Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 12-10-2015

Ik ben benieuwd, ik vond seizoen 1 zeer geslaagd. Bijna klaar met seizoen 1 van The Wire.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 12-10-2015

BigBird Wrote:Vanaf morgen Fargo S2 op Netflix. Elke week de nieuwe aflevering, dus geen binge-watching zoals HOC. Althans, zo heb ik het begrepen.

Klopt, omdat het geen Netflix serie is.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 12-10-2015

geluksknikker Wrote:Ik ben benieuwd, ik vond seizoen 1 zeer geslaagd. Bijna klaar met seizoen 1 van The Wire.

Vooralsnog alleen maar positieve recensies
http://www.rottentomatoes.com/tv/fargo/s02/


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 12-10-2015

Ben al lang niet meer de doelgroep voor Adult Swim series, maar Rick and Morty is geniaal. Alleen nog maar vijf afleveringen gezien, maar dit smaakt naar meer.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 13-10-2015

geluksknikker Wrote:Bijna klaar met seizoen 1 van The Wire.
En?


[Series] Welke kijk jij? - Snackbarharses - 13-10-2015

1e aflevering S2 van Fargo gekeken. Het lijkt S1 niet te gaan overtreffen, maar hopelijk is dat voorbarig.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 14-10-2015

Dielie Wrote:
geluksknikker Wrote:Bijna klaar met seizoen 1 van The Wire.
En?

Heel goed, maar ik zie er nog niet de beste serie ooit in, zoals sommigen hier. Hoe verhouden de andere seizoenen zich trouwens tot het eerste seizoen bij The Wire? Zijn alle seizoen gelijk in kwaliteit, of toch wel verschillen?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 14-10-2015

Seizoen 2 komt wat langzaam op gang, maar is wel erg goed. 3 en 4 zijn waanzinnig. Vooral 4.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-10-2015

En er blijft een rode draad door de serie lopen, dat is ook wel fijn, ondanks dat er elk seizoen een andere 'thema' is.


[Series] Welke kijk jij? - evert - 14-10-2015

Snackbarharses Wrote:1e aflevering S2 van Fargo gekeken. Het lijkt S1 niet te gaan overtreffen, maar hopelijk is dat voorbarig.

De stijl vond ik wel weer heerlijk om naar te kijken.
Maar ben benieuwd wat dit verder gaat opleveren. Seizoen 1 overtreffen is ook een big ask natuurlijk.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 14-10-2015

De recensenten hebben de eerste drie afleveringen al gezien en de scores zijn absurd hoog. Dus ik verwacht niet dat we ons echt zorgen hoeven te maken over de kwaliteit.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 14-10-2015

Ik vind Fargo hard overroepen. Twijfel of ik aan seizoen 2 begin.

Betreft The Wire: is qua "serie" toch een categorie apart, vind ik. Eerder een sociologisch essai dat wat entertainend wordt gebracht.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-10-2015

Uplift Wrote:Ik vind Fargo hard overroepen.

Serieus? Visueel en kwa stijl de mooiste serie sinds jaren. Zeer interessant en goed uitgewerkt verhaal (alleen die switch in ziekenhuis beetje overdreven), messcherpe dialogen en zwarte humor. De acteurs slaan uiteindelijk de spijker op de kop met ijzersterke performances. Dit is nagenoeg de perfecte serie voor mij.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 14-10-2015

Ik vind het vooral braaf.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 14-10-2015

Ik had dan weer niks met de film, wat niet echt aanspoort om eraan te beginnen.


Met m'n vriendin seizoen 1 Broadchurch afgekeken. Nu dan eindelijk gestart met 2 afleveringen House of Cards. Erg vet, alhoewel het voor m'n vriendin af en toe te snel gaat.


Zelf ook redelijk ver met Narcos, die ook echt heel goed is. Na 3 afleveringen had ik het idee er al een heel seizoen op te hebben zitten.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 14-10-2015

Uplift Wrote:Ik vind Fargo hard overroepen. Twijfel of ik aan seizoen 2 begin.

True Detective seizoen twee verdedigen maar Fargo overroepen vinden.

[Image: d68eAlF.jpg]


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 14-10-2015

Pure Cult dat seizoen twee.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 14-10-2015

Die moet ik nog kijken, heb ik ook zin in.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 16-10-2015

BigBird Wrote:Vanaf morgen Fargo S2 op Netflix. Elke week de nieuwe aflevering, dus geen binge-watching zoals HOC. Althans, zo heb ik het begrepen.

Aflevering 1 zet meteen de toon, genoten.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 16-10-2015

BigBird Wrote:
BigBird Wrote:Vanaf morgen Fargo S2 op Netflix. Elke week de nieuwe aflevering, dus geen binge-watching zoals HOC. Althans, zo heb ik het begrepen.

Aflevering 1 zet meteen de toon, genoten.

Tamelijk briljante eerste aflevering als je het mij vraagt.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 16-10-2015

Yup, alle ingrediƫnten zijn wederom aanwezig en genoeg voer voor de rest van seizoen.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 16-10-2015

Begonnen aan The Leftovers. Eerste aflevering was erg boeiend en interessant, zowaar met muziek van James Blake en Fuck Buttons.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 20-10-2015

Aflevering 2 van Fargo S2. Gewoon weer steengoed.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 21-10-2015

Al het nieuwe spul staat nog even op de lange baan, eerst 122 afleveringen van Homicide doorwerken, heb er 4 gehad en die waren mooi.


[Series] Welke kijk jij? - e10ne - 21-10-2015

Eerste drie aflevering van Narcos gezien. Ik vind het wel aardig maar nog niet geweldig.