Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 04-02-2013

Nee heb ik niet, ik download alles ;-)


[Series] Welke kijk jij? - Enzo - 04-02-2013

Alleen nieuwsgroepen?, want er zijn genoeg torrents van te vinden.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 04-02-2013

Torrents gebruik ik al jaaaaaaren niet meer. Nieuwsgroepen sinds jaar of 3 ongeveer. Vreemd dat Spotnet niks laat zien als ik op girls zoek. Wel andere series met girls in titel.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 04-02-2013

Als je niets kan vinden in nieuwsgroepen kan je toch een uitzondering maken en deze serie gewoon via torrents binnentrekken?


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 04-02-2013

Ik kijk altijd alles online op series-cravings.info


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 04-02-2013

Sphinx Wrote:Ik kijk altijd alles online op series-cravings.info

he, goede tip. Wat is de "catch"?


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 04-02-2013

Dielie Wrote:
Sphinx Wrote:Ik kijk altijd alles online op series-cravings.info

he, goede tip. Wat is de "catch"?
Wat bedoel je daar precies mee?


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 04-02-2013

dit soort sites zijn vaak niet lang in de lucht, iets met copyright of zo.
Dus, wat is anders aan deze site? Veel reclame?


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 04-02-2013

Dielie Wrote:dit soort sites zijn vaak niet lang in de lucht, iets met copyright of zo.
Dus, wat is anders aan deze site? Veel reclame?
Aha, nou voor zolang ik de site ken is hij in de lucht. Er zit inderdaad reclame bij, maar dat is bij elk van dit soort sites zo. De eerste keer dat je op een filmpje klikt om te kijken, zul je een pop-up krijgen, maar als je dan nog een keer klikt kun je het gewoon bekijken op de site zelf, dus zonder links naar andere sites.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 11-02-2013

Eindelijk eerste deel van seizoen 3 The Walking Dead afgekeken. Spannende momenten bij, maar ook dit seizoen worden bepaalde zaken weer te lang gerekt en ongeloofwaardigheid steek ook de kop op (ze lopen door bos, niks te zien en ineens overal walkers.

Geen idee wat seizoen 4 gaat brengen, maar wat mij betreft mogen ze er een einde aan breien. Seizoen 1 vond ik nog steeds het beste.

Vanavond beginnen ze weer, met seizoen 9.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 11-02-2013

huh?


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-02-2013

Aflevering 9.

12,3 miljoen kijkers, best veel voor een betaalzender.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 11-02-2013

Behoorlijk veel inderdaad. Ik zou wensen dat ook even wat meer mensen met FX The Americans gaan kijken want die hadden een zorgwekkende drop in de tweede aflevering. En het ziet er allemaal veelbelovend uit.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 12-02-2013

Dielie Wrote:huh?

Ik bedoel natuurlijk episode 9 van seizoen 3 ;-)


[Series] Welke kijk jij? - pongolesi - 12-02-2013

Piet Knaak Wrote:Behoorlijk veel inderdaad. Ik zou wensen dat ook even wat meer mensen met FX The Americans gaan kijken want die hadden een zorgwekkende drop in de tweede aflevering. En het ziet er allemaal veelbelovend uit.

Gisteren de eerste aflevering van The Americans gekeken, veelbelovend! Tof gebruik van muziek ook.
Hoop dat de serie niet te snel om zeep wordt geholpen als de kijkcijfers een beetje tegenvallen..


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 12-02-2013

Phil Collins paste wonderbaarlijk goed in de laatste scène van de pilot Tongue

Maar goed, voorlopig is het nog niet zover dat ze aan cancelen denken. Alleen de kijkcijfers moeten niet verder blijven terugvallen. Tot nu toe heeft FX alleen Terriers na één seizoen van de buis gehaald dus ik heb goede hoop dat het wel los zal lopen.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 12-02-2013

The Following aan 't kijken. Goede serie. Niet meer niet minder.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 12-02-2013

Dat is die met Kevin Bacon toch?

Ik heb van de week 1 aflevering Elementary geprobeerd en waar Lucy Liu in Southland nog wel te pruimen was, is dit echt een vreselijke serie, de overige afleveringen die op mijn HD recorder waren beland meteen maar verwijderd.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 12-02-2013

Piet Knaak Wrote:Behoorlijk veel inderdaad. Ik zou wensen dat ook even wat meer mensen met FX The Americans gaan kijken want die hadden een zorgwekkende drop in de tweede aflevering. En het ziet er allemaal veelbelovend uit.
Heb de pilot al een tijdje in mijn downloadmap staan, maar als het allemaal afleveringen van dik een uur zijn vrees ik dat ik moet passen. Minuut of vijftig is wat mij betreft toch echt de ideale duur.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 12-02-2013

Dat was alleen pilot. De rest is circa drie kwartier.


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 12-02-2013

Seizoen 1 van The Killing loopt hier op het einde, sublieme serie!


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 12-02-2013

Deens of Amerikaans?


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 12-02-2013

Deens for helvede!


[Series] Welke kijk jij? - mclerce - 13-02-2013

Willie Wrote:Ik heb van de week 1 aflevering Elementary geprobeerd en waar Lucy Liu in Southland nog wel te pruimen was, is dit echt een vreselijke serie, de overige afleveringen die op mijn HD recorder waren beland meteen maar verwijderd.
Gelukkig beginnen volgende maand ein-de-lijk de opnamen voor Sherlock S03.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 13-02-2013

mclerce Wrote:
Willie Wrote:Ik heb van de week 1 aflevering Elementary geprobeerd en waar Lucy Liu in Southland nog wel te pruimen was, is dit echt een vreselijke serie, de overige afleveringen die op mijn HD recorder waren beland meteen maar verwijderd.
Gelukkig beginnen volgende maand ein-de-lijk de opnamen voor Sherlock S03.

Fuck yeah!