Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 13-02-2013

Loov Wrote:
mclerce Wrote:
Willie Wrote:Ik heb van de week 1 aflevering Elementary geprobeerd en waar Lucy Liu in Southland nog wel te pruimen was, is dit echt een vreselijke serie, de overige afleveringen die op mijn HD recorder waren beland meteen maar verwijderd.
Gelukkig beginnen volgende maand ein-de-lijk de opnamen voor Sherlock S03.

Fuck yeah!
Ben nu bij de vijfde aflevering, vind het wel tof. Sherlock is inderdaad wel beter.


[Series] Welke kijk jij? - feestbeest - 13-02-2013

Weet iemand een goede site waar ik series op kan kijken? Ik gebruikte een aantal jaar dezelfe site zonder problemen, maar de site geeft tegenwoordig virussen :/ dat moeten we niet hebben


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 13-02-2013

Gewoon de afleveringen downloaden via torrents/nieuwsgroepen en in goede kwaliteit genieten van series?


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 13-02-2013

feestbeest Wrote:Weet iemand een goede site waar ik series op kan kijken? Ik gebruikte een aantal jaar dezelfe site zonder problemen, maar de site geeft tegenwoordig virussen :/ dat moeten we niet hebben


Omdat u nieuw bent doe ik net alsof ik uw bericht in het Lowlandstopic niet heb gezien en geef ik u deze cadeau, maar kijk volgende keer eens verder in het topic, voordat u overbodige vragen stelt.

Sphinx Wrote:Ik kijk altijd alles online op series-cravings.info



[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 13-02-2013

Nieuwsgroepen is inderdaad de beste mogelijkheid, maar blijft zonde dat ik zo Girls niet kan binnenhalen. Voorderest is praktisch alles te vinden, ga van het weekend ook beginnen aan het eerste seizoen van Sons of Anarchy.


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 14-02-2013

Martijn Wrote:Nieuwsgroepen is inderdaad de beste mogelijkheid, maar blijft zonde dat ik zo Girls niet kan binnenhalen. Voorderest is praktisch alles te vinden, ga van het weekend ook beginnen aan het eerste seizoen van Sons of Anarchy.
Ik gebruik Sickbeard, die download alles wat ik volg automatisch zodra er een nieuwe aflevering van een serie beschikbaar is. Die trekt Girls wel binnen, maar kan ze ook niet vinden via de reguliere weg.

SoA is wel een aanradertje overigens. Je moet wel van lomp houden Wink


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-02-2013

Martijn Wrote:Nieuwsgroepen is inderdaad de beste mogelijkheid, maar blijft zonde dat ik zo Girls niet kan binnenhalen.

Toevallig heb ik Girls eergisteren gevonden, via Spotnet. Had iemand afgelopen weekend gepost.

Verder gebruik ik nagenoeg altijd Spotnet voor films en series. Je kan daar ook fijn filteren op series en films, en ook bestanden (divx of dvd of x264 etc....)

verder is binserach.info goed, maar vaak lastig zoeken.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 14-02-2013

3 jaar geleden was het nog anders, maar tegenwoordig kun je via torrents alles vinden. Zeker op het gebied van series.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 14-02-2013

Ik download vrijwel alles van EZTV/ETTV (torrents dus) etc.

Werkt prima en altijd razend snel binnen.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-02-2013

Halen jullie via torrents altijd volledige snelheid van je internet? Via Ziggo heb ik altijd de max via nieuwsgroepen. Jaren geleden via torrents was je nog afhankelijk van seeders, geen idee hoe dat nu is.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 14-02-2013

Ja nog steeds. Nieuwsgroepen miljoen keer sneller. Maar als ik 'm nachtje aan laat staan heb ik alles binnen wat ik binnen wil hebben. The Sopranos s03e06 hier inmiddels.


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 14-02-2013

400.000.000kbps lijkt me overdreven. Torrents is voor mij snel genoeg. Komt zelden voor dat iets echt langzaam gaat. En je kunt natuurlijk 12 films per dag binnenhalen, maar je moet ze ook nog kijken neem ik aan.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 14-02-2013

Als ik een heel seizoen van iets in één keer binnenhaal duurt het wel een paar uur (afhankelijk van de aantallen seeders) maar losse afleveringen van series waar ik bij ben heb ik zo binnen. En ach, ik heb al een HDD vol staan dus het niet alsof ik m'n download moet afwachten om iets te kunnen gaan kijken Tongue

Also; The Americans aflevering drie was ook weer goed. Die Philip is me er eentje hoor. En Margo Martindale heeft haar intrede gedaan vandaag, altijd goed om haar voorbij te zien komen. Fantastische actrice.


[Series] Welke kijk jij? - JohnDoe - 15-02-2013

feestbeest Wrote:Weet iemand een goede site waar ik series op kan kijken? Ik gebruikte een aantal jaar dezelfe site zonder problemen, maar de site geeft tegenwoordig virussen :/ dat moeten we niet hebben

icefilms.info werkt nog altijd prima.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 15-02-2013

Loov Wrote:Ja nog steeds. Nieuwsgroepen miljoen keer sneller. Maar als ik 'm nachtje aan laat staan heb ik alles binnen wat ik binnen wil hebben. The Sopranos s03e06 hier inmiddels.

Volgens mij ben je dan bijna bij die afleveringen met Paulie en chrissie in de sneeuw. Dat zijn de beste twee sopranos afleveringen die gemaakt zijn.


[Series] Welke kijk jij? - feestbeest - 15-02-2013

Willie Wrote:Omdat u nieuw bent doe ik net alsof ik uw bericht in het Lowlandstopic niet heb gezien en geef ik u deze cadeau, maar kijk volgende keer eens verder in het topic, voordat u overbodige vragen stelt.

Sphinx Wrote:Ik kijk altijd alles online op series-cravings.info

Sorry, ik ben zoals je wel merkt een beetje een luie donder, maar toch bedankt voor het nog maals plaatsen van de link, heb het even geprobeerd en hij werkt. Wat lowlands betreft, daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben. Ik ben er nog nooit geweest dus misschien sluit ik mij na de zomer aan bij jullie, maar ik ben er nu gewoon enthousiast over en ik vind dat, dat ook gedeeld mag worden Wink

Ik zal volgende keer beter lezen Wink


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 15-02-2013

Vind Suits echt de beste serie van 't moment, erg benieuwd naar de seizoensfinale volgende week.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 15-02-2013

Suits is zeker een leuke serie ja Smile


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 18-02-2013

Iemand anders ook The following aan het kijken? Net de eerste afleevring gezine, en wow, da's toch niet onaardig!


[Series] Welke kijk jij? - sjaakie - 21-02-2013

voor muziek liefhebbers is Treme een must (seizoen 2 en 3 heeft muziek een veel grotere rol dan in het eerste)
Magic City vond ik ook een topper.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 23-02-2013

Wat is Meghan Markle een ontzettend mooie vrouw zeg, die mag samen met haar kledingkast nog wel in een andere serie gaan spelen voordat het derde seizoen van Sujts begint.


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 23-02-2013

Dat derde seizoen van The Walking Dead is wel heel sterk en verrassend, zeker na het trage tweede seizoen én als je de comics verder niet kent, zoals ik.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 23-02-2013

Ik ben met Girls bezig. Hilarische serie, goed en scherp geschreven met realistische onderwerpen en en ditto personages. Eigenlijk voor vrouwen, maar veel mannen 'kijken' ook mee ;-)


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 01-03-2013

Ik vind Penoza een heel behoorlijke serie. 'Scandinavische' kwaliteit. Smile


[Series] Welke kijk jij? - Jorrit - 01-03-2013

BigBird Wrote:Ik ben met Girls bezig. Hilarische serie, goed en scherp geschreven met realistische onderwerpen en en ditto personages. Eigenlijk voor vrouwen, maar veel mannen 'kijken' ook mee ;-)
Busted, erg leuke serie indeed. Vind de afgelopen aflevering van The Following ook wel weer tof. Het kakte een beetje in, maar er komt weer nieuw leven in de brouwerij.