Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 27-10-2015

Hallo!!...the walking dead seizoen zes, episode 3!!!


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 27-10-2015

Ik moet nog beginnen, ben benieuwd.


[Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 27-10-2015

Seizoen 5 ben ik nog wel aan begonnen, maar halverwege 4 was ik er eigenlijk al wel klaar mee, maar het blijft een interessante serie, dus toch maar de laatste twee afleveringen van seizoen 5 gekeken..en die waren wel weer oke.

Maar dit seizoen is tot nu toe erg sterk!!


[Series] Welke kijk jij? - Snackbarharses - 28-10-2015

Fargo komt in aflevering 3 ook lekker op stoom.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 31-10-2015

Yup, ijzersterk.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 31-10-2015

Inderdaad echt van een hoog niveau tot op heden.

Seizoen 2 van The Wire afgerond. Toch inderdaad echt wel een hele goede serie. Rauw, zonder enige opsmuk en bijzonder goed geacteerd.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 01-11-2015

Begrepen dat KPN als 1 van de eerste Netflix gaat embedden in hun interactieve TV ontvanger. Dus geen smart TV meer nodig voor Netflix.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 01-11-2015

geluksknikker Wrote:Seizoen 2 van The Wire afgerond. Toch inderdaad echt wel een hele goede serie. Rauw, zonder enige opsmuk en bijzonder goed geacteerd.

Das voornamelijk in de haven, niet?
SE03 vond ik nog beter met het probeerseltje "Amsterdam"


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 01-11-2015

Seizoen 2 is inderdaad in de haven.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 02-11-2015

Dielie Wrote:Begrepen dat KPN als 1 van de eerste Netflix gaat embedden in hun interactieve TV ontvanger. Dus geen smart TV meer nodig voor Netflix.

Jaren te laat. Er zijn amper nog mensen die geen smart tv hebben of anderzijds een component om Netflix mee te kijken. Voor drie tientjes koop je een Chromecast bijvoorbeeld.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-11-2015

Fargo aflevering 4, de minste tot op heden wat mij betreft.


[Series] Welke kijk jij? - Snackbarharses - 04-11-2015

geluksknikker Wrote:Fargo aflevering 4, de minste tot op heden wat mij betreft.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zie het vooral als de aflevering waarin alles bij elkaar komt. Iets waaraan je de komende 6 afleveringen meer dan genoeg plezier gaat beleven.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 05-11-2015

Dat zou wel eens kunnen en nog altijd hoog niveau hoor, alleen voor mij de minste van de 4 tot nu toe.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 06-11-2015

Sense8 afgekeken, erg sterke serie die tot nu toe redelijk onder de radar is gebleven volgens mij. Misschien wel het beste van de Wachowski's sinds The Matrix.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 07-11-2015

Mooi, na Willie weer een fan! Meest bijzondere serie die ik ooit zag. Mede dankzij sterk niveau alle 8 personages en acteurs. Ik leefde met iedereen mee.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 07-11-2015

Mooi, na Willie weer een fan! Meest bijzondere serie die ik ooit zag. Mede dankzij sterk niveau alle 8 personages en acteurs. Ik leefde met iedereen mee.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 07-11-2015

Ik was wel gek op Riley


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 07-11-2015

Ze was wel een beetje dom. Ik vond het zelf vooral een interessante serie, maar het duurde erg lang voordat er echt wat ging gebeuren. En toen dat zo was, was t seizoen alweer voorbij, met alleen maar open eindes. Wat me trouwens opviel was dat het qua tijdsverschil vaak niet klopte.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 07-11-2015

Vanuit een alwetende positie was ze wel een beetje dom ja, maar Riley zit niet in een alwetende positie.

En juist dat ze niet de eerste aflevering vertelde hoe het allemaal in elkaar stak vond ik een sterk punt. Het had wat mij betreft nog een stuk vager gemogen zoals in The Leftovers, maar ja je bestelt zo'n serie ook niet om er helemaal geen mensen mee te trekken.

En open eindes is toch volstrekt logisch? Anders is er geen tweede seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 07-11-2015

Master of None is leuk jongens. Als je een hekel hebt aan Aziz Ansari (best een hate it or love it acteur/standup) kan je het beter overslaan. Maar verder zou ik het iedereen aanraden.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 07-11-2015

Opnames van seizoen twee Sense8 gaan binnenkort starten, en zomer 2016 moet serie verschijnen.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 07-11-2015

Leuk dat er een 2e seizoen van komt, er is nog genoeg te vertellen denk ik.

De trage opbouw zorgt ervoor dat je een paar afleveringen nodig hebt om hooked te raken, maar daardoor leer je de karakters wel goed kennen. Personages als Lito en Nomi zie je ook niet in de gemiddelde serie.
Ik vond het een heel geslaagde combinatie van diepgang, humor, spanning en actie. Daarnaast ontzettend veel aandacht besteed aan de productie door op de originele locaties te filmen. De overgangen daar tussen zijn vaak naadloos, erg knap. Dat de tijdsverschillen niet altijd kloppen was mij ook wel opgevallen.
En Riley is inderdaad lekker.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 08-11-2015

Ik ga Sense8 binnenkort ook maar eens kijken. Door drukte zo weinig tijd de laatste tijd. Nu ben ik wel Homeland aan het bijwerken en moet daarna nog The Walking Dead...


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 08-11-2015

Gunnar Wrote:Leuk dat er een 2e seizoen van komt, er is nog genoeg te vertellen denk ik.

De trage opbouw zorgt ervoor dat je een paar afleveringen nodig hebt om hooked te raken, maar daardoor leer je de karakters wel goed kennen. Personages als Lito en Nomi zie je ook niet in de gemiddelde serie.
Ik vond het een heel geslaagde combinatie van diepgang, humor, spanning en actie. Daarnaast ontzettend veel aandacht besteed aan de productie door op de originele locaties te filmen. De overgangen daar tussen zijn vaak naadloos, erg knap. Dat de tijdsverschillen niet altijd kloppen was mij ook wel opgevallen.
En Riley is inderdaad lekker.

Lito's verhaal is redelijk standaard (alleen de uitwerking met hem als bekende acteur wat anders), maar inderdaad een karakter als Nomi én alle niet-westerse personages en locaties zijn verfrissend. Wat ik ook goed vond is dat je in de laatste helft niet zo goed weet wie je kan vertrouwens, ivm het sense-verhaal.
Ik dacht meer dat het een stand alone serie zou zijn, vandaar mijn verwachting dat de meester verhaallijnen afgesloten zouden worden.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 09-11-2015

Penoza, nog niet eerder zo'n Nederlandse serie gezien het hele seizoen is tot nu toe ijzersterk.