Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



RE: [Series] Welke kijk jij? - Koen - 01-12-2016

Voordat ik alles lees: Jullie spoilers gaan niet over ep 8?


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 01-12-2016

Onze spoilers gaan t/m episode 9.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 01-12-2016

Ik mijd dit topic wel even tot en met de seizoensfinale van komende zondag, met zoveel spoilertags. Tot en met aflevering zes nu, en vind Westworld wel de beste nieuwe serie in jaren. Veruit.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 01-12-2016

(29-11-2016, 02:05)Loov Wrote:
(29-11-2016, 01:51)hythloth Wrote: [spoiler]Herinneren jullie die foto van de moderne wereld die MIB op de grond liet vallen in aflevering 1, die daarna door Abernathy werdt gezien? Dat was dezelfde foto die Logan gisteren aan William gaf.[/spoiler]

Ja haha ik herkende 't al. Maar ging zo snel dat ik dacht dat ik het soort van fout had gezien, of dat ik dacht dat het productie team lui was ofzo. Maar fuck me inderdaad. Ik heb de neiging om alle afleveringen opnieuw te kijken nu. Maar ik wacht wel na de seizoen finale. En nu ga ik hier geen spoilers meer lezen voordat jullie alles spoileren. Tongue

Toevallig gisteren even bij gelezen wat de theorieën betreft en heb inderdaad ook de neiging om alles nog een keer te kijken met deze info in gedachten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Koen - 02-12-2016

[spoiler=Westworld t/m episode 9]Oke, ik ben weer bij. Interessante theorie die hier genoemd wordt over William en de MiB. Lijkt me al bijna niet meer te ontkennen. Maar toch, nu ik de theorieën hier lees heb ik niet de neiging om het opnieuw te kijken ofzo. Misschien ben ik niet helemaal invested in de serie.[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 02-12-2016

Westworld E9.
Absoluut één van de meest populaire series van de laatste tijd.
In Amerikaanse talkshows heeft men er wel een onderwerp bij.
Zag al een hoofdrolspeler bij Ellen, waar men het al over 2 nominaties had.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 02-12-2016

Bedankt voor het nog niet spoilen allemaal, wij zijn pas aangekomen bij aflevering 6.


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 02-12-2016

Zonder echt te spoilen: helemaal bij met Westworld en het is echt op z'n Nolan's: twists vliegen je om de oren en verrassen omdat je voortdurend wordt afgeleid door randzaken en het geweldige uiterlijk van de serie. Dan neem je voor lief dat iedereen achter de schermen van het park maar z'n eigen ding lijkt te kunnen doen zonder dat het iemand opvalt, van technici die repareren tot heel hoog in de boom.


RE: [Series] Welke kijk jij? - remothebest - 03-12-2016

Westworld[spoiler]Ik doe een voorspelling voor Westworld E10. Gebaseerd op de muziekkeuzes tot nu toe, verwacht ik Exit Music (For A Film) in de laatste aflevering[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - mad dog - 03-12-2016

Na het tweede seizoen van Fargo begin ik er ook aan.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Wout - 03-12-2016

(03-12-2016, 21:56)mad dog Wrote: Na het tweede seizoen van Fargo begin ik er ook aan.



RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 03-12-2016

The Fall. Kijkt zich lekker weg, geen enorme hoogvlieger, maar prima te doen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - BigBird - 04-12-2016

Seizoen 2 van Sense8 (een van de betere series afgelopen jaren) begint 5 mei.
Met Kerst wordt er nog een speciale 'stand-alone' aflevering uitgezonden.


RE: [Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 04-12-2016

Ik weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar het volgende seizoen van Game of Thrones begint 25 juni.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 04-12-2016

(04-12-2016, 14:27)BigBird Wrote: Seizoen 2 van Sense8 (een van de betere series afgelopen jaren) begint 5 mei.
Met Kerst wordt er nog een speciale 'stand-alone' aflevering uitgezonden.

Nice! Ik ben heel erg benieuwd. Duurt wel nog lang, 5 mei, dacht dat het ergens rond december dit jaar zou komen.


RE: [Series] Welke kijk jij? - hythloth - 05-12-2016

(28-11-2016, 20:08)hythloth Wrote: Nieuwe Westworld was goed.  [spoiler]Lijkt erop dat Jeffrey Wright niet meer zal terugkeren in de gehele serie.[/spoiler]

[spoiler]Dus hij kwam toch terug![/spoiler]

(03-12-2016, 20:00)remothebest Wrote: Westworld[spoiler]Ik doe een voorspelling voor Westworld E10. Gebaseerd op de muziekkeuzes tot nu toe, verwacht ik Exit Music (For A Film) in de laatste aflevering[/spoiler]

[spoiler]Ik dacht dat ze het niet zouden doen omdat Black Mirror dit ook al deed, maar je had helemaal gelijk.[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 05-12-2016

Ik kan niet wachten om hem vanavond te kijken Big Grin


RE: [Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 05-12-2016

Nu aan The Bridge begonnen


RE: [Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 05-12-2016

Ik ook.

In tegenstelling tot Walking dead. Die hebben 1 leuke aflevering gemaakt waardoor je weer bij de les bent, om vervolgens 6 afleveringen van 50 minuten hun anus op je neus te zetten.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 05-12-2016

(05-12-2016, 13:34)Schobbeyak Wrote: Ik ook.

In tegenstelling tot Walking dead. Die hebben 1 leuke aflevering gemaakt waardoor je weer bij de les bent, om vervolgens 6 afleveringen van 50 minuten hun anus op je neus te zetten.

Ja, die van vorige week was ook voor ons als diehards te erg. Als die actrice die Tara speelt vorig seizoen niet tijdelijk uit de serie was geschreven wegens zwangerschap, hadden ze deze aflevering nooit gemaakt. In de comics bestaat haar personage niet eens.

Vandaag verwacht ik nog wel een leuk onderonsje tussen Carl en Negan, om volgende week te eindigen met een langverwachte escalatie.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 05-12-2016

(05-12-2016, 06:39)hythloth Wrote:
(28-11-2016, 20:08)hythloth Wrote: Nieuwe Westworld was goed.  [spoiler]Lijkt erop dat Jeffrey Wright niet meer zal terugkeren in de gehele serie.[/spoiler]

[spoiler]Dus hij kwam toch terug![/spoiler]

(03-12-2016, 20:00)remothebest Wrote: Westworld[spoiler]Ik doe een voorspelling voor Westworld E10. Gebaseerd op de muziekkeuzes tot nu toe, verwacht ik Exit Music (For A Film) in de laatste aflevering[/spoiler]

[spoiler]Ik dacht dat ze het niet zouden doen omdat Black Mirror dit ook al deed, maar je had helemaal gelijk.[/spoiler]


Fuck me, ik had alles verwacht en ik had ook wel een soortgelijk einde verwacht maar dit... Geweldig. Ik heb wel constant het gevoel dat ik iets mis. En dat is dus ook gewoon. Een van de best geschreven series van de laatste tijd. Echt benieuwd wat er in seizoen 2 gaat komen, zie dat die ook pas gepland staat voor 2018.

[spoiler]En er is blijkbaar een 2e park! Samurai enzo. Gaat vet worden.[/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - JorisR - 06-12-2016

Klaar met Westworld kijken. Maar werkelijk mind blowing, die laatste twee episodes. Wie achteraf zonder nadenken nog precies kan na vertellen hoe het nu allemaal in elkaar zat, verdient een lintje.


RE: [Series] Welke kijk jij? - Koen - 06-12-2016

(05-12-2016, 23:59)Loov Wrote:
(05-12-2016, 06:39)hythloth Wrote:
(28-11-2016, 20:08)hythloth Wrote: Nieuwe Westworld was goed.  [spoiler]Lijkt erop dat Jeffrey Wright niet meer zal terugkeren in de gehele serie.[/spoiler]

[spoiler]Dus hij kwam toch terug![/spoiler]

(03-12-2016, 20:00)remothebest Wrote: Westworld[spoiler]Ik doe een voorspelling voor Westworld E10. Gebaseerd op de muziekkeuzes tot nu toe, verwacht ik Exit Music (For A Film) in de laatste aflevering[/spoiler]

[spoiler]Ik dacht dat ze het niet zouden doen omdat Black Mirror dit ook al deed, maar je had helemaal gelijk.[/spoiler]


Fuck me, ik had alles verwacht en ik had ook wel een soortgelijk einde verwacht maar dit... Geweldig. Ik heb wel constant het gevoel dat ik iets mis. En dat is dus ook gewoon. Een van de best geschreven series van de laatste tijd. Echt benieuwd wat er in seizoen 2 gaat komen, zie dat die ook pas gepland staat voor 2018.

[spoiler]En er is blijkbaar een 2e park! Samurai enzo. Gaat vet worden.[/spoiler]

[spoiler]Film niet gezien zeker?  Cool
Hebben jullie dat stukje na de aftiteling nog gezien? Leek op een vreemde edit, want ik kan het niet plaatsen als teaser ofzo. Waar die blonde chick die vast komt te zitten met haar arm, haar eigen arm afhakt en schijnbaar achter de security aan gaat. [/spoiler]


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 06-12-2016

Ik ben nu verschillende artikelen aan het lezen over die laatste 2 episodes. Ook omdat de serie soms snel gaat. En terwijl ik lees, lees ik een hoop wat ik eerder heb gemist. Een van de best geschreven series die ik heb gezien. Eigenlijk gewoon de beste.

Meer over de the bicameral mind voor de gene bij wie het af en toe ook te snel ging: SPOILER


RE: [Series] Welke kijk jij? - Loov - 06-12-2016

(06-12-2016, 00:37)Koen Wrote:
(05-12-2016, 23:59)Loov Wrote:
(05-12-2016, 06:39)hythloth Wrote:
(28-11-2016, 20:08)hythloth Wrote: Nieuwe Westworld was goed.  [spoiler]Lijkt erop dat Jeffrey Wright niet meer zal terugkeren in de gehele serie.[/spoiler]

[spoiler]Dus hij kwam toch terug![/spoiler]

(03-12-2016, 20:00)remothebest Wrote: Westworld[spoiler]Ik doe een voorspelling voor Westworld E10. Gebaseerd op de muziekkeuzes tot nu toe, verwacht ik Exit Music (For A Film) in de laatste aflevering[/spoiler]

[spoiler]Ik dacht dat ze het niet zouden doen omdat Black Mirror dit ook al deed, maar je had helemaal gelijk.[/spoiler]


Fuck me, ik had alles verwacht en ik had ook wel een soortgelijk einde verwacht maar dit... Geweldig. Ik heb wel constant het gevoel dat ik iets mis. En dat is dus ook gewoon. Een van de best geschreven series van de laatste tijd. Echt benieuwd wat er in seizoen 2 gaat komen, zie dat die ook pas gepland staat voor 2018.

[spoiler]En er is blijkbaar een 2e park! Samurai enzo. Gaat vet worden.[/spoiler]

[spoiler]Film niet gezien zeker?  Cool
Hebben jullie dat stukje na de aftiteling nog gezien? Leek op een vreemde edit, want ik kan het niet plaatsen als teaser ofzo. Waar die blonde chick die vast komt te zitten met haar arm, haar eigen arm afhakt en schijnbaar achter de security aan gaat. [/spoiler]

[spoiler]Nee film niet gezien. Zit daar ook een 2e park in of bedoel je dat die film ook briljant geschreven zit? Ik wist wel dat er een uprising van hosts aan zat te komen maar dat hij zo zou gaan met alle plot twists etc.[/spoiler]