Graz
WK 2022 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Offtopic (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Thread: WK 2022 (/showthread.php?tid=2508)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42


RE: WK 2022 - Timothy's Monster - 10-12-2022

Maximale punten bij Scorito.


RE: WK 2022 - Schobbeyak - 10-12-2022

(09-12-2022, 23:58)Indiaantje89 Wrote: Een terechte uitschakeling. Een te laf Oranje uit eindelijk, alleen wanneer het moest. Ook totaal niet voor ene goal gegaan in de verlenging.

Dit. 5 wedstrijden kutvoetbal en tegen de eerste de beste tegenstander van formaat lig je eruit. Tel uit je winst. Die Argentijnen en die scheids halen natuurlijk het bloed onder je nagels vandaan, maar uiteindelijk gewoon terecht verloren. Wtf was die tactiek in de verlenging?


RE: WK 2022 - Indiaantje89 - 10-12-2022

En we zien hier ook wel het verschil tussen een Martinez en een Noppert he. Martinez zat op een bal na steeds in de goede hoek omdat hij kijkt naar een bal. Noppert gokte gewoon. En nu gooien we het weer dat het een loterij is l. Bij deze, we worden in 2036 opnieuw uitgeschakeld met penaltys.


RE: WK 2022 - Timothy's Monster - 10-12-2022

Hopelijk gaat Koeman voor een andere keeperstrainer en hopelijk wordt Flekken een top keeper.


RE: WK 2022 - Uplift - 10-12-2022

Sensationele avond beleefd, maar terecht eruit. Argentinië had dit Nederland met een Lo Celso of een Lautaro in vorm met 4-0 naar huis gestuurd. Lahoz was abominabel; op het eind ook jegens Argentinië trouwens. Die zien we niet meer terug.

Herhaling van de finale van 2018 kan trouwens zomaar, zeker kijkend naar welke teams het beste voetbal brengen en er nog steeds in zitten.


RE: WK 2022 - Timothy's Monster - 10-12-2022

Frankrijk of Engeland wereldkampioen please. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen na 2018 en 2021.


RE: WK 2022 - Max - 10-12-2022

Ik wil mijn petje af doen voor Van Gaal. Voetballend win je het niet, dus je kiest voor plan B. Het gefotografeerde briefje als bewijs, en je houdt je daarmee bijna in het toernooi. Nee het was geen mooi voetbal, maar godverdomme wat een avond. Het lef van die Weghorstvariant in de 111de minuut.

En dan de 'als' van de avond, als je die eerste penalty er gewoon inbeukt had het er heel anders uitgezien. Echt bitter teleurgesteld, want verdomme ik had dit willen winnen.


RE: WK 2022 - Uplift - 10-12-2022

@Timothy: Nee man. Kroatië, Marokko en zelfs Portugal hebben een grotere gun-factor op basis van hun spel. Frankrijk speelt mooier dan in 2018 en heeft Mbappé, maar het blijft fucking Frankrijk. Engeland moet extreem snel eruit, liefst binnen 90 minuten. Met hun zaaddodend voetbal. Het kan nog veel kanten op; Argentinië-Frankrijk is wellicht het meest logisch en ook geen misse affiche.


RE: WK 2022 - Uplift - 10-12-2022

Sowieso was mijn favoriet 'niet Brazilië' en ik heb vanavond een huilende Neymar gezien, dus de ontgoocheling van Oranje valt prima te verteren.


RE: WK 2022 - Uplift - 10-12-2022

En dit is uiteindelijk de avond van Modric; al de rest is bijzaak. Wat een legende.


RE: WK 2022 - Timothy's Monster - 10-12-2022

(09-12-2022, 19:51)Uplift Wrote: Ik heb gedanst hoor.

(10-12-2022, 00:55)Uplift Wrote: @Timothy: Nee man. Kroatië, Marokko en zelfs Portugal hebben een grotere gun-factor op basis van hun spel. Frankrijk speelt mooier dan in 2018 en heeft Mbappé, maar het blijft fucking Frankrijk. Engeland moet extreem snel eruit, liefst binnen 90 minuten. Met hun zaaddodend voetbal. Het kan nog veel kanten op; Argentinië-Frankrijk is wellicht het meest logisch en ook geen misse affiche.

Portugal is voor mij echt afhankelijk van hun spel en selectie. Met afwachtend voetbal en gekke Ronaldo in de basis of met speelminuten mag Marokko door naar de halve finales. Kroatië vind ik weinig boeiend om naar te kijken (het hele toernooi al). Laat Argentinië en Frankrijk het maar uitvechten.


RE: WK 2022 - BigBird - 10-12-2022

[Image: 839-BE54-F-EFD9-421-D-827-D-AEEDAC1769-B2.jpg]


RE: WK 2022 - Indiaantje89 - 10-12-2022

Its comming home dan maar


RE: WK 2022 - Indiaantje89 - 10-12-2022

(10-12-2022, 00:54)Max Wrote: Ik wil mijn petje af doen voor Van Gaal. Voetballend win je het niet, dus je kiest voor plan B. Het gefotografeerde briefje als bewijs, en je houdt je daarmee bijna in het toernooi. Nee het was geen mooi voetbal, maar godverdomme wat een avond. Het lef van die Weghorstvariant in de 111de minuut.

En dan de 'als' van de avond, als je die eerste penalty er gewoon inbeukt had het er heel anders uitgezien. Echt bitter teleurgesteld, want verdomme ik had dit willen winnen.
Ik ben best een Louis fan. Maar het is wel een trainer die nu pas deze spelers een eerlijk kans gaf he. Geen Malacia, vreemde keepers keuze die 5 van de 6 pingels in de verkeerde hoek zat, Blind die mocht spelen ipv Malacia. Hoe vaak Klaassen ipv Gakpo of Berhuis op 10. Geen wedstrijd goed voetbal, niet de wedstrijd willen afmaken toen je ze bij de strot had. Er valt best genoeg op aan te merken hoor.


RE: WK 2022 - Indiaantje89 - 10-12-2022

(09-12-2022, 22:32)Uplift Wrote: Was geen spelbederf, Indiaan.
[Image: FjkPpbGX0AASbid?format=jpg&name=large]
Kom op hoor. Nee we hebben hier niet de wedstrijd door verloren. Maar dit is toch overduidelijk geel.


RE: WK 2022 - jodocus - 10-12-2022

(29-11-2022, 17:50)jodocus Wrote: Luuk en Wout erin voor Klaassen en Memphis en alle ballen zo snel mogelijk het strafschopgebied in rammen, net zoals Premier League teams uit het rechterrijtje die van top 6 clubs proberen te winnen. Enige kans op succes voor dit elftal in de knock out rondes en ieder geval leuker om naar te kijken dan dit geneuzel.
 
Dit werkte, twintig minuten op het puntje van de stoel. Helaas sloeg meteen in de verlenging de lafheid weer toe.


RE: WK 2022 - Schobbeyak - 10-12-2022

(10-12-2022, 02:06)Indiaantje89 Wrote:
(10-12-2022, 00:54)Max Wrote: Ik wil mijn petje af doen voor Van Gaal. Voetballend win je het niet, dus je kiest voor plan B. Het gefotografeerde briefje als bewijs, en je houdt je daarmee bijna in het toernooi. Nee het was geen mooi voetbal, maar godverdomme wat een avond. Het lef van die Weghorstvariant in de 111de minuut.

En dan de 'als' van de avond, als je die eerste penalty er gewoon inbeukt had het er heel anders uitgezien. Echt bitter teleurgesteld, want verdomme ik had dit willen winnen.
Ik ben best een Louis fan. Maar het is wel een trainer die nu pas deze spelers een eerlijk kans gaf he. Geen Malacia, vreemde keepers keuze die 5 van de 6 pingels in de verkeerde hoek zat, Blind die mocht spelen ipv Malacia. Hoe vaak Klaassen ipv Gakpo of Berhuis op 10. Geen wedstrijd goed voetbal, niet de wedstrijd willen afmaken toen je ze bij de strot had. Er valt best genoeg op aan te merken hoor.

Echt? Bijlow? Die heeft toch niks gedaan om die positie te verdienen? En Noppert keepte gewoon een prima toernooi. Buiten Rotterdam gelooft niemand dit. 

Malacia/Blind wel met je eens. Stond weer een paar keer lucht te dekken.


RE: WK 2022 - Schobbeyak - 10-12-2022

Ik ben inmiddels wel zover dat ik iedereen de titel meer gun dan deze Argentijnen.


RE: WK 2022 - Gerblansky - 10-12-2022

Haha, Van Dijk een penalty laten nemen.


RE: WK 2022 - Wailer - 10-12-2022

(10-12-2022, 02:48)Indiaantje89 Wrote:
(09-12-2022, 22:32)Uplift Wrote: Was geen spelbederf, Indiaan.
[Image: FjkPpbGX0AASbid?format=jpg&name=large]
Kom op hoor. Nee we hebben hier niet de wedstrijd door verloren. Maar dit is toch overduidelijk geel.

Nee, want in de ogen van de scheids had Messi 4 benen ipv 2 benen en 2 armen.
Sowieso werd messie heel erg in bescherming genomen.
Maar goed.  Uiteindelijk zelf 2 pingels gemist.. terecht er uit dan


RE: WK 2022 - Wailer - 10-12-2022

En geen discussie over Noppert svp. Niks mis mee.

Hij heeft geen pentaly gemist. Uiteindelijk moet.je er gewoon 1 voor 1 inschieten.

Ergens zou ik het mooi vinden als Marokko toch een eind komt.


RE: WK 2022 - metal bouwie - 10-12-2022

(10-12-2022, 06:33)Schobbeyak Wrote:
(10-12-2022, 02:06)Indiaantje89 Wrote:
(10-12-2022, 00:54)Max Wrote: Ik wil mijn petje af doen voor Van Gaal. Voetballend win je het niet, dus je kiest voor plan B. Het gefotografeerde briefje als bewijs, en je houdt je daarmee bijna in het toernooi. Nee het was geen mooi voetbal, maar godverdomme wat een avond. Het lef van die Weghorstvariant in de 111de minuut.

En dan de 'als' van de avond, als je die eerste penalty er gewoon inbeukt had het er heel anders uitgezien. Echt bitter teleurgesteld, want verdomme ik had dit willen winnen.
Ik ben best een Louis fan. Maar het is wel een trainer die nu pas deze spelers een eerlijk kans gaf he. Geen Malacia, vreemde keepers keuze die 5 van de 6 pingels in de verkeerde hoek zat, Blind die mocht spelen ipv Malacia. Hoe vaak Klaassen ipv Gakpo of Berhuis op 10. Geen wedstrijd goed voetbal, niet de wedstrijd willen afmaken toen je ze bij de strot had. Er valt best genoeg op aan te merken hoor.

Echt? Bijlow? Die heeft toch niks gedaan om die positie te verdienen? En Noppert keepte gewoon een prima toernooi. Buiten Rotterdam gelooft niemand dit. 

Malacia/Blind wel met je eens. Stond weer een paar keer lucht te dekken.
Je hebt niet meegekregen dat Bijlow eigenhandig Feyenoord in Europa League heeft gehouden? Zonder hem had Feyenoord van Graz, Lazio en Midtjylland verkopen.

Hele poppenkast opgevoerd over penaltys. Zelfs quasi wetenschappelijk benaderen en dan een keeper (bij penaltys) gebruiken die er niks van kan. 
Wij hebben in ieder geval staan juichen bij de laatste penalty. Hopelijk onder Koeman weer een Nederlands elftal wat je wel sympathie voor kan hebben.


RE: WK 2022 - Loov - 10-12-2022

Ik vond leuke pot. Voor voetbal liefhebber amateur had het alles. Jammer dat we het matten niet echt goed in beeld kregen.


RE: WK 2022 - metal bouwie - 10-12-2022

(10-12-2022, 10:15)Wailer Wrote: En geen discussie over Noppert svp. Niks mis mee.

Hij heeft geen pentaly gemist. Uiteindelijk moet.je er gewoon 1 voor 1 inschieten.

Ergens zou ik het mooi vinden als Marokko toch een eind komt.
Je hebt twee tegendoelpunten gehad. Dat ben je als keeper medeverantwoordelijk voor. Heb de wedstrijd niet gezien dus weet niet of het fouten zijn. Maar vaak zie je wel dat een keeper zijn verdediging niet goed neerzet waardoor er gevaarlijke situaties/tegendoelpunten ontstaan.


RE: WK 2022 - BigBird - 10-12-2022

Al met al is dit gewoon een matige selectie, al dan niet met spelers die hun topniveau niet halen. En Van Gaal die met zijn eigenwijsheid en arrogantie anti-voetbal wilde spelen. Gewoon een matig en pijnlijk WK voor Nederland. Benieuwd wat Koeman gaat doen met deze selectie. Je mist gewoon in elke linie bepalende spelers die uitblinken bij hun eigen club en het elftal draaiende kunnen houden.

En wat is Messi door de mand gevallen met zijn gedrag (tijdens en na de wedstrijd), mijn hemel zeg. Grote speler, klein mens.