Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 05-04-2016

RH80 Wrote:Prachtig seizoen van Better Call Saul.

Absoluut, wordt beter en beter. Ik weet niet of hier al iets over bekend is, maar hier zitten nog wel een paar seizoenen in de pijplijn qua plotontwikkeling.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 05-04-2016

geluksknikker Wrote:
RH80 Wrote:Prachtig seizoen van Better Call Saul.

Absoluut, wordt beter en beter. Ik weet niet of hier al iets over bekend is, maar hier zitten nog wel een paar seizoenen in de pijplijn qua plotontwikkeling.
Quote:On March 15, 2016, the series was renewed for a 10-episode third season.

Als je je nog kunt herinneren; Start van SE01E01 keek vooruit naar de periode na breaking bad. Dus idd veel potentie. Straks maar eens de episode van gisteren kijken...


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 05-04-2016

Better Call Saul is de nieuwe maatstaf qua regie en fotografie in series.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 05-04-2016

https://www.youtube.com/watch?v=_AH5bG4JCbE


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 05-04-2016

Ziet er best nice uit.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 05-04-2016

Inclusief Graz 1.0-speler.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 06-04-2016

w00t, wie?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 06-04-2016

The Tourist = Toon?


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 06-04-2016

U gaat door voor de magnetron!


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 06-04-2016

De stap van een ongemakkelijke stilte naar neuken is voor een persoon zoals mij vrij groot. Big Grin Big Grin

Is dat nou Atze de Vries met die bril die met 'm wil hangen?


[Series] Welke kijk jij? - Rockbeer - 06-04-2016

Ik was zo goed als afgehaakt na die aflevering in Better Call Saul over uitsluitend die gestoorde griezel die niet tegen elekriciteit kan. Wat was dat een kutaflevering, zeg.

Twee weken erna bekeek ik bij gebrek aan inspiratie toch maar weer een aflevering zonder enige verwachtingen, maar het bleek weer beter te zijn dus ik heb er ook maar meteen de op dat moment laatst uitgebrachte aflevering aan vastgeplakt.

Maar goed, Better Call Saul haalt het niveau van Breaking Bad bij lange na niet.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 06-04-2016

Mike and Molly haalt het niveau van Breaking bad bij lange na niet, Better call Saul is gewoon een prima serie, geen The wire, Fargo of Breaking bad, maar een prima serie waarvan het knap is dat ze het juist niet op Breaking bad willen laten lijken, de serie heeft een eigen smoel, en de verhaallijn van Saul is goed uitgedacht tot op heden. Ook slim om er een Mike en Jimmy show van te maken.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 06-04-2016

Schobbeyak Wrote:The Tourist = Toon?
Ik moest er ook aan denken. Knap zeg. Ik ga checken of ik die serie ergens kan volgen.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 06-04-2016

Uplift Wrote:
Schobbeyak Wrote:The Tourist = Toon?
Ik moest er ook aan denken. Knap zeg. Ik ga checken of ik die serie ergens kan volgen.
Uitzending Gemist met een VPN plugin (Hola bijv.) werkt prima vanuit het buitenland.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 06-04-2016

Bedankt voor de tip. Mijn vriendin heeft wel iets VPN-achtig.


[Series] Welke kijk jij? - Maynard-J - 06-04-2016

Loov Wrote:
Willie Wrote:Ik vrees dat dat ook gaat gelden voor de seizoensfinale, de laatste 30 seconden zullen schokkend zijn door de introductie van Lucille, that's it.

Jup soort van. Toch wel onderhoudende aflevering hoor.

Inderdaad korter dan verwacht. Had gehoopt op iets zoals die aflevering over Morgan en Eastman, die was echt speelfilmlengte én reclameloos. Wel goeie spanningsopbouw. En het einde... tja, ik ga gewoon uit van dezelfde uitkomst als in de boeken maar een beetje goedkoop is dit wel.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 06-04-2016

Willie Wrote:Mike and Molly haalt het niveau van Breaking bad bij lange na niet, Better call Saul is gewoon een prima serie, geen The wire, Fargo of Breaking bad, maar een prima serie waarvan het knap is dat ze het juist niet op Breaking bad willen laten lijken, de serie heeft een eigen smoel, en de verhaallijn van Saul is goed uitgedacht tot op heden. Ook slim om er een Mike en Jimmy show van te maken.

Helemaal mee eens. Wel ook mooi hoe subtiel soms verwezen wordt naar Breaking Bad, maar helemaal niet te vergelijken inderdaad, een stukje abstracter vooral.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-04-2016

3 seizoenen Luther gezien, die laatste 2 afleveringen gaan er ook nog wel van komen, maar meer omdat het weinig afleveringen zijn dan dat de serie zo goed is. Het is vermakelijk, maar daar houdt het mee op.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 11-04-2016

Poeh, de laatste aflevering van The Americans had wel een rauw einde zeg.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 11-04-2016

Willie Wrote:3 seizoenen Luther gezien, die laatste 2 afleveringen gaan er ook nog wel van komen, maar meer omdat het weinig afleveringen zijn dan dat de serie zo goed is. Het is vermakelijk, maar daar houdt het mee op.

Net klaar met het eerste seizoen.

Nuance is ver te zoeken en over the top nog een understatement.
Verder inderdaad wel amusant.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 11-04-2016

True Detective seizoen 2 bijna klaar mee. Toch wel weer heel goed hoor, niet het niveau van seizoen 1, maar toch.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 11-04-2016

Nieuw GoT trailer: https://www.youtube.com/watch?v=EI0ib1NErqg

Ziet er toch wel indrukwekkend uit.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 11-04-2016

Gruwelijk. Eerst Roadburn en dan dit. Wat een prachtmaand.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 11-04-2016

Fear the Walking Dead

Omdat het kan


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 12-04-2016

Happy Valley.
Heel anders dan de titel doet vermoeden en boeiend ook.