Graz
Welke festivals/concerten ga jij doen? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: Welke festivals/concerten ga jij doen? (/showthread.php?tid=14)



Welke festivals/concerten ga jij doen? - Uplift - 24-10-2013

26/10: Marcus Miller, Het Depot (misschien niet)
30/10: Dillinger Escape Plan, Trix
02/11: Alas Atlas, Jeugdhuis Tuitvlugt
07/11: Deafheaven, De Kreun (onder voorbehoud)
13/11: Low, Het Depot
15/11: Oddisee, Trix
20/11: The Heliocentrics, Vooruit
24/11: Amenra, Trix (nog kaarten scoren)
29/11: Terakaft, 4AD
30/11-01/12: Sonic City 2013 (zo goed als zeker)
02/12: Yo La Tengo, Het Depot
08/12: Corrections House, VK
12/12: Sunn0))), De Kreun (onder voorbehoud)
13-14/12: GLIMPS Festival
01/02: Mogwai, AB
08/02: Dreamtheatre, Brielpoort (twijfelachtig)
11/02: Bill Callahan, AB
12/02: Girls in Hawaii, Vooruit
02/03: Midlake, AB (onder voorbehoud)
25/03: Gregory Porter, AB (onder voorbehoud)
18/05: Côté Jardin, Bijloke


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Murdoc Niccals - 28-10-2013

Geen Factory Floor woensdag, helaas afgelast.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Gunnar - 28-10-2013

Murdoc Niccals Wrote:Geen Factory Floor woensdag, helaas afgelast.

Damn!


Welke festivals/concerten ga jij doen? - xaeres - 31-10-2013

31/10: Mark Lanegan & Duke Garwood, Flagey
08/11: Traumahelikopter, Nijdrop
15/11: Flying Horseman & Ian Clement, Nijdrop
16/11: The National, Vorst Nationaal
18/11: Nick Cave, Lotto Arena
24/11: The Flatliners, Nijdrop
30/11: Marco Roeloefs "Kaal", CC De Werf
31/11: Sonic City (Beak>>, Savages ea), De Kreun
07/12: Placebo, Sportpaleis
12/12: Sunn o))), De Kreun
20/11: Mist festival (dans dans ea), Nijdrop

16/01: Babyshambles, AB
01/02: Mogwai, AB
14/02: Madensuyu, Nijdrop
21/02: Black Rebel Motorcycle Club, Botanique (onder voorbehoud)
19/03: The Notwist, Botanique (onder voorbehoud)
20/03: Sophia, Botanique (onder voorbehoud)
11/04: Channel Zero, AB


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Kasper - 31-10-2013

Gisteren bij vriendje Teitur geweest. Mooi optreden al vind ik hem solo wel mooier.
Verder was ik niet dronken, maar voelde het vanochtend wel toen m'n wekkertje ging.

Weet trouwens niet wat ik van Peoples Place moeten denken, vrij nep en slecht allemaal.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Gunnar - 01-11-2013

Vanavond naar Russian Circles en Chelsea Wolfe in De Helling. Wordt een avondje ontdekken want pas sinds kort op mijn radar, maar audio en video op oa KtH beloven veel moois.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - BigBird - 01-11-2013

Gunnar Wrote:Vanavond naar Russian Circles en Chelsea Wolfe in De Helling. Wordt een avondje ontdekken want pas sinds kort op mijn radar, maar audio en video op oa KtH beloven veel moois.

Unknown Rooms is een mooi album


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Gunnar - 01-11-2013

BigBird Wrote:
Gunnar Wrote:Vanavond naar Russian Circles en Chelsea Wolfe in De Helling. Wordt een avondje ontdekken want pas sinds kort op mijn radar, maar audio en video op oa KtH beloven veel moois.

Unknown Rooms is een mooi album

Heb nu Pain Is Beauty opstaan, kan me ook wel bekoren.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Willie - 01-11-2013

xaeres Wrote:19/03: The Notwist, Botanique (onder voorbehoud)

Verdomme, geen Nederlandse datum, zou toch mooi in de Helling kunnen op 21 maart Big Grin


Welke festivals/concerten ga jij doen? - ahha - 06-11-2013

10/11 Trentemøller (live) - Effenaar
18/11 Savages - Doornroosje
10/12 Kurt Vile & The Violators - Effenaar


Welke festivals/concerten ga jij doen? - WeckoJ - 06-11-2013

05/12 Deap Vally - Rotown
07/12 De Staat - Bibelot


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Fenderboy - 06-11-2013

Komende zaterdag 09/11: Popweek - Popronde - in het centrum van ons aller Rotjeknor.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - JohnDoe - 06-11-2013

Ik heb advies nodig. Ik wil graag naar Kurt Vile in december, maar weet eerlijk gezegd niet voor welke zaal ik moet gaan. Prijs is ongeveer hetzelfde. Als je de Effenaar en Tivoli tegenover elkaar afzet, waarvoor zouden jullie dan kiezen?


Welke festivals/concerten ga jij doen? - pongolesi - 06-11-2013

Ik ben al een tijdje niet meer in de Effenaar geweest maar het lijkt me dat dat de beste keus is. Tivoli (oudegracht) heeft echt heel slecht geluid.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Schobbeyak - 06-11-2013

JohnDoe Wrote:Ik heb advies nodig. Ik wil graag naar Kurt Vile in december, maar weet eerlijk gezegd niet voor welke zaal ik moet gaan. Prijs is ongeveer hetzelfde. Als je de Effenaar en Tivoli tegenover elkaar afzet, waarvoor zouden jullie dan kiezen?

Ik zou dat van bereikbaarheid laten afhangen. Ik ben één keer in Effenaar geweest, en toen had ik over geluid niet te klagen. Als alles gelijk is zou ik voor Effenaar kiezen, maar dat Tivoli zo'n horrorzaal zou zijn vind ik ook wat overdreven.

Als het overigens net zo'n optreden is als afgelopen jaar in Paradiso zou ik je trouwens afraden om überhaupt te gaan.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - JohnDoe - 06-11-2013

pongolesi Wrote:Ik ben al een tijdje niet meer in de Effenaar geweest maar het lijkt me dat dat de beste keus is. Tivoli (oudegracht) heeft echt heel slecht geluid.

Ik ben nog nooit in beide zalen nog nooit geweest, maar ik neig ook meer naar de Effenaar.
Thanks voor de info.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Gunnar - 06-11-2013

Tivoli op de fiets natuurlijk. En dan vooraan gaan staan in de hoop dat de muziek het gebabbel aan de bar overstemd.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Gunnar - 06-11-2013

Schobbeyak Wrote:[Als het overigens net zo'n optreden is als afgelopen jaar in Paradiso zou ik je trouwens afraden om überhaupt te gaan.

Waarom? Overweeg nog een kaart voor Tivoli te kopen, maar wordt sowieso last minute ding.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - JohnDoe - 06-11-2013

Schobbeyak Wrote:
JohnDoe Wrote:Ik heb advies nodig. Ik wil graag naar Kurt Vile in december, maar weet eerlijk gezegd niet voor welke zaal ik moet gaan. Prijs is ongeveer hetzelfde. Als je de Effenaar en Tivoli tegenover elkaar afzet, waarvoor zouden jullie dan kiezen?

Ik zou dat van bereikbaarheid laten afhangen. Ik ben één keer in Effenaar geweest, en toen had ik over geluid niet te klagen. Als alles gelijk is zou ik voor Effenaar kiezen, maar dat Tivoli zo'n horrorzaal zou zijn vind ik ook wat overdreven.

Als het overigens net zo'n optreden is als afgelopen jaar in Paradiso zou ik je trouwens afraden om überhaupt te gaan.

Ik resideer in Tilburg op het moment, dus dan is Eindhoven sowieso het handigst. Maar ik vind het altijd wel fijn als de zaal matcht met de act.
Als ik daarvoor wat langer in de trein moet zitten, is dat geen probleem.

Afijn, het wordt de Effenaar. Thanks!


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Schobbeyak - 06-11-2013

Dat was niet zo goed. Die drummer ging veel te hard (en snel). Daarnaast werd alles één grote brij.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Roel87 - 06-11-2013

Gunnar Wrote:
Schobbeyak Wrote:[Als het overigens net zo'n optreden is als afgelopen jaar in Paradiso zou ik je trouwens afraden om überhaupt te gaan.

Waarom? Overweeg nog een kaart voor Tivoli te kopen, maar wordt sowieso last minute ding.
Subtiliteit van de albums verdwijnt door de wat 'lompe' Violators.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Gunnar - 06-11-2013

Thanks voor de toelichting, BKS zelfde laken een pak? Komt sowieso beter tot z'n recht in een kleine setting natuurlijk.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Martijn - 06-11-2013

Vond het op Best Kept Secret ook niet al te best, maar dat kwam natuurlijk ook door de plek op het hoofdpodium. Hadden gewoon in een van de tenten moeten spelen natuurlijk.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - Willie - 06-11-2013

Vond BKS wel prima, sfeer voor het podium dan weer wat minder en ik stond met een half oog te loeren naar de tweede tent i.v.m. Portishead.

Primavera was een prima start van de dag.

Nee Kurt zal waarschijnlijk niemand echt wegblazen als het op live-optredens aankomt, maar ja het is ook niet altijd noodzakelijk.


Welke festivals/concerten ga jij doen? - JohnDoe - 06-11-2013

Jullie helpen enorm, jongens. Nu ga ik met een lichtelijk kut gevoel een kaartje kopen.