Graz
Manana Manana - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Nieuws en overige festivals (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Manana Manana (/showthread.php?tid=2557)



Manana Manana - pixie6666 - 24-03-2023

Ben op zoek naar een alternatief voor BKS in de maand juni. Iemand al eens naar Manana Manana geweest? Ervaringen?


RE: Manana Manana - Flair - 24-03-2023

(24-03-2023, 17:42)pixie6666 Wrote: Ben op zoek naar een alternatief voor BKS in de maand juni. Iemand al eens naar Manana Manana geweest? Ervaringen?
Met Claw Boys Claw en Hallo Venray op ’t programma.
Alhoewel de laatste nog bevestigd moet worden.


RE: Manana Manana - pixie6666 - 25-03-2023

Gisteren naar Hallo Venray in Volt Sittard geweest. Erg lekker optreden met mix van nieuwe plaat en oude klappers.

Maar was meer op zoek naar mensen die het festival wel eens bezocht hebben en wat ze daar van vonden. Het is kennelijk van de organisatie van de Zwarte Cross. Dat festival is niet echt mijn ding.


RE: Manana Manana - Timothy's Monster - 25-03-2023

Kennissen van me zijn er vorig jaar geweest. Die waren gematigd positief. Festivalterrein zou prachtig zijn, middenin de natuur (zonder direct voor overlast te zorgen, allemaal zeer ecologisch). Programma was een samenraapsel en een zeer gevarieerd publiek. Ze vonden het wat van DTRH weghebben uit de beginjaren. Veel feestelijk verkleed publiek, helaas ook de nodige yogawappies en geluid zou niet zo denderend zijn.


RE: Manana Manana - Flair - 25-03-2023

(25-03-2023, 13:31)pixie6666 Wrote: Gisteren naar Hallo Venray in Volt Sittard geweest. Erg lekker optreden met mix van nieuwe plaat en oude klappers.

Maar was meer op zoek naar mensen die het festival wel eens bezocht hebben en wat ze daar van vonden. Het is kennelijk van de organisatie van de Zwarte Cross. Dat festival is niet echt mijn ding.
ik was daar dus ook gisteren vooraan, zwarte jas


RE: Manana Manana - jodocus - 25-03-2023

Veel kinderen daar wat ik ervan hoor. Voor de mensen die ik ken die er heen gaan is de muziek op een festival altijd bijzaak, een goede zitplek in de buurt van een bar, één of twee goede optredens per dag en ze zijn tevreden, of dat voor de rest van het publiek ook zo is weet ik niet.


RE: Manana Manana - atthedrive-in - 25-03-2023

Vanuit dezelfde groep als zwarte cross georganiseerd toch?


RE: Manana Manana - pixie6666 - 27-03-2023

(25-03-2023, 14:04)Timothy\s Monster Wrote: Kennissen van me zijn er vorig jaar geweest. Die waren gematigd positief. Festivalterrein zou prachtig zijn, middenin de natuur (zonder direct voor overlast te zorgen, allemaal zeer ecologisch). Programma was een samenraapsel en een zeer gevarieerd publiek. Ze vonden het wat van DTRH weghebben uit de beginjaren. Veel feestelijk verkleed publiek, helaas ook de nodige yogawappies en geluid zou niet zo denderend zijn.

Dat klinkt nog niet heel erg als een aanbeveling. Ik lees ook dat er iets van 7 podia zijn, waarvan kennelijk maar 3 met bandbezetting. Wat mij betreft moet de muziek overheersen op een festival en niet de randmeuk.


RE: Manana Manana - pixie6666 - 27-03-2023

(25-03-2023, 15:32)jodocus Wrote: Veel kinderen daar wat ik ervan hoor. Voor de mensen die ik ken die er heen gaan is de muziek op een festival altijd bijzaak, een goede zitplek in de buurt van een bar, één of twee goede optredens per dag en ze zijn tevreden, of dat voor de rest van het publiek ook zo is weet ik niet.

Oei, geen aanbeveling nummer 2. Dit zijn precies de signalen waar ik al een beetje bang voor was.


RE: Manana Manana - jodocus - 27-03-2023

(27-03-2023, 11:48)pixie6666 Wrote:
(25-03-2023, 15:32)jodocus Wrote: Veel kinderen daar wat ik ervan hoor. Voor de mensen die ik ken die er heen gaan is de muziek op een festival altijd bijzaak, een goede zitplek in de buurt van een bar, één of twee goede optredens per dag en ze zijn tevreden, of dat voor de rest van het publiek ook zo is weet ik niet.

Oei, geen aanbeveling nummer 2. Dit zijn precies de signalen waar ik al een beetje bang voor was.

Je kunt het ook positief bekijken, ze staan in ieder geval niet tijdens een optreden naast je er doorheen te praten, ze blijven gewoon weg als ze het niet interessant vinden. Zouden meer mensen moeten doen.


RE: Manana Manana - Timothy's Monster - 27-03-2023

Lijkt me in ieder geval geen geschikt alternatief voor BKS. Ben je op zoek naar een vergelijkbaar festival qua bands/stijlen of ook qua grootte en locatie?


RE: Manana Manana - pixie6666 - 27-03-2023

(27-03-2023, 15:00)Timothy\s Monster Wrote: Lijkt me in ieder geval geen geschikt alternatief voor BKS. Ben je op zoek naar een vergelijkbaar festival qua bands/stijlen of ook qua grootte en locatie?

Beide wel. Qua muziek mag het nog wat meer de Misty Fields kant op. Heb niks met al die DJ-podia tegenwoordig op BKS.

Maar kom langzamerhand steeds meer tot de conclusie dat er niet echt een alternatief is.