal/hardrock band neerzet óf zoiets als Snow Patrol. Daarnaast, zouden de Red Hot Chili Peppers niet nog op dat lijstje passen? Zij hebben nog geen plannen maar zijn in juni dan precies 2 jaar aan het touren vanwege hun nieuwe album.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 02-11-2012

Black Sabbath


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Loov - 02-11-2012

Rik Wrote:Black Sabbath

Eerst dacht ik: Black Sabbath Pinkpop? Sure. Maar nadat ik er over nagedacht heb: waarom niet? Zou mij kunnen verleiden om 1 dag te gaan mits er wat meer van dat werk staat. Scorpions? Porcupine Tree?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - dorus - 02-11-2012

Ben weer erg benieuwd! Smeets zal toch met iets verrassends moeten komen...
U2, AC/DC en Rolling Stones zijn een eeuwige utopie dus over naar de meer realistische namen:

Smeets dweept al jaren met Neil Young, leuk maar niet als afsluiter (zie nog liever John Fogerty maar da's ook geen afsluiter, zet ze eens a la seasick steve in de middag zou ik zeggen! Wink

Killers, vind ik ok, maar geen echte knaller... ok vooruit 1e avond als er echt niets beters komt.
Muse & Blur lijkt uitgesloten omdat hij niet nog meer overlap met Werchter wilt hebben (zouden bij mij allebij zeer welkom zijn).

Kanshebbers/op verzoek:
Pearl Jam, mag wel weer na 13 jaar maar verwacht ik niet.
Aerosmith komt met een nieuwe plaat, gaan die op tournee? Ik denk dat ze wel een rocknroll feestje kunnen bouwen, als is t maar vanwege Pink Wink
ZZ-top heeft een -goede- nieuwe plaat, ideetje?
Iron maiden mag ook wel een keer zijn PP debuut maken (ook al ken ik maar 3 nummers)
met Queens of the stone age erbij ben ik helemaal blij - hoewel ik niet weet of ze afsluiterwaardig zouden zijn in de ogen van de gemiddelde pinkpopper
Fatboy Slim staat trouwens ook hoog op mijn verlanglijstje (hoog feestgehalteWink

als opvulling: mumford and suns, triggerfinger, skrillex/knife party/justice enz enz enz

zoals ik al zei: BEN BENIEUWD!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - rovi - 02-11-2012

Zelf geen fan, maar zag net een clip van Biffy Clyro. Spelen in de Uk in maart, nieuwe plaat, ik denk dat ze dr wel staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - PLo - 02-11-2012

rovi Wrote:Zelf geen fan, maar zag net een clip van Biffy Clyro. Spelen in de Uk in maart, nieuwe plaat, ik denk dat ze dr wel staan.

Beffie Klisma? Alsjeblieft niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 03-11-2012

dorus Wrote:Smeets dweept al jaren met Neil Young, leuk maar niet als afsluiter (zie nog liever John Fogerty maar da's ook geen afsluiter, zet ze eens a la seasick steve in de middag zou ik zeggen! Wink

Denk dat als die komt hij toch echt afsluiter is. John Fogerty zou ik ook erg tof vinden ja!

dorus Wrote:Kanshebbers/op verzoek:
Pearl Jam, mag wel weer na 13 jaar maar verwacht ik niet.
Aerosmith komt met een nieuwe plaat, gaan die op tournee? Ik denk dat ze wel een rocknroll feestje kunnen bouwen, als is t maar vanwege Pink Wink
ZZ-top heeft een -goede- nieuwe plaat, ideetje?
Iron maiden mag ook wel een keer zijn PP debuut maken (ook al ken ik maar 3 nummers)
met Queens of the stone age erbij ben ik helemaal blij - hoewel ik niet weet of ze afsluiterwaardig zouden zijn in de ogen van de gemiddelde pinkpopper
Fatboy Slim staat trouwens ook hoog op mijn verlanglijstje (hoog feestgehalteWink

Pearl Jam: Komt niet, heeft Jan gezegd
Aerosmith: Zou theoretisch kunnen, maar ik verwacht dat niet.
ZZ-Top: Lijkt mij ook een toffe naam, maar is denk ik geen headliner al heb ik die liever als headliner dan the Killers
Iron Maiden: staan 25 juni al in Ziggo Dome, lijkt me dus van niet!
QOTSA: Is zeker een kanshebber en ook die heb ik liever als headliner dan the Killers

dorus Wrote:als opvulling: mumford and suns, triggerfinger, skrillex/knife party/justice enz enz enz

zoals ik al zei: BEN BENIEUWD!

M&S en Triggerfinger zie ik zeker ook graag komen. En ja ook ik ben benieuwd. Vooral ook benieuwd of we echt tot februari moeten wachten of dat we voor het einde van het jaar al meer weten.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 03-11-2012

Het is wachten tot RAR/RIP met namen komt, dan kunnen we verder lullen


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 03-11-2012

BigBird Wrote:Het is wachten tot RAR/RIP met namen komt, dan kunnen we verder lullen
Zal wel iets als Green Day - Iron Maiden - Prodigy/Slipknot zijn gok ik.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Beans - 03-11-2012

Een korte tijd na het festivalseizoen werd in een persconferentie van RAR toch al een enkele naam genoemd?
Of was dat voor de grap? Kan mij namelijk herinneren dat dit met enige woordspeling gebeurde. Hij noemde volgens mij 30 seconds to mars, the prodigy en nog een andere naam?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 03-11-2012

Beans Wrote:Een korte tijd na het festivalseizoen werd in een persconferentie van RAR toch al een enkele naam genoemd?
Of was dat voor de grap? Kan mij namelijk herinneren dat dit met enige woordspeling gebeurde. Hij noemde volgens mij 30 seconds to mars, the prodigy en nog een andere naam?

Green Day


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 03-11-2012

BigBird Wrote:Het is wachten tot RAR/RIP met namen komt, dan kunnen we verder lullen

Weet jij waar Willie uithangt, ik mis hem en ook tuesdaynight zie ik nog niet.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Romanov - 03-11-2012

Het schijnt dat Queens of the Stone Age op Pinkpop 2013 komen

http://i45.tinypic.com/qrnm1i.jpg


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 03-11-2012

Nice,


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 03-11-2012

Dat is dan wel weer een fraaie naam, zullen ze wel voor Green Day op de main stage zetten dan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 03-11-2012

Romanov Wrote:Het schijnt dat Queens of the Stone Age op Pinkpop 2013 komen

http://i45.tinypic.com/qrnm1i.jpg

Volgens mij zegt deze jpg nog helemaal niets, maar ze zijn meer dan welkom.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 03-11-2012

pudpong3 Wrote:[

Volgens mij zegt deze jpg nog helemaal niets

Naja, als de gitarist zegt dat ze komen vind ik dat wel een goede indicator + ze zijn dan in de buurt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Robinn - 03-11-2012

Zou geweldig nieuws zijn, of ze nou als headliner komen of niet!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 03-11-2012

Na de Snow Patrol geruchten doet dit me goed! Mooie naam!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 04-11-2012

Queens of the stone age... mooi dat zijn dan eerste zware gitaren die Smeets heeft belooft!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 04-11-2012

Zou mooi zijn als het waar is, ik hoop dan maar dat ze headliner zijn, dat prefereer ik boven the Killers. Liever natuurlijk geen van beide als headliner maar ik vrees dat dat er niet in zit.