Graz
Doe Maar - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Concerten & Bands (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Thread: Doe Maar (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2


Doe Maar - BigBird - 12-10-2012

Quote:]In januari en februari van volgend jaar optredens gepland in Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen en als afsluiting de Amsterdamse Heineken Music Hall. Dat maakt Doe Maar - aan de vooravond van de uitverkochte Symphonica in Rosso-concerten - vandaag bekend.

Tijdens de optredens van Glad IJs verschijnt Doe Maar - deze week nog bekroond met de Edison Pop Oeuvreprijs - overigens zonder gasten op het podium. De shows gaan twee uur duren. In het tourschema is al rekening gehouden met extra datums. Als de aangekondigde concerten snel uitverkopen is de kans groot dat in elke stad nog een tweede concert wordt ingepland

Quote:Doe Maar geeft zaterdag 2 februari een concert in het Klokgebouw in Eindhoven. De show is onderdeel van een nieuwe tournee onder de naam Glad IJs. Andere data voor deze concertreeks zijn nog niet bekend.

De kaartverkoop voor het optreden van de meest succesvolle Nederlandstalige band aller tijden begint vanochtend om 10.00 uur, onder meer via de website van Muziekgebouw Frits Philips.

En 11 januari in Kerkarde, Limburg.


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - Idéfix - 12-10-2012

BigBird Wrote:En 11 januari in Kerkarde, Limburg.


In de Rodahal neem ik aan?


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - BigBird - 12-10-2012

Idéfix Wrote:
BigBird Wrote:En 11 januari in Kerkarde, Limburg.


In de Rodahal neem ik aan?

Yep, ik probeer erbij te zijn. Vraag me allees af wanneer vv begint. Eindhoven begint straks al. Denk dat vv wel rap gaat....


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - BigBird - 12-10-2012

Kaarten kosten 49 euro en dan nog 4 euro servicekosten erbij.
Behoorlijk pittig vind ik! Ze spelen wel 2 uur. Toch jammer dat Smeets ze nooit naar Pinkpop heeft weten te haken sinds de reünie.


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - supermuys - 12-10-2012

inderdaad aan de prijzige kant!


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - Idéfix - 12-10-2012

BigBird Wrote:Kaarten kosten 49 euro en dan nog 4 euro servicekosten erbij.
Behoorlijk pittig vind ik! Ze spelen wel 2 uur. Toch jammer dat Smeets ze nooit naar Pinkpop heeft weten te haken sinds de reünie.


Tegenwoordig toch vrij normale prijzen.
Al vind ik het ook prijzig.


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - Idéfix - 13-10-2012

De voorverkoop voor Doe Maar in Kerkrade start vandaag. (gisteren dus)


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - BigBird - 13-10-2012

Ik wacht nog even, mochten er nog kaarten zijn over tijdje dan ga ik wel. De prijs van ik eccht absurd voor Doe Maar. Radioheads is amper tientje duurder, en dan heb je toch wel andere categorie. Ook lady Gaga voor 75 euro neem gigantische productie mee wat de dure kaart wel verklaard. Maar 49 euro voor 2 uurtjes doe maar in een zaal is eigenlijk schoftachtig. Die gasten heb nu al genoeg gecasht met die duffe optredens in Arnhem, met groot orkest. Daar verdienen ze ook nog met de cd en dvd die voor Kerst in de winkel ligt.


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - Idéfix - 14-10-2012

Ik wacht ook nog even. Heb ze in 2000 in Ahoy gezien.


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - kesselman - 14-10-2012

Ik ga wel.
Ik heb ze nog nooit gezien en kerkrade is wel in de buurt.
T is veel geld ,maar ik spaar weer wat uit door dat ik niet ver hoef te rijden.


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - Jorrit - 14-10-2012

Poeh, in Atak / Wilminktheater, Enschede, zijn ze zelfs €51,50. http://www.atak.nl/agenda/1729/


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - YouBube - 15-10-2012

Doe Maar in de Rodahal Kerkrade, jeugdnostalgie, als ze dan toch in de buurt komen, moet ik ze toch ooit eens gezien hebben, dabei dus!


Doe Maar - Glad ijs tour 2013 - BigBird - 11-01-2013

CONCERT DOE MAAR VERPLAATST! nieuwe datum: VRIJDAG 15 FEBRUARI 2013

Het concert van vanavond van DOE MAAR in de Rodahal kan wegens griep van één van de bandleden helaas geen doorgang vinden. Wel kan de organisatie een nieuwe datum bekendmaken waarop het concert wordt ingehaald: VRIJDAG 15 FEBRUARI 2013.

De gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum, bij verhindering kunnen de kaarten tot 11 februari worden ingeleverd bij de voorverkoopadressen waar de kaarten zijn gekocht. Onze excuses voor het ongemak.

Kijk voor meer informatie op www.doemaar.nl of www.rodahal.nl.

Jan Smeets,

Geleen / Kerkrade, 11 januari 2013


RE: Doe Maar - BigBird - 30-11-2016

Headliner op Paaspop, Dauwpop en Concert By Sea


RE: Doe Maar - mad dog - 30-11-2016

Toch maar eens meepikken dan.


RE: Doe Maar - BigBird - 28-02-2018

DOE MAAR
ER VERANDERT NIX CLUBTOUR 2018

http://www.doemaar.nl/

Leuk, weer een avondje meepakken.


RE: Doe Maar - Schobbeyak - 28-02-2018

52 euro......


RE: Doe Maar - thomas9790 - 28-02-2018

Doe maar niet dan.


RE: Doe Maar - Kalters - 28-02-2018

Ik ga wel met de moeders.


RE: Doe Maar - BigBird - 28-02-2018

Geld heb ik er wel voor over, dikke greatest show.


RE: Doe Maar - Snackbarharses - 28-02-2018

Ik vond het een paar jaar geleden op Pinkpop echt plaatsvervangende schaamte-opwekkend slecht. Wat een uitgebluste bende.


RE: Doe Maar - BigBird - 28-02-2018

Lag dat niet aan het publiek? De beelden die ik zag speelden ze toch erg strak, en met plezier op het podium.


RE: Doe Maar - Enzo - 28-02-2018

50 jarige hitsige huisvrouwen. What could possibly go wrong?


RE: Doe Maar - JorisR - 28-02-2018

'Deze tour wordt mede mogelijk gemaakt door Tena Lady'


RE: Doe Maar - Indiaantje89 - 28-02-2018

(28-02-2018, 11:07)Snackbarharses Wrote: Ik vond het een paar jaar geleden op Pinkpop echt plaatsvervangende schaamte-opwekkend slecht. Wat een uitgebluste bende.

Dit... vond ik het ook niet bijzonder.