Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 01-03-2013

Enzo Wrote:Ik vind Penoza een heel behoorlijke serie. 'Scandinavische' kwaliteit. Smile

Ben ik het mee eens. Mooie Nederlandse serie.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 02-03-2013

7 afleveringen van seizoen 2 Girls gekeken. Geweldig.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-03-2013

http://youtu.be/C1pbtBX9Kok

Iemand bekend met die muziek die bij de trailer hoort?


[Series] Welke kijk jij? - SebasD - 03-03-2013

Soms niet te ver zoeken: 'Song featured in this trailer is "Bones" by MS MR' (uit de beschrijving) Wink


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-03-2013

SebasD Wrote:Soms niet te ver zoeken: 'Song featured in this trailer is "Bones" by MS MR' (uit de beschrijving) Wink

Dat had ik gezien natuurlijk. Dit nummer klonk wel aardig, vandaar de vraag of iemand deze band kent.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-03-2013

Oh over series gesproken. Vanavond een Topgear special door Afrika. De heren gaan op zoek naar de oorsprong van de Nijl.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 03-03-2013

Die mensen van Topgear trek ik totaal niet. Vreselijk irritante mannetjes die denken dat ze nog 20 zijn.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-03-2013

Ik kan er altijd nog wel om lachen. De specials vindt ik vooral mooi vanwege de grote productie. Ze pakken dat goed aan.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 03-03-2013

Top Gear is omwille van te veel redenen fout. De productie en de kunde van de presentatoren is echter danig goed.

En het gaat over auto's.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 03-03-2013

Net begonnen aan het tweede seizoen van Luther. Sterke start weer, echt een aanrader overigens!


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 03-03-2013

Uplift Wrote:Top Gear is omwille van te veel redenen fout. De productie en de kunde van de presentatoren is echter danig goed.

En het gaat over auto's.

En vanavond was weer vermakelijk


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 04-03-2013

Als ze van die buitenlandse trips doen is het meestal ook politiek correct, voor de verandering.

Zou er natuurlijk maar aan ontbreken...


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 04-03-2013

Dielie Wrote:
SebasD Wrote:Soms niet te ver zoeken: 'Song featured in this trailer is "Bones" by MS MR' (uit de beschrijving) Wink

Dat had ik gezien natuurlijk. Dit nummer klonk wel aardig, vandaar de vraag of iemand deze band kent.
Ken ik ja. Hebben inderdaad een prettige EP. :-)


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 04-03-2013

Na een half jaartje uiteindelijk alle 6 seizoenen Sopranos gezien. Probeer het "einde" nog even te bevatten


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 04-03-2013

Momenteel alweer bij S04E08 van Mad Men terecht gekomen. Het kwam wat langzaam op gang maar als je er eenmaal inzit is het echt een briljante serie. Probeer voor de start van seizoen zes in ieder geval helemaal bij te zijn.


[Series] Welke kijk jij? - Aron - 04-03-2013

Dielie Wrote:Na een half jaartje uiteindelijk alle 6 seizoenen Sopranos gezien. Probeer het "einde" nog even te bevatten
Beste serie ooit, imo. Toen ik eindelijk doorhad wat de laatste scène betekende viel ik helemaal uit de lucht.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 05-03-2013

Ik moet er nog altijd eens aan beginnen...


[Series] Welke kijk jij? - Murdoc Niccals - 05-03-2013

Aron Wrote:Toen ik eindelijk doorhad wat de laatste scène betekende viel ik helemaal uit de lucht.
Altijd leuk om verschillende interpretaties te lezen. In mijn ogen was dit voor hem echt het einde.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 05-03-2013

Seizoen 2 van The Killing (Deense versie) gekeken. Begon niet sterk, maar dat werd in de laatste 4 afleveringen alsnog goedgemaakt. Binnenkort met seizoen 3 beginnen.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 05-03-2013

Gisteren het eerste seizoen van Girls afgekeken, fijne serie hoor. Doordat de afleveringen ook maar een half uur duren kijk je er makkelijk een aantal achter elkaar weg.


[Series] Welke kijk jij? - evert - 05-03-2013

House of Cards, ook een echte aanrader.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 07-03-2013

Daar ben ik sinds gisteren mee begonnen, gok dat ik dat eerste seizoen er dit weekend wel doorheen jaag.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 08-03-2013

Van 18 tot 27 mei is er in Amsterdam een tentoonstelling met kostuums en andere attributen van Game of Thrones, wel een aanrader dus als je fan van de serie bent.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 09-03-2013

Martijn Wrote:Van 18 tot 27 mei is er in Amsterdam een tentoonstelling met kostuums en andere attributen van Game of Thrones, wel een aanrader dus als je fan van de serie bent.

Nee


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 09-03-2013

Ik begin nooit aan fantasy series. SF kan er nog net door, maar niet iets dat in de realiteit onmogelijk is. Daarom dat ik woedend werd na die scientology crap van Lost.