Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Loov - 10-10-2016

Westworld. Heel gaaf.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 10-10-2016

Seizoen 2 van Marco Polo opgepikt. Blijft prima.


[Series] Welke kijk jij? - Koen - 10-10-2016

Westworld, zaterdag de pilot gezien. Ik weet het nog niet helemaal, maar ik geef het sowieso nog een kans.


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 10-10-2016

E2 van Westworld gezien.
Het is fascinerend, maar de schokkende tegenstellingen die je er ziet gaan wel te ver.


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 10-10-2016

kurtje Wrote:Seizoen 2 van Marco Polo opgepikt. Blijft prima.

Echt waar? Ik vond seizoen 1 niet erg geslaagd.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 12-10-2016

hythloth Wrote:
BigBird Wrote:Iemand al Westworld gezien? Denk dat ik komend weekend ga kijken.

Nog niet, maar het ziet er interessant genoeg uit om m'n Thandie Newton-afkeer opzij te zetten.

Zoals verwacht is die mevrouw vervelend, verder goed tot dusver. Die zelfspelende piano covers. <3


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 12-10-2016

hythloth Wrote:
hythloth Wrote:
BigBird Wrote:Iemand al Westworld gezien? Denk dat ik komend weekend ga kijken.

Nog niet, maar het ziet er interessant genoeg uit om m'n Thandie Newton-afkeer opzij te zetten.

Zoals verwacht is die mevrouw vervelend, verder goed tot dusver. Die zelfspelende piano covers. <3

Radiohead he?

Hoorde ook al Rolling Stones - Paint it black.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 12-10-2016

Jup, No Surprises. In de eerste aflevering nog Black Hole Sun ook.

http://www.billboard.com/articles/columns/rock/7534373/westworld-composer-ramin-djawadi-mixing-radiohead-with-old-west


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 12-10-2016

halfempty/full Wrote:
kurtje Wrote:Seizoen 2 van Marco Polo opgepikt. Blijft prima.

Echt waar? Ik vond seizoen 1 niet erg geslaagd.
Ah, in welk opzicht dan?


Ook Broadchurch seizoen 2 er doorheen gejaagd. Tevens prima.


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 19-10-2016

Prima derde episode van Westworld.
Verder heb ik Last Ship weer heropgepakt.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 21-10-2016

Vanavond een beetje bijkomen van de eerste twee ADE nachten, fijn om te zien dat Black Mirror al op netflix staat.


[Series] Welke kijk jij? - stefleijten - 21-10-2016

Aflevering 3 van seizoen 3 van Black Mirror is echt sick! Smile


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 22-10-2016

stefleijten Wrote:Aflevering 3 van seizoen 3 van Black Mirror is echt sick! Smile
Echt ziek inderdaad, ze weten Radiohead ook wel te vinden in de series tegenwoordig eerst Westworld nu dit.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 22-10-2016

stefleijten Wrote:Aflevering 3 van seizoen 3 van Black Mirror is echt sick! Smile

Net gekeken. Welp. Tegelijk een goede dubbelaar samen met de laatste South Park afleveringen.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 23-10-2016

Aan iedereen die Black Mirror s03e01 gezien hebben, shit is about to get real. https://www.washingtonpost.com/world/asia_pacific/chinas-plan-to-organize-its-whole-society-around-big-data-a-rating-for-everyone/2016/10/20/1cd0dd9c-9516-11e6-ae9d-0030ac1899cd_story.html?postshare=2411477179555257&tid=ss_mail


[Series] Welke kijk jij? - Johan - 23-10-2016

Zojuist S02 van The Leftovers afgerond. Waanzinnige serie, vooral E08&09 sprongen eruit.


[Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 24-10-2016

EINDELIJK terug: The Walking Dead! Hieronder GEEN spoilers.

Uitzending van 3:30 vannacht opgenomen, vanochtend een uurtje eerder opgestaan om te kijken.

Zeer heftig begin van Ricks verstandhouding met Negan. Fans van de comic (waaronder ikzelf en vriendin) kunnen tevreden zijn, ondanks alle voorkennis hadden ook wij echt een "NEE!!" moment.

Ik heb zo'n idee dat de rest van deze eerste seizoenshelft zich af gaat spelen op vier verschillende locaties gedurende een week.

Vorige week ook begonnen met Breaking Bad, drie afleveringen onderweg in seizoen 1. Stelt ondanks de hoge verwachtingen niet teleur.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 24-10-2016

Maynard-J Wrote:EINDELIJK terug: The Walking Dead! Hieronder GEEN spoilers.

Uitzending van 3:30 vannacht opgenomen, vanochtend een uurtje eerder opgestaan om te kijken.

Zeer heftig begin van Ricks verstandhouding met Negan. Fans van de comic (waaronder ikzelf en vriendin) kunnen tevreden zijn, ondanks alle voorkennis hadden ook wij echt een "NEE!!" moment.

Ik heb zo'n idee dat de rest van deze eerste seizoenshelft zich af gaat spelen op vier verschillende locaties gedurende een week.

Vorige week ook begonnen met Breaking Bad, drie afleveringen onderweg in seizoen 1. Stelt ondanks de hoge verwachtingen niet teleur.

Dus t.o.v. de comic niet gewijzigd?

Ik ben Breaking bad opnieuw begonnen, dat eerste seizoen is best wel matig, bij 2 begint het zich weer te ontwikkelen. Gelukkig wordt het alleen maar beter en beter, maar groot verschil met The Wire, waar seizoen 1 al meteen van een hoog niveau is en juist vijf weer steken laat vallen.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 24-10-2016

BB begon inderdaad matig, pas vanaf halverwege seizoen 2 raakte het op niveau.


[Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 24-10-2016

Willie Wrote:
Maynard-J Wrote:EINDELIJK terug: The Walking Dead! Hieronder GEEN spoilers.

Uitzending van 3:30 vannacht opgenomen, vanochtend een uurtje eerder opgestaan om te kijken.

Zeer heftig begin van Ricks verstandhouding met Negan. Fans van de comic (waaronder ikzelf en vriendin) kunnen tevreden zijn, ondanks alle voorkennis hadden ook wij echt een "NEE!!" moment.

Ik heb zo'n idee dat de rest van deze eerste seizoenshelft zich af gaat spelen op vier verschillende locaties gedurende een week.

Vorige week ook begonnen met Breaking Bad, drie afleveringen onderweg in seizoen 1. Stelt ondanks de hoge verwachtingen niet teleur.

Dus t.o.v. de comic niet gewijzigd?

Over de afloop van de cliffhanger kan ik echt niks weggeven zonder de spanning te verpesten. Voor wie de comics niet gelezen of het antwoord op de grote vraag niet gegoogeld heeft is het sowieso een gigantische shock, maar zelfs voor ons werd het een mindfuck.

Wat ik wel kan melden is dat de eerste ontmoeting met Negan de volledige episode in beslag neemt, en Rick er i.t.t. de comic niet vanaf komt met een pak slaag. De onzekere uitkomst van dit laatste was de tweede mindfuck.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 24-10-2016

Allez, als ik nog wat fut over heb zo rond 23u, probeer ik misschien alsnog de draad op te pikken bij een serie.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 25-10-2016

stefleijten Wrote:Aflevering 3 van seizoen 3 van Black Mirror is echt sick! Smile

Wreed.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 25-10-2016

Ik zit eigenlijk al 4 a 5 seizoenen te wachten tot Walking Dead weer echt leuk wordt. Het zijn voornamelijk superirritante motivatipnal speeches en vermakelijke schrikmomenten. Misschien dat deze Negan de boel weer wat op scherp zet.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 25-10-2016

Ik ben ook afgehaakt, en moet nog met S6 beginnen. Het rekt me ook veel te lang, en er komt zelfs een S8.
Maar goed, komend weekend toch maar beginnen aan 6.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 25-10-2016

Negan zet de boel wel op scherp. Zoals wel te verwachten viel gelukkig. Tamelijk wrede aflevering.