Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 22-06-2015

Ik heb eerder vanmiddag geprobeerd True Detective te kijken maar viel toen half al in slaap op de bank. Komt later wel weer. Net wel nog even de pilot gezien van Ballers, nieuwe HBO drama/comedy. Begint leuk in ieder geval!


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 22-06-2015

Hannibal gecanceld. Viel wel te verwachten met die lage kijkcijfers. Wellicht wordt het nog opgepikt door een andere partij. Maar ik zal het niet echt missen om eerlijk te zijn. Het blijft enorm overhyped. En vorm boven inhoud pak je gewoon geen publiek mee in.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 22-06-2015

Mooi, nu kan Mads Mikkelsen meedoen aan Game of Thrones seizoen 6 als beruchte Greyjoy piraat.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 22-06-2015

Piet Knaak Wrote:Hannibal gecanceld. Viel wel te verwachten met die lage kijkcijfers. Wellicht wordt het nog opgepikt door een andere partij. Maar ik zal het niet echt missen om eerlijk te zijn. Het blijft enorm overhyped. En vorm boven inhoud pak je gewoon geen publiek mee in.

Was dit zo gepland? Of wordt er nu een geforceerd einde aan seizoen 3 gebreid. Ik vind het wel erg jammer, vond het een van de tofst lopende series op dit moment.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 23-06-2015

Ballers lijkt na de eerste aflevering op een tweede Entourage met een licht American Football sausje erover heen. Gisteren was ook de eerste aflevering van the Brink over een potentiële derde wereldoorlog met Jack Black en Tim Robbins, was wel aardig.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 23-06-2015

ahha Wrote:
Piet Knaak Wrote:Hannibal gecanceld. Viel wel te verwachten met die lage kijkcijfers. Wellicht wordt het nog opgepikt door een andere partij. Maar ik zal het niet echt missen om eerlijk te zijn. Het blijft enorm overhyped. En vorm boven inhoud pak je gewoon geen publiek mee in.

Was dit zo gepland? Of wordt er nu een geforceerd einde aan seizoen 3 gebreid. Ik vind het wel erg jammer, vond het een van de tofst lopende series op dit moment.

Nee zo werkt het niet. Hannibal is een jaar terug vernieuwd voor een derde seizoen. Dat hebben de mensen erachter gewoon kunnen maken. En nu terwijl het derde seizoen wordt uitgezonden en de kijkcijfers na drie afleveringen nog steeds dramatisch zijn is de knoop doorgehakt en komt er geen vierde seizoen. Niet bij NBC althans, wellicht dat een andere partij het nog oppikt.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 23-06-2015

Dan wordt het een serie zonder einde, want ik begreep dat Molly dit seizoen geïntroduceerd zou worden en dan heb je nog wel een stukje te gaan voordat je bij het begin van Red dragon aan komt.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 23-06-2015

ahha Wrote:Was dit zo gepland?


Quote:Sources tell The Hollywood Reporter that there may have been a rights issue at the center of the decision to end the series as Fuller had wanted to introduce Clarice Starling in season four, with the rights to the character previously portrayed by Jodie Foster said to be unavailable. Producers Gaumont TV are currently exploring options to find another home for the series, with EP Martha DeLaurentiis confirming as much via Twitter.

http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/hannibal-canceled-at-nbc-804239



[Series] Welke kijk jij? - Willie - 23-06-2015

Fuller heeft ondertussen wel veel ervaring met shows die voortijdig gecancelled worden.

En hij heeft een toch wel zorgelijke obsessie met de dood blijkbaar. Maar Hannibal is vrij ruk, Pushing daisies en Dead like me zijn toch wel hoogtepunten qua originaliteit, Hannibal niet.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 30-06-2015

Piet Knaak Wrote:Hannibal gecanceld. Viel wel te verwachten met die lage kijkcijfers. Wellicht wordt het nog opgepikt door een andere partij. Maar ik zal het niet echt missen om eerlijk te zijn. Het blijft enorm overhyped. En vorm boven inhoud pak je gewoon geen publiek mee in.

Het is ook wel een ontzettende rukserie.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 30-06-2015

BigBird Wrote:Bezig met aflevering vijf van Sense8. Erg knap en mooi gemaakte serie, op locatie geschoten in 8 verschillende landen. Serie draait om 8 personages die een verbinding met mekaar hebben. Heel wazig allemaal, tikkie langzaam maar vooralsnog de moeite waard.

Klaar! Ik vond het een mooie serie, waar veel tijd wordt genomen om de personages beter te leren kennen. Daardoor heb je snel een band met alle 8 de personages. Weinig actie, maar wel constant gevoel van dreiging en spanning. Benieuwd of mensen dit trekken, of afhaken na 2 a 3 afleveringen.


[Series] Welke kijk jij? - YouBube - 30-06-2015

Begonnen met 'Better Call Saul', nice!


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 30-06-2015

Van het weekend Daredevil afgekeken. Prachtserie. Erg benieuwd naar de volgende Marvel series van Netflix.


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 01-07-2015

Eindelijk de tijd gevonden om House Of Cards seizoen 3 af te kijken.
De dialogen staan nog altijd op een hoog niveau, maar toch lijkt de serie wat minder geworden.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 02-07-2015

Iemand ervaring met HBO? Hoe is hun aanbod van films en series in vergelijking met Netflix? En werkt dit hetzelfde als Netflix? Daar kan ik via de app mijn telefoon en chromecast op de tv alles bekijken, niet altijd even stabiel, maar over het algemeen werkt dit wel redelijk. Is HBO de 14,95 euro per maand waard?


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 02-07-2015

Nee.
Ik heb het standaard in mijn pakket. Een enkele keer een goede film maar meestal B-films. Series dan wel weer goed.


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 03-07-2015

geluksknikker Wrote:Iemand ervaring met HBO? Hoe is hun aanbod van films en series in vergelijking met Netflix? En werkt dit hetzelfde als Netflix? Daar kan ik via de app mijn telefoon en chromecast op de tv alles bekijken, niet altijd even stabiel, maar over het algemeen werkt dit wel redelijk. Is HBO de 14,95 euro per maand waard?

Soms is het handig even de usb even 20 seconden eruit te halen van het chromecast-dongeltje om hem even te laten resetten.
Verder schakel ik ook af - en toe tussen de diverse hdmi's totdat de foto's ook stabiel schakelen.
Daarna werkt het avonden met een rustige en strakke weergave.
Vind overigens voetbalapps er niet altijd zo gedegen op werken.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 06-07-2015

Broadchurch is dat eigenlijk wat?


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 06-07-2015

Ik ben 2 afleveringen onderweg en enthousiast. Tot dusver ook alleen maar positieve verhalen over gehoord.


[Series] Welke kijk jij? - YouBube - 08-07-2015

Daredevil idd, meer dan okee!


[Series] Welke kijk jij? - evert - 08-07-2015

geluksknikker Wrote:Broadchurch is dat eigenlijk wat?

Mijn vriendin en ik hebben twee seizoenen in zeer korte tijd verslonden.
Je wilt telkens de volgende aflevering zien...


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 09-07-2015

Seizoen 1 van Bron/Broen afgekeken. Op een nogal storende subverhaallijn erg goede serie, met ook prachtige beelden van Kopenhagen en Malmö.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 10-07-2015

Quote:The Walking Dead season 6 premiere will air in 125 countries within 24 hours of its U.S. Premiere.



[Series] Welke kijk jij? - mad dog - 11-07-2015

BigBird Wrote:
Quote:The Walking Dead season 6 premiere will air in 125 countries within 24 hours of its U.S. Premiere.

Net klaar met het 4e seizoen, en volgens mij is seizoen 5 vrij heftig als ik het van anderen hoor.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 12-07-2015

Trailer Walking Dead seizoen 6 http://youtu.be/gZtSl-3YWjQ

Spoilers, dus niet kijken als je seizoen 5 nog niet hebt gezien. Ben alleen vergeten waar Rick het personage van kent die terug komt. Seizoen 3 of 4?