Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 02-05-2016

Vreselijk script nog altijd, maar ik kon het Cannibal Corpse momentje wel appreciëren.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 02-05-2016

Gunnar Wrote:The Leftovers S2. Giant leap vooruit na seizoen 1. Serie stopt alweer na seizoen 3, hopelijk komen de makers niet in de verleiding te veel willen uit te leggen.
Juist wel. Geen Lost 2.0 aub


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 02-05-2016

Bij dit soort series doet elke uitleg afbreuk aan het mysterie.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 03-05-2016

Mysterie als in "vage zooi die elke uitleg tart"? Nee, dank u. Wat gezond wetenschappelijk bewustzijn kan nooit kwaad.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 03-05-2016

Ik wil vooral een mooi einde, het boek schijnt ook geen uitsluitsel te geven over het hoe en wat van de Sudden departure dus daar reken ik dan ook niet op.


[Series] Welke kijk jij? - Rockbeer - 05-05-2016

Waarom komt aflevering 11 van het tweede seizoen van Better Call Saul niet uit? Ik dacht dat er iedere dinsdag een aflevering bij zou komen.

Van ellende ben ik maar begonnen aan The Blacklist. Best een goeie serie als je houdt van de meest krankzinnige criminele activiteiten.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 05-05-2016

Rockbeer Wrote:Waarom komt aflevering 11 van het tweede seizoen van Better Call Saul niet uit? Ik dacht dat er iedere dinsdag een aflevering bij zou komen.

Van ellende ben ik maar begonnen aan The Blacklist. Best een goeie serie als je houdt van de meest krankzinnige criminele activiteiten.

Misschien omdat seizoen 2 maar 10 afleveringen kent, net als seizoen 1 trouwens.


[Series] Welke kijk jij? - Rockbeer - 05-05-2016

geluksknikker Wrote:
Rockbeer Wrote:Waarom komt aflevering 11 van het tweede seizoen van Better Call Saul niet uit? Ik dacht dat er iedere dinsdag een aflevering bij zou komen.

Van ellende ben ik maar begonnen aan The Blacklist. Best een goeie serie als je houdt van de meest krankzinnige criminele activiteiten.

Misschien omdat seizoen 2 maar 10 afleveringen kent, net als seizoen 1 trouwens.
Lol, ik was ervan overtuigd dat die trailers die Netflix onderop weergeeft van volgende afleveringen zijn. Maar ik zie nu ook dat dit onzin is. Heeft toch ook wel weer z'n charme om niet door te hebben dat het seizoen al is afgelopen.


[Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 09-05-2016

Bijna halverwege HoC seizoen 3, rustig aan wegens weinig tijd en ook nog de wekelijkse dosis GoT en Fear the Walking Dead.

Net toen we vonden dat het wat saai werd en we Spacey terug begonnen te wensen in zijn oude underdogpositie, kwam Lars Mikkelsen op visite en ging Spacey naar de kerk.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 09-05-2016

HoC S4 eindelijk af kunnen kijken. Ben er nog niet uit hoe ik die laatste scene moet interpreteren, maar weergaloos seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 13-05-2016

Les Revenants. Interessant, cool ook met muziek van Mogwai.


En uiteraard: TOON!

Voor iedereen die nog benieuwd is, even een kopie uitleg hoe je kan kijken. In praktijk heel simpel.

-- Als je KPN hebt:

Optie 1: Ga op je digitale tv van KPN naar MENU > VIDEOTHEEK > KPN PRESENTEERT en daar vind je alle afleveringen.
Optie 2: Ga naar http://www.itvonline.nl/#/kpn-presenteert/toon en log in met je abonnementsnummer en kijk alle afleveringen.

-- Als je geen KPN hebt:

Optie 1: Ga naar www.kpn.com/toon en kijk de eerste 3 afleveringen direct.
Optie 2: Download de KPN PLAY app, schrijf je in voor een gratis 1e maand, en kijk de rest van de afleveringen op je mobiel, tablet, of stream het naar je tv via een chrome cast achtig iets.
Optie 3: Ga naar vrienden die KPN hebben en kijk het samen!


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 13-05-2016

En voor Belgen?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 13-05-2016

Jullie kunnen naar een EK kijken, flikker maar op.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 13-05-2016

Uhhh, werkt die laatste optie niet als Belg zijnde? Zo nee, vraag ik het even voor je na.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 13-05-2016

Thx, want ik vond die trailer veelbelovend en The Tourist altijd een tof/inspirerend forumlid gevonden.

@Schobbeyak: de gekte die hier alweer ontstaat maakt me nu al moe. Gepaard met het feit dat ik in juni toch amper tijd zal hebben (lees: bijna altijd iets beters te doen), zie ik het EK nu eerder als iets waarvan ik de halve finales en finale vol zal zien + alles gewoon heel netjes op de voet zal volgen, maar ook niet meer. Het blijft een overschat tornooi; voor mij gaat er niets boven een WK.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 13-05-2016

Uplift Wrote:Thx, want ik vond die trailer veelbelovend en The Tourist altijd een tof/inspirerend forumlid gevonden.

@Schobbeyak: de gekte die hier alweer ontstaat maakt me nu al moe. Gepaard met het feit dat ik in juni toch amper tijd zal hebben (lees: bijna altijd iets beters te doen), zie ik het EK nu eerder als iets waarvan ik de halve finales en finale vol zal zien + alles gewoon heel netjes op de voet zal volgen, maar ook niet meer. Het blijft een overschat tornooi; voor mij gaat er niets boven een WK.

Eerder was een EK altijd wel gaaf, toen er nog 16 teams meededen. Dan was het in de groepsfase al spektakel. Nu heeft Platini er een zwak kuttoernooi van gemaakt met 32 landen. (Lees je mee, Danny?)


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 13-05-2016

Vriend van me woont in België en zegt het via VPN of een proxy te doen, wat meestal tijdelijk gratis kan. Waar je me overigens absoluut niet meer over moet vragen, want ik snap echt niks van die termen.

Misschien kunnen anderen tips geven, mocht je dat niks zeggen. Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 13-05-2016

VPN ken ik wel. Ga ik eens proberen, thx.

Betreft het EK: het zijn er 24, maar inderdaad. Dat is dus het probleem nu. Het is een WK light, wat helemaal niet hoeft. Tot 2012 was de groepsfase beter dan het WK.


[Series] Welke kijk jij? - Melliw Naj - 13-05-2016

Schobbeyak Wrote:Jullie kunnen naar een EK kijken, flikker maar op.

Ik vind het heerlijk dat we geen EK dit jaar hebben. Rustig in mijn Müller shirt kopen zonder gezeik van andere te krijgen en geen oranje gekte.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 23-05-2016

Ewan McGregor gaat de hoofdrol spelen in 3e seizoen Fargo.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 23-05-2016

Beste aflevering van Game of Thrones dit seizoen en een van de betere van heel de serie.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 23-05-2016

Sterk einde ja. Hele toneelstuk was ook geweldig (alle "previously on GOT" clips zouden in die stijl moeten worden opgevoerd).

Kingsmoot helaas tenenkrommend (Yara and Theon die met de gehele vloot vertrekken nadat alle Iron Islanders voor Euron stemden, WTF?).


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 23-05-2016

BigBird Wrote:Ewan McGregor gaat de hoofdrol spelen in 3e seizoen Fargo.

Geil


[Series] Welke kijk jij? - eloelo - 23-05-2016

Rectify, echt een hele mooie serie. Sommige shots zijn zo mooi dat ze je echt aangrijpen.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 23-05-2016

Haha, GoT blijft gewoon aars zuigen. Dé illustratie daarvan is het deel op de Iron Islands.

Ga. Weg.