Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 28-09-2015

Die aflevering was top, maar ook wel echt gericht op Amerikanen die bekend zijn met Deflategate en de studentencorps cultuur.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 28-09-2015

En Europeanen die bekend zijn met deflategate en de studentencorpscultuur?

PC principal. "are you PC bro?"

En natuurlijk die genante EPSY vertoning.


[Series] Welke kijk jij? - matthijs603 - 28-09-2015

Ik vond hem niet zo, maar wist dan ook niet wie Bruce Jenner was. En sowieso vind ik de afleveringen waarin celebrety's worden afgezeken vaak wat minder (dan afleveringen die maatschappijkritischer zijn).


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 28-09-2015

Maar deze aflevering was erg maatschappijkritisch, zeker over het idee van "you can't bully your way to a better world."

Willie Wrote:En Europeanen die bekend zijn met deflategate en de studentencorpscultuur? .

Op hen natuurlijk ook. Smile
Dat Europeanen American Football volgen is overigens wel nieuws.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 28-09-2015

Die American Football grappen gaan altijd een beetje aan me voorbij. Maar over het algemeen is het prima te volgen.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 28-09-2015

Zelf gestart aan Narcos. Als combi met vriendin Broadchurch gister weer opgepikt.


Narcos tot nu toe ieder moment geniet. Broadchurch interessant maar een stukje langzamer.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 28-09-2015

matthijs603 Wrote:Ik vond hem niet zo, maar wist dan ook niet wie Bruce Jenner was.

Oud-wereldrecordhouder en olympisch kampioen tienkamp.

En een enorme bokkelul.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 28-09-2015

Willie Wrote:
matthijs603 Wrote:Ik vond hem niet zo, maar wist dan ook niet wie Bruce Jenner was.

Oud-wereldrecordhouder en olympisch kampioen tienkamp.

En een enorme bokkelul.
Ik dacht serieus dat je zat te kutten. Blijkt dat die lul daadwerkelijk meer heeft gedaan dan bekendheid verkregen via de Kardashians.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 28-09-2015

Willie Wrote:En een enorme bokkelul.

Niet meer toch?


[Series] Welke kijk jij? - stefleijten - 28-09-2015

Gunnar Wrote:
Willie Wrote:En een enorme bokkelul.

Niet meer toch?

Nu iemand met zand in de vagina.


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 30-09-2015

Door een vriend op Catastrophe gewezen, erg leuke serie! Eerste seizoen (slechts 6 afleveringen) in één avondje er doorheen gehaald


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 30-09-2015

Fear The Walking Dead begonnen.

Best okee


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 30-09-2015

Tikkeltje voorspelbaar wel


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 30-09-2015

Uplift Wrote:Fear The Walking Dead begonnen.

Best okee

Ik vind t verschrikkelijk, bij the walking dead hangt er op enkele afleveringen na een constante dreiging/ spanning. Bij fear the walking dead gebeurd gewoon niets, saai drama, als er bij de aflevering van eergisteren niet wat meer gebeurd dan de eerdere haak ik af.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 30-09-2015

Ik ben gewoon fan van post-apocalyptische shizzles, want voor de rest is het gewoon vrij matig opgebouwd inderdaad.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 02-10-2015

Tevreden met FtWD, laatste aflevering zeker goed.

Ook gestart met de nieuwe big shows die de networks in Amerika in september gestart zijn: Blindspot, Minority Report en Bastard Executioner. Alle drie de vraag of ik daarmee verder ga na zo'n 2-3 afleveringen gezien te hebben.

South Park vind ik wel weer amusant, Caitlin Jenner en dan de link met Trump, immigrants en being politically correct. Miste enkel een "they took our jubs".


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 04-10-2015

Keek net de nieuwste aflevering van You're The Worst. Sluiten ze af met New Skin van Torres. Nummer paste perfect bij het moment. Nieuwe seizoen is weer fijn!


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 06-10-2015

De eerste reviews van Fargo seizoen 2 zijn lovend. Volgende week maandag begint het.
Iemand al aan Blindspot begonnen?


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 06-10-2015

Blindspot ep3 straks kijken. Nog niet helemaal overtuigd maar mijn vriendin wil wel verder kijken.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 08-10-2015

Steve Earle in aflevering 7 van The Wire.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 08-10-2015

Zit ook in Treme.


[Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 09-10-2015

Homeland s5 vanavond


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 09-10-2015

Homeland ep1 beviel me wel


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 09-10-2015

Ja prima comeback weer. Duidelijk dat ze teruggrijpen op recente gebeurtenissen met het Amerika-Duitsland spionage verhaal. Ben benieuwd hoe het zal uitpakken.

Rick and Morty helaas weer voorbij. Laatste aflevering van het seizoen was weer prachtig.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 12-10-2015

Vanaf morgen Fargo S2 op Netflix. Elke week de nieuwe aflevering, dus geen binge-watching zoals HOC. Althans, zo heb ik het begrepen.