Graz
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Pinkpop (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 (/showthread.php?tid=4)



Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

Nieuw 30STM shirt scoren


Maar mag ik toch even mijn ongenoegen uiten, ondanks het plan om toch te gaan?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 20-02-2013

BigBird Wrote:Zojuist item bij L1 op tv. Vertelde Smeets dat de headliners passen bij de vernieuwing dit jaar (nadat hij vorig jaar teveel kritiek op de oudere acts).

vernieuwing....zucht.
Toch vind ik in tegenstelling tot vorige jaren de lineup wel consistenter. Er zit meer lijn in, een consistent slechte lijn wat mij betreft, maar waar vorige jaren de verkoop alleen maar opgehangen werd aan een paar headliners is dat nu minder. Of het voldoende is om uit te verkopen (welke definitie malle Jan daarvoor ook verzint) is een tweede.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

BigBird Wrote:Band op Pinkpop kost bezoeker relatief veel: http://t.co/Mxm9NuzD

Die schrijver had echt niets beters te doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

Ligt er ook maar net aan wat jan als vernieuwing ziet...


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

Wailer Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

Nieuw 30STM shirt scoren


Maar mag ik toch even mijn ongenoegen uiten, ondanks het plan om toch te gaan?

Smile

Neem aan dat het geen verzoek tot toestemming was?

Van mij mag immers alles.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - geluksknikker - 20-02-2013

Enzo Wrote:
BigBird Wrote:Zojuist item bij L1 op tv. Vertelde Smeets dat de headliners passen bij de vernieuwing dit jaar (nadat hij vorig jaar teveel kritiek op de oudere acts).

vernieuwing....zucht.
Toch vind ik in tegenstelling tot vorige jaren de lineup wel consistenter. Er zit meer lijn in, een consistent slechte lijn wat mij betreft, maar waar vorige jaren de verkoop alleen maar opgehangen werd aan een paar headliners is dat nu minder. Of het voldoende is om uit te verkopen (welke definitie malle Jan daarvoor ook verzint) is een tweede.

Klopt, helemaal mee eens. Zo wat iedere band heeft wel eens een 3FM megahitje gehad, dat is een beetje de gemene deler. Hoe karig en oppervlakkig het resultaat ook mag zijn. Maar het probleem is dat het programma denk ik niet onderscheidend genoeg is (ook niet voor de 3FM luisteraar) om heel veel kaarten te gaan verkopen. Veel is ook op Werchter te zien en zelfs op kleine Nederlandse festivals,


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

Het zou kunnen natuurlijk, maar is het ook niet gewoon deels toeval?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Enzo - 20-02-2013

Willie Wrote:Het zou kunnen natuurlijk, maar is het ook niet gewoon deels toeval?
Jawel. Ook gezien het mislukken van de pogingen McCartney te halen. Dan had het er weer anders uitgezien.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 20-02-2013

Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Uplift - 20-02-2013

fugazi Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken
Missie geslaagd in dat geval.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 20-02-2013

Maargoed, hoe zat het nou met de playstation 4?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Proest - 20-02-2013

http://www.limburger.nl/article/20130220/CULTUURENMEDIA02/302209913/1030#Band_op_Pinkpop_kost_bezoeker_relatief_veel


"Nu moet daar bij opgemerkt worden dat niet elk festival evenveel dure acts programmeert en dat op sommige festivals bezoekers lang niet alle artiesten kunnen bewonderen, omdat zij bijvoorbeeld tegelijkertijd spelen."]


Laten we een punt proberen te maken en aan het einde van het artikel ons eigen punt ondermijnen!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Vrijdag = 3FM Stage +1 (Waarschijnlijk Masters of Reality)
Zaterdag = Mainstage +1
Zondag = Mainstage +1 en 3FM + 4 en Tent + 1

Lijkt mij althans.

Het is vooral de vraag wat er zondag op de 3FM stage nog gaat gebeuren.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - fugazi - 20-02-2013

Uplift Wrote:
fugazi Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken

Missie geslaagd in dat geval.

Ik zou zeggen helaas wel ja


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Maetrik - 20-02-2013

Misschien toch nog Jake Bugg?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - MyMusic - 20-02-2013

Laten we het hopen, en misschien nog eentje van Download..er moet er nog eentje bij op de Main zaterdag en zondag, laat dat dan alsjeblieft 2x een fatsoenlijke gitaarband zijn.

Edit: Waar maak ik me eigenlijk druk om, ik had nooit de intentie om heen te gaan.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - luvskin - 20-02-2013

Zo nu ik eindelijk dit forum ook heb gevonden, de line up v pinkpop is echt Ruk. !! Chapeau voor het zoveelste jaar achter elkaar!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - thedude182 - 20-02-2013

Zou toch nog een rits namen van Download aan toegevoegd worden? Nog 7 open plekken op de buiten podia. Wellicht dat dit voor het hardere gitaarwerk gaat zorgen?

Papa roach / LB / Stone Sour ? Of denk ik dan te groots?

[Image: DWLD-kerrang-KO-v2.jpg]


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

fugazi Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken


Toch wel vreemd, want dat soort mensen zijn hier niet, wel mensen die veel meer weten en een beter ontwikkelde smaak hebben en om die reden niet zijn blijven hangen in allerlei pulp. Wat is dat toch met mensen die daar niet tegen kunnen.

En dan nog; wie laat zich nu wegjagen?


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Ach misschien wel Rammstein, Iron Maiden en Slipknot erbij!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Willie Wrote:
fugazi Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

misschien omdat ze moe worden van altijd dat eeuwige negatieve commentaar van mensen die denken dat ze de wijsheid van muziek in pacht hebben en dat een reden vinden om andere mensen te kunnen afzeiken


Toch wel vreemd, want dat soort mensen zijn hier niet, wel mensen die veel meer weten en een beter ontwikkelde smaak hebben en om die reden niet zijn blijven hangen in allerlei pulp. Wat is dat toch met mensen die daar niet tegen kunnen.

En dan nog; wie laat zich nu wegjagen?

Willie ik vind Pulp erg goed!!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Willie - 20-02-2013

pudpong3 Wrote:Ach misschien wel Rammstein, Iron Maiden en Slipknot erbij!

Leuk voor in de tent, toch?

Slipknot hadden ze toch best kunnen ruilen voor The Killers, dat had voor de kaartverkoop niet zo veel uitgemaakt denk ik.

1 keer gezien en toen toch wel tamelijk onder de indruk.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - pudpong3 - 20-02-2013

Keuze genoeg geweest voor een beter programma, daar zijn we het wel over eens. More to follow klinkt mij in de oren als we zetten er nog 8x shit bands bij en daar moeten jullie het maar mee doen.


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - Wailer - 20-02-2013

Willie Wrote:
Wailer Wrote:
Willie Wrote:Trouwens rustig hier, waar zijn al die eendagsvliegen gebleven?

Nieuw 30STM shirt scoren


Maar mag ik toch even mijn ongenoegen uiten, ondanks het plan om toch te gaan?

Smile

Neem aan dat het geen verzoek tot toestemming was?

Van mij mag immers alles.

Nee, zeker niet.

Dat weet ik toch!


Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2013 - thedude182 - 20-02-2013

pudpong3 Wrote:Keuze genoeg geweest voor een beter programma, daar zijn we het wel over eens. More to follow klinkt mij in de oren als we zetten er nog 8x shit bands bij en daar moeten jullie het maar mee doen.
Ik denk dat we sowieso ff RAR en Download in de gaten moeten houden want 1 band wilde hij niet noemen omdat die nog aangekondigd moest worden door een ander festival waar hij samen mee boekt.
Dus minimaal 1 goede naam hoop ik nog op in korte tijd.