Graz
Lowlands 2013 - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Lowlands (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: Lowlands 2013 (/showthread.php?tid=13)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49


Lowlands 2013 - BigBird - 18-07-2013

NIN speelde laatste keer ook in Grolsch, dus dat zal nu ook wel weer. Franz Ferdinand speelde laatste keer ook in Alpha, dus nu ook wel weer.
En Nick Cave lijkt me ook meer iets voor Grolsch, komen ook geen drommen mensen op af zoals Editors en FF.


Lowlands 2013 - Indiaantje89 - 18-07-2013

JorisR Wrote:Nick Cave speelt op zondag, net als The Knife. Heb verder nog niet zo'n beeld wie wanneer speelt eigenlijk. Hoop dat Cave de Grolsch mogen doen ipv. Alpha.
Zover bekend is:

*16 augustus:
Band Of Horses
Baauer
Beans And Fatback
Ben Pearce
Biffy Clyro
Bombino
Bullet for my Valentine
Hurts
Jake Bugg
James McCartney
Kendrick Lamar
Know V.A.
Maya Jane Coles
Mikal Cronin
Nine Inch Nails
NJO Reich Ensemble
Pokey LaFarge
Seasick Steve
Slayer
Tame Impala
The Joy Formidable
The Menzingers
Tim Vantol
Tom Odell
Torche
Villagers
Watcha Clan

*17 augustus:
Austra
Balthazar
Ben Zabo
Chase And Status
CHVRCHES
Daughter
Deap Vally
Dj Koze
Dubioza Kolektiv
Editors
Eläkeläiset
Factory Floor
George FitzGerald
Half Moon Run
Imagine Dragons
Jagwar Ma
John Coffey
Larry And His Flask
Low End Theory feat. The Gaslamp Killer, D-Styles, Daddy Kev, Nocando and DJ Nobody
Major Lazer
Michael Kiwanuka
Moderat
Mozes and the Firstborn
Nina Kraviz
Poliça
Richie Hawtin
Satelite Stories
Seeed
The Lumineers
The Opposites
Unknown Mortal Orchestra

*18 augustus:
Alabama Shakes
AraabMuzik
Bat for Lashes
Black Sun Empire
Bo Ningen
Bonobo
The Bronx
Dizzee Rascal
Fall Out Boy
Foals
Frightened Rabbit
Gojira
Haim
Jacco Gardner
Kate Boy
The Knife
Kodaline
Nero
Nick Cave And The Bad Seeds
Noah And The Whale
Noisa
Peace
Robert DeLong
Totally Enormous Extinct Dinosaurs
The Veils
We Came As Romans
William Kouam Djoko
XXYYXX


Lowlands 2013 - Indiaantje89 - 18-07-2013

Overigens zijn Larry And His Flask en Low End Theory (ivm scooter ongeluk The Gaslamp Killer) geschrapt van de line-up.

Maison du Malheur is de vervanger voor Larry And His Flask.


Lowlands 2013 - kesselman - 19-07-2013

duurt echt belachelijk lang voor dat het blokkenschema komt.


Lowlands 2013 - Dielie - 19-07-2013

1000 nieuwe kaarten vanaf 23 juli in verkoop


Lowlands 2013 - Proest - 19-07-2013

1000 maarliefst. Dat zijn er nogal wat!


Lowlands 2013 - JorisR - 19-07-2013

Jeumig, goed je huiswerk gedaan, Indiaantje. Leuke namen goed over de drie dagen verdeeld, zo te zien.


Lowlands 2013 - Piet Knaak - 19-07-2013

Indiaantje komt van Fok alwaar het bijhouden van welke artiest op welke dag speelt een goede traditie is Tongue


Lowlands 2013 - Roel87 - 19-07-2013

Ander quoteje van iemand op datzelfde forum:

Quote:Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten. [...] dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.



Lowlands 2013 - Martijn - 20-07-2013

Waarom moet dat juist op een specifiek weekend in het jaar? Ga lekker naar een camping in Friesland, stukken goedkoper.


Lowlands 2013 - Uplift - 20-07-2013

Ik had ooit het project om net dat met een paar vrienden te doen vanop het dak van Home Fabiola, richting Overpoort. Misschien met iets anders dan water erin.

Maar inderdaad, op een festivalcamping is dat enkel leuk voor één van de twee partijen.


Lowlands 2013 - Oepsje - 20-07-2013

Martijn Wrote:Waarom moet dat juist op een specifiek weekend in het jaar? Ga lekker naar een camping in Friesland, stukken goedkoper.

Zeg dat wel, misschien moeten we een dergelijk concept uitwerken hier op graz. Een lowlands voor de lichting "waar is het feestje?! hier is het feestje!" Paar locale DJ's huren die wat plaatje op de achtergrond draaien en verder heel veel gezelligheid, waterballonnen, confetti en ander ongein... er is vast een markt voor...


Lowlands 2013 - Indiaantje89 - 20-07-2013

Piet Knaak Wrote:Indiaantje komt van Fok alwaar het bijhouden van welke artiest op welke dag speelt een goede traditie is Tongue
Idd Wink


Lowlands 2013 - halfempty/full - 20-07-2013

Roel87 Wrote:Ander quoteje van iemand op datzelfde forum:

Quote:Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten. [...] dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.

Ik moet dit jaar ook 4 paarden hebben waarmee je mensen uit elkaar kan trekken die alleen naar LL komen voor het feestje. Dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. Het lichaam in 4 stukken geschuurd over het terrein verspreiden.


Lowlands 2013 - Enzo - 20-07-2013

Die komen net van de Alpe d'Huez af waarschijnlijk, over een paar weekjes naar Lowlands en dan later nog naar Gerard Joling.


Lowlands 2013 - WeckoJ - 23-07-2013

halfempty/full Wrote:
Roel87 Wrote:Ander quoteje van iemand op datzelfde forum:

Quote:Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten. [...] dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.

Ik moet dit jaar ook 4 paarden hebben waarmee je mensen uit elkaar kan trekken die alleen naar LL komen voor het feestje. Dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. Het lichaam in 4 stukken geschuurd over het terrein verspreiden.

+1


Lowlands 2013 - Benno - 28-07-2013

Is de muziek programmering nu zo ongeveer compleet, of komen er nog steeds namen bij?


Lowlands 2013 - Roel87 - 28-07-2013

Zo goed als rond, kleine hoop dat deze week nog een handje namen volgt. Donderdag volgt hoe dan ook het blokkenschema.


Lowlands 2013 - Piet Knaak - 30-07-2013

Ik bezorg de Next dus ik kan hem om 05:00 uur eens rustig doornemen Tongue


Lowlands 2013 - Indiaantje89 - 30-07-2013

Zo! Het is zover, de allerlaatste gaatjes in het muziekprogramma zijn gevuld! Nu kan het aftellen echt beginnen... Dit zijn ze, de laatste muzieknamen:

Niemand maakt britrocker MILES KANE wat na zijn zegetocht met Alex Turner als The Last Of The Shadow Puppets, zijn bejubelde debuutalbum en dan nu een geweldige plaat nummer twee!

De onweerstaanbare partyvibe van CRYSTAL FIGHTERS is ook te vinden in hun nieuwe album 'Cave Rave', die bol staat van zomerse instanthits, die traditioneel Baskische instrumenten als txalaparta's en txistus versmelten met moderne synths en beats.

Met het gigantische symfonieorkest THE WORLD ORCHESTRA halen we letterlijk gezien één van de allergrootste namen ooit naar Lowlands Paradise, waarmee ons al toch al niet misselijke klassieke programma helemaal druipt van de slick glanzende internationale allure.

En dit is het volledige rijtje die de line-up compleet maakt:

The 1975 | Crystal Fighters | Deep Sea Arcade | Delv!s | Forest Swords | Little Green Cars | London Grammar | Los Chinches | Miles Kane | Patchanka | The Staves | The World Orchestra

En 's nachts gaan we natuurlijk lekker lang door! Elke Lowlandsnacht kan er er ouderwets gefeest worden in de India, de Grolsch en de Lima met de nachtprogramma's:

90's Alternative
Global cLIMAx to the Bass (feat. Gato Preto, Fellow & Tommi aka Cafe de Calaveras)
Kill All Hipsters, Pop-O-Matic hosted by DJ St. Paul & VJ - -- -Switchdoctor
Afroodoo met DJ Bertú en DJ Safri
Superstijl
Dosvedanya met DJ Pizdabolkin & Kameraden
Swingtastic

Voetjes van de vloerrrr!

Aanstaande donderdag 1 augustus kun je alles lezen over alle acts in de _Lowlands Programmakrant_ (bijlage nrc.next) en de _Mobile Guide_! Ook kan het puzzelen dan eindelijk beginnen want het blokkenschema komt ook online te staan!


Lowlands 2013 - Oepsje - 30-07-2013

Op het eerste gezicht weinig aansprekende namen. Nu moet ik zeggen dat ik de meeste namen me weinig zeggen, dus ik zal spotify er eens bij pakken.
Erg benieuwd naar het blokkenschema!


Lowlands 2013 - Roel87 - 30-07-2013

Gaaaaaap (op Forest Swords na). Benieuwd hoe ik het programma na het zien van het blokkenschema vind.


Lowlands 2013 - JohnDoe - 30-07-2013

Roel87 Wrote:Gaaaaaap (op Forest Swords na). Benieuwd hoe ik het programma na het zien van het blokkenschema vind.

De keiharde erectie blijft inderdaad uit.


Lowlands 2013 - kesselman - 31-07-2013

wat verwachten jullie dan van de laatste 10 namen
kings of leon,arcade fire,bruce springsteen en qotsa????


Lowlands 2013 - JohnDoe - 01-08-2013

kesselman Wrote:wat verwachten jullie dan van de laatste 10 namen
kings of leon,arcade fire,bruce springsteen en qotsa????

Alsjeblieft zeg, nee. Eerder Grizzly Bear,Johnny Marr en nog wat mooi spul uit het downtempo genre.