Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 31-10-2016

Maynard-J Wrote:
rob12nl Wrote:Mr. Robot S02

Ik las in de krant van afgelopen vrijdag dat het weer begonnen was, maar toen was aflevering 1 dus al geweest. Iemand een tip waar ik hem met ondertiteling terug kan vinden? Met al die technotaal lijkt me dat erg handig.

Had precies hetzelfde. E01 terug kunnen kijken via http://www.npo.nl/mr-robot/23-10-2016/POW_03055762
Beschikbaar tot 6-11


[Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 31-10-2016

rob12nl Wrote:
Maynard-J Wrote:
rob12nl Wrote:Mr. Robot S02

Ik las in de krant van afgelopen vrijdag dat het weer begonnen was, maar toen was aflevering 1 dus al geweest. Iemand een tip waar ik hem met ondertiteling terug kan vinden? Met al die technotaal lijkt me dat erg handig.

Had precies hetzelfde. E01 terug kunnen kijken via http://www.npo.nl/mr-robot/23-10-2016/POW_03055762
Beschikbaar tot 6-11

Bedankt, die gaan we vanavond dus kijken. De rest van het seizoen wordt netjes opgenomen, E02 staat ook al klaar.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 02-11-2016

Sons Of Anarchy. Is dat alleen platte actie of is deze serie toch wel de moeite van het kijken waard?


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 02-11-2016

Naar verluidt zijn de eerste paar seizoenen goed, maar werdt het steeds belachelijker.


[Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 02-11-2016

Zo, zijn alle nieuwe afleveringen van Mr. Robot zo lang? De eerste was bijna 80 minuten.

The Walking Dead S07E02 neemt even flink gas terug na dat geweld van vorige week. Wel een heel leuk en belangrijk nieuw personage waar ik al lang op zat te te wachten. Volgende week een kijkje bij Negan en de Saviors thuis.


[Series] Welke kijk jij? - Oepsje - 02-11-2016

Maynard-J Wrote:Zo, zijn alle nieuwe afleveringen van Mr. Robot zo lang? De eerste was bijna 80 minuten.

The Walking Dead S07E02 neemt even flink gas terug na dat geweld van vorige week. Wel een heel leuk en belangrijk nieuw personage waar ik al lang op zat te te wachten. Volgende week een kijkje bij Negan en de Saviors thuis.

De meeste afleveringen van Mr. Robot zijn daarna gewoon weer 50-55 min. Het is helaas wel een draak van een serie geworden! Totaal doelloos en met name pretentieus.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 02-11-2016

Oepsje Wrote:
Maynard-J Wrote:Zo, zijn alle nieuwe afleveringen van Mr. Robot zo lang? De eerste was bijna 80 minuten.

The Walking Dead S07E02 neemt even flink gas terug na dat geweld van vorige week. Wel een heel leuk en belangrijk nieuw personage waar ik al lang op zat te te wachten. Volgende week een kijkje bij Negan en de Saviors thuis.

De meeste afleveringen van Mr. Robot zijn daarna gewoon weer 50-55 min. Het is helaas wel een draak van een serie geworden! Totaal doelloos en met name pretentieus.

Dat vond ik na een tijdje van seizoen 1 ook al.


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 03-11-2016

eindelijk begonnen aan Suits seizoen 6


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 03-11-2016

Episode 5 van Westworld.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-11-2016

Narcos seizoen 2


[Series] Welke kijk jij? - reaper - 04-11-2016

designated survivor


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 05-11-2016

The Crown
Kwaliteitskostuumdrama. De hoge productiewaarde zie je zeker terug. Prachtige beelden, muziek en erg goed acteerwerk.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 05-11-2016

Die tweede aflevering van Black Mirror, poeh!

Nu nummer 3


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 05-11-2016

Dat einde van 3 kwam ook als een vuistslag aan. Mooi nummer ook erbij :-)


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 05-11-2016

Aflevering 4 hartverscheurend mooi. Mijn favoriete tot nog toe.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 05-11-2016

Briljant seizoen. Absolute aanrader, elke aflevering is geweldig.


[Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 05-11-2016

BigBird Wrote:Dat einde van 3 kwam ook als een vuistslag aan. Mooi nummer ook erbij :-)



[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 05-11-2016

Aan Stranger Things begonnen, 4 afleveringen gezien en verslaafd.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 06-11-2016

Heb je Netflix & chill met je Tinder date marathon?


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 06-11-2016

Vanavond ook Black Mirror seizoen 3 afgerond. Over de linie iets minder dan de eerste twee seizoenen, maar er zitten pareltjes tussen (3 en 6 met name) en nog steeds zeker de moeite.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 06-11-2016

Loov Wrote:Heb je Netflix & chill met je Tinder date marathon?

Tinder is voorbij, van telefoon af. Fijn alleen gekeken gisteren.


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 06-11-2016

remothebest Wrote:Vanavond ook Black Mirror seizoen 3 afgerond. Over de linie iets minder dan de eerste twee seizoenen, maar er zitten pareltjes tussen (3 en 6 met name) en nog steeds zeker de moeite.

Gister ook aan begonnen, zonder de eerste twee seizoenen gezien te hebben overigens, afgewisseld met het derde en beste seizoen Penny Dreadful. Die serie stopt op het hoogtepunt, zoals het zou moeten. *denkt even terug aan vier overbodige seizoenen Dexter.

Aflevering een van de derde Black Mirror-reeks vond ik prachtig, de spookhuis-horror van de tweede wat minder.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 06-11-2016

Vandaag dan ook maar eindelijk beginnen aan het eerste seizoen van Black Mirror.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 06-11-2016

Van het eerste seizoen alleen aflevering 3 noemenswaardig. Dat was echt een pareltje, technisch ook mooi uitgevoerd.


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 06-11-2016

BigBird Wrote:Van het eerste seizoen alleen aflevering 3 noemenswaardig. Dat was echt een pareltje, technisch ook mooi uitgevoerd.
Geheel oneens. Ik vind juist aflevering 1 en 2 emotioneel veel sterker.