Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

thedude182 Wrote:Zou toch nog een rits namen van Download aan toegevoegd worden? Nog 7 open plekken op de buiten podia. Wellicht dat dit voor het hardere gitaarwerk gaat zorgen?

Papa roach / LB / Stone Sour ? Of denk ik dan te


Uriah heep!!! Zeker wel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 20-02-2013

Willie Wrote:
fugazi Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken


Toch wel vreemd, want dat soort mensen zijn hier niet, wel mensen die veel meer weten en een beter ontwikkelde smaak hebben en om die reden niet zijn blijven hangen in allerlei pulp. Wat is dat toch met mensen die daar niet tegen kunnen.

En dan nog; wie laat zich nu wegjagen?

Misschien weet je inderdaad meer. Maar waar haal jij in godsnaam de f*cking arrogantie vanaf om te zeggen dat je beter ontwikkelde smaak dan andere hebt. Wat zijn hier de criteria voor????????

PS ik heb me niet laten wegjagen, ik was dat negativisme gewoon zat


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 20-02-2013

Lekker programma dit jaar punt


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 20-02-2013

fugazi Wrote:
Willie Wrote:
fugazi Wrote:misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken


Toch wel vreemd, want dat soort mensen zijn hier niet, wel mensen die veel meer weten en een beter ontwikkelde smaak hebben en om die reden niet zijn blijven hangen in allerlei pulp. Wat is dat toch met mensen die daar niet tegen kunnen.

En dan nog; wie laat zich nu wegjagen?

Misschien weet je inderdaad meer. Maar waar haal jij in godsnaam de f*cking arrogantie vanaf om te zeggen dat je beter ontwikkelde smaak dan andere hebt. Wat zijn hier de criteria voor????????

PS ik heb me niet laten wegjagen, ik was dat negativisme gewoon zat
Hey, volgens sommigen zou Barcelona ook niet scoren tegen Stoke City. Dus... geen reden om de hoop op te geven je punt ooit te kunnen halen (en samen met jou anderen die de illusie koesteren dat smaken of meningen zo gelijkwaardig zijn).


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

fugazi Wrote:Maar waar haal jij in godsnaam de f*cking arrogantie vanaf om te zeggen dat je beter ontwikkelde smaak dan andere hebt. Wat zijn hier de criteria voor????????

PS ik heb me niet laten wegjagen, ik was dat negativisme gewoon zat

Ik zei mensen, wat u daar uit concludeert moet u zelf weten.

En het is qua positivisme vooruitgang ten opzichte van andere jaren dat er hier ook mensen (let op, mensen) zijn die het programma een goede line-up voor het huidige Pinkpop noemen, terwijl hun voorkeuren heel ergens liggen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

pudpong3 Wrote:Willie ik vind Pulp erg goed!!

Jeeh.

Maar uit nieuwsgierigheid: nu uw vrienden ook enige twijfel hebben waarom gaan jullie niet met zijn allen naar een ander festival (bijvoorbeeld Werchter) om te kijken of dat misschien een alternatief kan zijn. Paar jaar terug op Roskilde een groep veertigers ontmoet die met vouwwagen en al er een mannenweek van maakten en daarvoor ook altijd naar Pinkpop gingen.

Of is het allemaal zo om de hoek dat er thuis geslapen (en ontbeten!) wordt?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Willie Wrote:
pudpong3 Wrote:Willie ik vind Pulp erg goed!!

Jeeh.

Maar uit nieuwsgierigheid: nu uw vrienden ook enige twijfel hebben waarom gaan jullie niet met zijn allen naar een ander festival (bijvoorbeeld Werchter) om te kijken of dat misschien een alternatief kan zijn. Paar jaar terug op Roskilde een groep veertigers ontmoet die met vouwwagen en al er een mannenweek van maakten en daarvoor ook altijd naar Pinkpop gingen.

Of is het allemaal zo om de hoek dat er thuis geslapen (en ontbeten!) wordt?

Kaarten voor Werchter al op de kast klaarliggen.
Pinkpop doen we gezamelijk, mannen, vrouwen en van sommige ook de kinderen, mijn vrouw gaat niet. Vind het toilet gedoe niet echt leuk.
Pinkpop ligt inderdaad om de hoek en een gedeelte blijft slapen en een gedeelte slaapt thuis. Sommige blijven slapen en gaan 's ochtends naar huis om te douchen, te schijten en de kinderen te knuffelen (ja ik lees ook offtopic, maar reageer daar nooit).
Het is eigenlijk een soort traditie geworden om op Pinkpop je vrienden/bekenden te ontmoeten. De muziek is voor mij op Pinkpop bijzaak geworden al pik ik er wel een stuk of 6 bands uit elk jaar, die ik graag wil zien. Ik hoop altijd op interessante headliners, want dan heeft dat hangen op dat veld tenminste enige zin. Ik hoop ook altijd dat leuke bands niet op dat achteraf podium spelen, want ik vind dat lopen helemaal niets. Maar QOTSA zal mij aan het lopen krijgen.
Sziget neem ik nu serieus in overweging en dat wil ik dan wel samen met mijn vrouw doen, anders ga ik niet. Hopelijk komt daar Linkin Park, Rammstein en Eisbrecher dan kan ik mijn vrouw wel omlullen.
Ook nog tickets voor The Wall klaarliggen dus de zomer komt wel goed en wellicht bij een goed programma ook nog Pukkelpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Smeets: ‘We hebben nu een Pinkpop zoals Pinkpop hoort te zijn’ http://t.co/2pdFCGAw

Deze tekst kan zo op een tshirt of tegeltje


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

BigBird Wrote:Smeets: ‘We hebben nu een Pinkpop zoals Pinkpop hoort te zijn’ http://t.co/2pdFCGAw

Deze tekst kan zo op een tshirt of tegeltje

Aha, dus de legendarische Eddie springt vanaf de camerakraan in het publiek Vedder was totaal Pinkpoponwaardig?

There comes the monkey out of the sleeve


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JewellersHands - 20-02-2013

Stiekem hoop ik dat Smeets verteld dat Kol en The Killers niet headlinen en dat qotsa en tga op mainstage staan


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 20-02-2013

Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Smeets: ‘We hebben nu een Pinkpop zoals Pinkpop hoort te zijn’ http://t.co/2pdFCGAw

Deze tekst kan zo op een tshirt of tegeltje

Aha, dus de legendarische Eddie springt vanaf de camerakraan in het publiek Vedder was totaal Pinkpoponwaardig?

There comes the monkey out of the sleeve

In 1992 kwam Pearl Jam net kijken. Wat voor ons Pearl Jeam is wordt voor de nieuwe generatie ingevuld door andere bands. Het programma is iets jeugdiger. Ik was 16 toen ik de eerste keer naar Pinkpop ging in 1994 en Smashing Pumpkins, RATM, etc vonden ik en mijn generatie genoten geweldig maar we zijn nu 20 jaar verder. Blijf niet hangen in in je jeugd... daar wordt je snel oud van...

Pinkpop moet terug naar haar roots en daar hoort geen headliner als Bruce Springsteen ofzo bij....


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

Rik Wrote:
Wailer Wrote:
BigBird Wrote:Smeets: ‘We hebben nu een Pinkpop zoals Pinkpop hoort te zijn’ http://t.co/2pdFCGAw

Deze tekst kan zo op een tshirt of tegeltje

Aha, dus de legendarische Eddie springt vanaf de camerakraan in het publiek Vedder was totaal Pinkpoponwaardig?

There comes the monkey out of the sleeve

In 1992 kwam Pearl Jam net kijken. Wat voor ons Pearl Jeam is wordt voor de nieuwe generatie ingevuld door andere bands. Het programma is iets jeugdiger. Ik was 16 toen ik de eerste keer naar Pinkpop ging in 1994 en Smashing Pumpkins, RATM, etc vonden ik en mijn generatie genoten geweldig maar we zijn nu 20 jaar verder. Blijf niet hangen in in je jeugd... daar wordt je snel oud van...

Pinkpop moet terug naar haar roots en daar hoort geen headliner als Bruce Springsteen ofzo bij....

Van mij moet springsteen er ook helemaal niet staan... Maar waarom geen jacco gardner, mister and mississippi, wilco, the national, i am kloot etc.

Of moet het echt heeel bekend van 3fm zijn?

Vind het zo oprecht jammer dat het deze kant op gaat... Of ik kan het gewoon moeilijk geloven dat mijn feeling met pinkpop aan het verdwijnen is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 20-02-2013

Uplift Wrote:
fugazi Wrote:
Willie Wrote:Toch wel vreemd, want dat soort mensen zijn hier niet, wel mensen die veel meer weten en een beter ontwikkelde smaak hebben en om die reden niet zijn blijven hangen in allerlei pulp. Wat is dat toch met mensen die daar niet tegen kunnen.

En dan nog; wie laat zich nu wegjagen?

Misschien weet je inderdaad meer. Maar waar haal jij in godsnaam de f*cking arrogantie vanaf om te zeggen dat je beter ontwikkelde smaak dan andere hebt. Wat zijn hier de criteria voor????????

PS ik heb me niet laten wegjagen, ik was dat negativisme gewoon zat
Hey, volgens sommigen zou Barcelona ook niet scoren tegen Stoke City. Dus... geen reden om de hoop op te geven je punt ooit te kunnen halen (en samen met jou anderen die de illusie koesteren dat smaken of meningen zo gelijkwaardig zijn).

Ik denk ook niet dat smaken en menigen gelijkwaardig kunnen zijn of moeten worden. Maar dat mensen soms, in mijn ogen op basis van eigenlijk niets, denken dat hun smaak of mening beter of superieur is.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - SebasD - 20-02-2013

Rik Wrote:In 1992 kwam Pearl Jam net kijken. Wat voor ons Pearl Jeam is wordt voor de nieuwe generatie ingevuld door andere bands. Het programma is iets jeugdiger. Ik was 16 toen ik de eerste keer naar Pinkpop ging in 1994 en Smashing Pumpkins, RATM, etc vonden ik en mijn generatie genoten geweldig maar we zijn nu 20 jaar verder. Blijf niet hangen in in je jeugd... daar wordt je snel oud van...

Pinkpop moet terug naar haar roots en daar hoort geen headliner als Bruce Springsteen ofzo bij....

Je hebt zeker gelijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar vele 16-jarigen uit mijn omgeving vinden 30STM ronduit belachelijk, The Killers is vaak ook al wat minder en zelfs Green Day kan op commentaar rekenen. Hier verkiezen ze dan toch zeker QOTSA enzo. Nu, verder dan dat gaat het natuurlijk niet. Maar ik weet niet of je af moet gaan op de reacties op Twitter. Een groot deel van de twitterende meisjes is enkel bezig met hypes en baseert daarop hun mening, of toch deels. Hoeveel 'hersenloze tienermeisjes' twitteren niet dat ze doodgraag naar Tomorrowland willen, inclusief een overload aan uitroeptekens en een capslock die kapot lijkt te zijn?

Je hebt uiteraard zeker gelijk dat het publiek dat 30STM aanspreekt eerder in die leeftijd zit, maar als ik kijk naar de tijd waarin ze mijn omgeving aanspraken dan is dat toch een aantal jaar geleden... Uiteraard zijn Skrillex en co helden over het algemeen. Maar dat zijn dan vaak net de mensen die nooit festivals bezoeken of niet verder komen dan de camping en de Boiler Room op Pukkelpop. Bruce, QOTSA, Pearl Jam, ... kunnen zeker rekenen op aandacht van festivalgangers onder de 16-jarigen hoor. Wink

EDIT: Oké na een minuut Twitter te openen kan ik me voorstellen dat jullie een enorm negatief beeld hebben van onze leeftijd.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - BigBird - 20-02-2013

Ik denk dat met de komst van BKS nu een definitieve schifting zal worden gemaakt. De kwaliteit zal bij BKS staan, en pp pikt er paar mee. Alt-J past dit jaar totaal niet bij Pinkpop, tussen deze acts.

Als BKS aanslaat en pp verkoopt slecht dan hebben ze een groot probleem in Landgraaf.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - JewellersHands - 20-02-2013

Band of horses, limp bizkit, adtr, korn, bfmv, papa roach. Hier zal toch wel eentje van komen? Kutste line-.up in jaren. Harde gitaren? Of is een band waarin een iemand een gitaar vasthoudt al een harde gitaar. Toch teveel nederlandse acts, geen harde gitaren, geen oude naam. Deze editie gaat zwaar kut worden...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 20-02-2013

Wailer Wrote:
Rik Wrote:
Wailer Wrote:Aha, dus de legendarische Eddie springt vanaf de camerakraan in het publiek Vedder was totaal Pinkpoponwaardig?

There comes the monkey out of the sleeve

In 1992 kwam Pearl Jam net kijken. Wat voor ons Pearl Jeam is wordt voor de nieuwe generatie ingevuld door andere bands. Het programma is iets jeugdiger. Ik was 16 toen ik de eerste keer naar Pinkpop ging in 1994 en Smashing Pumpkins, RATM, etc vonden ik en mijn generatie genoten geweldig maar we zijn nu 20 jaar verder. Blijf niet hangen in in je jeugd... daar wordt je snel oud van...

Pinkpop moet terug naar haar roots en daar hoort geen headliner als Bruce Springsteen ofzo bij....

Van mij moet springsteen er ook helemaal niet staan... Maar waarom geen jacco gardner, mister and mississippi, wilco, the national, i am kloot etc.

Of moet het echt heeel bekend van 3fm zijn?

Vind het zo oprecht jammer dat het deze kant op gaat... Of ik kan het gewoon moeilijk geloven dat mijn feeling met pinkpop aan het verdwijnen is.

Ik heb hier verschillende visies op:

- Pinkpop is zeker iets meer mainstream geworden in de loop der jaren
- Verwachtingen zijn altijd te hoog
- Als muziekliefhebber ontwikkel je zelf natuurlijk ook in de loop der jaren en wordt je kieskeuriger
- Wat is qua radio voor een alternatief op het gebied van alternatieve muziek?? Logisch dat die 2 dichter bij elkaar komen

En zo zijn er nog wel tal van verklaringen

Pinkpop heeft dit jaar een leuk programma. Headliners zijn inderdaad herhaling maar dat is ook al jaren zo. Echter vind ik het dit jaar een leuke combinatie van gevestigde orde en nieuwe namen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Rik - 20-02-2013

SebasD Wrote:
Rik Wrote:In 1992 kwam Pearl Jam net kijken. Wat voor ons Pearl Jeam is wordt voor de nieuwe generatie ingevuld door andere bands. Het programma is iets jeugdiger. Ik was 16 toen ik de eerste keer naar Pinkpop ging in 1994 en Smashing Pumpkins, RATM, etc vonden ik en mijn generatie genoten geweldig maar we zijn nu 20 jaar verder. Blijf niet hangen in in je jeugd... daar wordt je snel oud van...

Pinkpop moet terug naar haar roots en daar hoort geen headliner als Bruce Springsteen ofzo bij....

Je hebt zeker gelijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar vele 16-jarigen uit mijn omgeving vinden 30STM ronduit belachelijk, The Killers is vaak ook al wat minder en zelfs Green Day kan op commentaar rekenen. Hier verkiezen ze dan toch zeker QOTSA enzo. Nu, verder dan dat gaat het natuurlijk niet. Maar ik weet niet of je af moet gaan op de reacties op Twitter. Een groot deel van de twitterende meisjes is enkel bezig met hypes en baseert daarop hun mening, of toch deels. Hoeveel 'hersenloze tienermeisjes' twitteren niet dat ze doodgraag naar Tomorrowland willen, inclusief een overload aan uitroeptekens en een capslock die kapot lijkt te zijn?

Je hebt uiteraard zeker gelijk dat het publiek dat 30STM aanspreekt eerder in die leeftijd zit, maar als ik kijk naar de tijd waarin ze mijn omgeving aanspraken dan is dat toch een aantal jaar geleden... Uiteraard zijn Skrillex en co helden over het algemeen. Maar dat zijn dan vaak net de mensen die nooit festivals bezoeken of niet verder komen dan de camping en de Boiler Room op Pukkelpop. Bruce, QOTSA, Pearl Jam, ... kunnen zeker rekenen op aandacht van festivalgangers onder de 16-jarigen hoor. Wink

EDIT: Oké na een minuut Twitter te openen kan ik me voorstellen dat jullie een enorm negatief beeld hebben van onze leeftijd.

Ik begrijp je maar ik kan er niet goed tegen als mensen contstant zeggen dat vroeger als beter was. Line up is in de loop der jaren vrij contstant geweest. Af en toe een grotere headliner maar doorgaans is het een vaste formule. Pearl Jam enzo doen het nog goed maar op Pinkpop past toch 10 keer beter The Killers, KOL, Greenday dan The Cure, Bruce, Depeche Mode etc. Zijn stuk voor stuk goede bands maar kom op niets voor Pinkpop.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

BigBird Wrote:Ik denk dat met de komst van BKS nu een definitieve schifting zal worden gemaakt. De kwaliteit zal bij BKS staan, en pp pikt er paar mee. Alt-J past dit jaar totaal niet bij Pinkpop, tussen deze acts.

Als BKS aanslaat en pp verkoopt slecht dan hebben ze een groot probleem in Landgraaf.

Wordt idd nog een lastige beslissing, BKS of toch maar pinkpop...

Kunnen ze bruce niet weekje opschuiven?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 20-02-2013

Wailer Wrote:Kunnen ze bruce niet weekje opschuiven?

Kom naar Bruce in Werchter. De kans dat daar een deftige (dagvullende) line-up voorkomt is reëel.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

Karel Wrote:
Wailer Wrote:Kunnen ze bruce niet weekje opschuiven?

Kom naar Bruce in Werchter. De kans dat daar een deftige (dagvullende) line-up voorkomt is reëel.

Aha, is mijn kaartje voor nijmegen daar ook geldig?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Karel - 20-02-2013

Wailer Wrote:
Karel Wrote:
Wailer Wrote:Kunnen ze bruce niet weekje opschuiven?

Kom naar Bruce in Werchter. De kans dat daar een deftige (dagvullende) line-up voorkomt is reëel.

Aha, is mijn kaartje voor nijmegen daar ook geldig?

Jup.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Martijn - 20-02-2013

Toch zonde hoor dat die paar aardige namen die ze dan wel hebben over de drie dagen verspreid hebben, ze hadden in ieder geval wat van de zaterdag kunnen maken.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - ahha - 20-02-2013

queens of the stone age, the vaccines, alt-j, die antwoord, phoenix, the gaslight anthem, miles kane, graveyard en hup dan green day (nooit gezien) op een dag en ik was aanwezig.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - kesselman - 20-02-2013

Loov Wrote:
kesselman Wrote:zelfs ik vind dit een heel matige line up!!

LOL. Zelfkennis?

Ik ben erg positief ingesteld,ik vond de afgelopen jaren de line up altijd nog wel ok.
Maar dit jaar?????

Pinkpop mikt duidelijk op een andere doelgroep dan in 2008