Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 23-02-2013

Timothy's Monster Wrote:
BigBird Wrote:
Willie Wrote:Helaas dat future islands aan het touren zijn mooie act voor in de tent, dan maar The black angels, kost de wereld niet en het publiek heeft een mooie act om mee kennis te maken.

Serieus, touren die? Wil ik graag live zien, laatste album was fenomenaal.

Nog geen Europese data bekend, enkel VS en Canada.
Nieuw album verschijnt op 2 april. Op de site staat alvast 'n nieuw nummer:http://www.theblackangels.com/

Ik doelde eigenlijk op Future Islands ;-)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 23-02-2013

Waren er nog wachtrijen in Sittard, Landgraaf en Heerlen bij de platenzaken? Normaliter is het daar erg druk laatste jaren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - speeltuintje - 23-02-2013

Gewoon online, maar ook daar zijn er tegenwoordig heel vaak wachtrijen he


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 23-02-2013

BigBird Wrote:Nou, en dat heeft geholpen. Die arrogante Beatle kwast gaat liever in Amerika een grote zak geld ophalen.
He wat flauw. Ik zou als artiest zijnde, ongeacht het geld, ook liever tussen de namen van Bonnaroo staan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 23-02-2013

Murdoc Niccals Wrote:
BigBird Wrote:Nou, en dat heeft geholpen. Die arrogante Beatle kwast gaat liever in Amerika een grote zak geld ophalen.
He wat flauw. Ik zou als artiest zijnde, ongeacht het geld, ook liever tussen de namen van Bonnaroo staan.

Bruce niet, die koos de Limburgse gezelligheid


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 23-02-2013

geluksknikker Wrote:- er komt op de zondag nog een naam die nog gaat opschuiven op het affiche. Het is een Engelse band die al eens eerder op Pinkpop stond

Ik zeg Biffy Clyro

geluksknikker Wrote:Smeets - Smeets vond het toch wel heel mooi om te horen dat Bruce Springsteen tegen Paul McCartney heeft gezegd dat als die een festival wil doen, hij absoluut naar Pinkpop moet komen

Leuk hoor, maar als het geen effect heeft, wat boeit het dan? Lekker nuttig!

geluksknikker Wrote:- geconfronteerd met een aantal negatieve twitterberichten, zegt hij dat niemand verplicht is om te komen en dat klagers gewoon thuis kunnen blijven. Daarbij is het ook simpelweg niet mogelijk dat iedereen dit jaar naa Pinkpop komt die de laatste jaren op Pinkpop is geweest

Wat een onzin, natuurlijk is dat wel mogelijk en daar moet je als organisatie toch naar streven lijkt me! Oh en de klagers blijven ook vast gewoon thuis, nouja ze gaan iig niet naar PP als ze dat niet willen. Misschien helpt het om ze bij PP te doen inzien dat het volgend jaar toch echt anders moet!

geluksknikker Wrote:- typerend dat hij zei dat dit een programma is dat "de kinderen" aanspreekt

Oke, dus hij weet het zelf ook. Lijkt me toch niet de doelgroep waar je je op moet richten aangezien die toch minder uitgeven dan oudere mensen. Ik vind het maar allemaal rare berichten, die man kan echt beter gewoon nooit meer iets zeggen!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 23-02-2013

Kaartverkoop gaat blijkbaar weer hard als ik social media mag geloven


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Roger - 23-02-2013

"er komt op de zondag nog een naam die nog gaat opschuiven op het affiche. Het is een Engelse band die al eens eerder op Pinkpop stond

Ik zeg Biffy Clyro"


Als hij echt 'Engelse band' gezegd heeft, dan is het niet Biffy Clyro, want dat is een Schotse band. Ik gok op Kaiser Chiefs of op een band die zijn tour nog niet aangekondigd heeft en die ook nog op andere festivals zal staan: Rock am Ring, Rock Werchter...: Placebo.

(Quote is mislukt blijkbaar)


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 23-02-2013

Wailer Wrote:Net bij Bettie Serveert vandaan, waarom zetten ze die niet gewoon in de tent neer...

Toch beter dan zo'n standaard singer songwriter?


Ik ga ze vanavond zien. Zonde dat deze band niet op Pinkpop staat.
Of ja, nu eigenlijk ook maar beter van niet Wink


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - harryy - 23-02-2013

Hoop dat placebo niet op Pinkpop staat, zou ze graag weer eens zien!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 23-02-2013

Zou wel erg matig zijn als ze nu alweer met Kaiser Chiefs zouden komen om een hoge spot op te vullen, zelfde verhaal als Limp Bizkit. Die zijn met de jaren ook steeds verder afgezakt.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 23-02-2013

Martijn Wrote:Zou wel erg matig zijn als ze nu alweer met Kaiser Chiefs zouden komen om een hoge spot op te vullen, zelfde verhaal als Limp Bizkit. Die zijn met de jaren ook steeds verder afgezakt.

Ach ja, wel lekker makkelijk.

Weet nog niet of ik Biffy Clyro moet hopen... Liever Mumford & sons dan, maar ja die verdienen eigenlijk gewoon een headlinerspot. Zeker als je kijkt naar de killers... Ziggodome nog lang niet uitverkocht. Hadden m&s maar een uurtje voor nodig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 23-02-2013

Rik Wrote:
JohnDoe Wrote:
Ummel Wrote:Hallo,
ik ben nieuw op dit forum. Ik zou mijn muzieksmaak niet ontwikkeld durven noemen in dit topic, overigens pretendeer ik dat ook absoluut niet. Ik geef dit even aan voordat jullie me gaan afkraken op slechte muzieksmaakWink
2jaar geleden Hurts gezien op pinkpop en ik was destijds erg onder de indruk, nu zie ik dat de mannen met een nieuw album gaan touren.
zou dit niet een uitstekende band zijn voor pinkpop dit jaar? en zou het een reële optie zijn?

Btw hoe groot achten jullie de kans dat de zondag toch nog een subheadliner van formaat krijgt? ik denk dan aan Editors of Limp Bizkit

Ik richt me tot dit forum aangezien ik het gevoel heb dat hier zich wel enige kennis verzameldWink

Limp Bizkit kan tourtechnisch gezien niet. Editors lijkt me sterk, want dat zou dan woensdag wel bekend zijn gemaakt.
Ik zet m'n geld in op Biffy Clyro.



Ik verwacht Biffy Clyro en hoop voor de andere posities:

- jacco gardner
- jake bugg
- slash
- editors

Hier zou ik prima mee kunnen leven.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JBU - 23-02-2013

10,000 kaarten in een half uur verkocht, vergelijkbaar met vorig jaar. 50,000 weekendkaarten en 20,000 dagkaarten beschikbaar, ik dacht dat het 'uitverkocht' was bij 60,000 bezoekers op de laatste dag??

http://www.nu.nl/muziek/3285707/voorverkoop-pinkpop-gaat-voorspoedig.html


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - WeckoJ - 23-02-2013

Dat zegt die ook altijd. En ze schuiven ook weleens met weekendkaarten en dagkaarten, zo waren er vorig jaar meer dagkaarten omdat er meer vraag was naar dagkaarten de dag van Bruce. 70.000 is denk ik de absolute max voor het terrein, maar voor zover ik weet is 66.000 mensen op het terrein het record (2011, dag met Coldplay). Vorig jaar met Bruce 61.000 (31.000 weekendtickets; 30.000 dagkaarten).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Sphinx - 23-02-2013

Ik krijg op de site van Pinkpop een banner met reclame voor Slayer. Goeie.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 23-02-2013

WeckoJ Wrote:Dat zegt die ook altijd. En ze schuiven ook weleens met weekendkaarten en dagkaarten, zo waren er vorig jaar meer dagkaarten omdat er meer vraag was naar dagkaarten de dag van Bruce. 70.000 is denk ik de absolute max voor het terrein, maar voor zover ik weet is 66.000 mensen op het terrein het record (2011, dag met Coldplay). Vorig jaar met Bruce 61.000 (31.000 weekendtickets; 30.000 dagkaarten).
Was dat record niet 70000 met de 25e editie in 1994? Capaciteit is in elk geval dat in Megaland.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Beans - 23-02-2013

Sphinx Wrote:Ik krijg op de site van Pinkpop een banner met reclame voor Slayer. Goeie.
Dat hoeft niks te betekenen, is al vaker gebeurd dat artiesten via die weg in verband werden gebracht met festivals maar dat liep op niets uit.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 23-02-2013

Slayer wordt toch georganiseerd door Buro Pinkpop?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Lauwerszz - 23-02-2013

Klopt er staat:

Buro Pinkpop Presenteert: Slayer @ de Rodahal Kerkrade


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 23-02-2013

BigBird Wrote:Waren er nog wachtrijen in Sittard, Landgraaf en Heerlen bij de platenzaken? Normaliter is het daar erg druk laatste jaren.

Heerlen

[Image: 482553_607703052576471_271901714_n.jpg]


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Idéfix - 23-02-2013

In die kut kou voor een kut Pinkpop line up


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Murdoc Niccals - 23-02-2013

Inderdaad. Als je hiervoor in de kou gaat staan moet je ook niet zeiken als het tijdens het festival een keer regent.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 23-02-2013

Ik ben net even bij music machine in Sittard geweest. Rustige verkoop, vanmorgen om 09:00 niemand, eerste pas om 09:30. Daarna de hele dag door kaarten verkocht zonder dat het echt druk werd. Opvallend veel jonge meisjes en moeders die met hun zoon of dochter kaarten kwamen halen. De zaterdag verkocht daar tot op heden het beste.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 23-02-2013

Ik wacht nog even met tickets, lijkt me geen probleem.