Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 03-06-2015

Is The Flash wat? Ik ben gestopt met Arrow kijken op het punt waar The Flash ineens onaangekondigd samengevoegd werd in die serie. Suffe bedoeling.


[Series] Welke kijk jij? - YouBube - 04-06-2015

Tja, Arrow is iets realistischer, dan het met 'super'(meta)-helden volgestouwde The Flash. Ben van oudsher een superhelden-comics fan, dus ik vind het wel leuk!


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 08-06-2015

Toch wel weer een WTF moment bij GOT. En bedoel ik niet het laatste deel van de aflevering.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 08-06-2015

Ja dat was wel heftig ja. Godverdomme nog 1 aflevering en dan zijn we er al weer doorheen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-06-2015

Dielie Wrote:Toch wel weer een WTF moment bij GOT. En bedoel ik niet het laatste deel van de aflevering.

Die laatste scene was niet zo goed, maar dat moment was inderdaad heftig.

Vind het wel weer een fijn seizoen, beter dan het vorige.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 09-06-2015

Iemand al begonnen aan Sense8 van Netflix? Heb de eerste 10 afleveringen binnen en wil dit weekend starten.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 09-06-2015

Nee, dat is zo'n serie die ik meeneem op vakantie.


[Series] Welke kijk jij? - rob12nl - 09-06-2015

BigBird Wrote:Iemand al begonnen aan Sense8 van Netflix? Heb de eerste 10 afleveringen binnen en wil dit weekend starten.

Eentje van bekeken, was hard werken. Deed me qua complexiteit denken aan Cloud Atlas. Probeer me er wel in vast te bijten


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 09-06-2015

Begonnen aan Broadchurch, m'n vrouw zit tot nu toe vrijwel elke aflevering huilend te kijken!


[Series] Welke kijk jij? - atthedrive-in - 09-06-2015

Nou succes dan met een van de laatste afleveringen van seizoen twee. De muziek van Olafur Arnalds maakt het al helemaal treurig..


[Series] Welke kijk jij? - Sphinx - 11-06-2015

rob12nl Wrote:
BigBird Wrote:Iemand al begonnen aan Sense8 van Netflix? Heb de eerste 10 afleveringen binnen en wil dit weekend starten.

Eentje van bekeken, was hard werken. Deed me qua complexiteit denken aan Cloud Atlas. Probeer me er wel in vast te bijten
Krijgt een 8,3 op IMDB. Als mijn thesis af is dan ga ik daar ook maar aan beginnen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-06-2015

How I met your mother krijgt een 8,5 dus dat zegt niets.

Als het maar 0,1 minder is dan Rectify dan heb je een absolute topper te pakken. Ik kijk uit naar 9 juli. Kort seizoen, maar dat kan alleen maar gunstig uitpakken.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 11-06-2015

Eindelijk aan Fargo begonnen. Nu 3 afleveringen onderweg. Heerlijk sfeertje.

Deed me heel af en toe aan Hannibal herinneren (cinematografie, zwarte humor). Kan me voorstellen dat de vergelijking niet voor iedereen opgaat. Maar dat gezegdhebbende, ff wiki en blijkbaar is seizoen 3 sinds 1 week weer onderweg.


[Series] Welke kijk jij? - JorisR - 11-06-2015

Willie Wrote:
Dielie Wrote:Toch wel weer een WTF moment bij GOT. En bedoel ik niet het laatste deel van de aflevering.

Die laatste scene was niet zo goed, maar dat moment was inderdaad heftig.

Vind het wel weer een fijn seizoen, beter dan het vorige.

Mooi in beeld gebracht toch, dat moment waar zovele boeklezers naar uitkeken?


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 11-06-2015

marvin Wrote:Eindelijk aan Fargo begonnen. Nu 3 afleveringen onderweg. Heerlijk sfeertje.

Deed me heel af en toe aan Hannibal herinneren (cinematografie, zwarte humor). Kan me voorstellen dat de vergelijking niet voor iedereen opgaat. Maar dat gezegdhebbende, ff wiki en blijkbaar is seizoen 3 sinds 1 week weer onderweg.

Hannibal is inderdaad weer onderweg vanavond aflevering 2, de eerste beloofde veel goeds.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-06-2015

Geen idee, dat moet toch komen nog?


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 11-06-2015

Pilot van The Man in the High Castle gezien, maakt me wel benieuwd naar het volledige seizoen. Gaat erover hoe de VS eruit zou zien als de 2de wereld oorlog anders was afgelopen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-06-2015

ahha Wrote:Pilot van The Man in the High Castle gezien, maakt me wel benieuwd naar het volledige seizoen. Gaat erover hoe de VS eruit zou zien als de 2de wereld oorlog anders was afgelopen.

Zijn de joden in een getto gestopt?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 11-06-2015

Complot tegen Amerika van Philip Roth?


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 11-06-2015

Heb even verder gezocht, het is gebaseerd op een boek (zelfde naam als de serie) van Philip K. Dick. Volgens mij is willie niet enthousiast maar het viel me echt niet tegen.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 11-06-2015

Nee, ik refereerde naar een ander boek, van Chabon, daar zijn joden ongewenste immigranten en zitten in een getto. Ik ken de serie niet. En dat boek ook niet.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 11-06-2015

Willie Wrote:Nee, ik refereerde naar een ander boek, van Chabon, daar zijn joden ongewenste immigranten en zitten in een getto. Ik ken de serie niet. En dat boek ook niet.

Ken ik niet, is dat dezelfde als van Telegraph Avenue? Misschien maar eens lezen. Joden in een ghetto, altijd mooi.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 12-06-2015

ahha Wrote:Hannibal is inderdaad weer onderweg vanavond aflevering 2, de eerste beloofde veel goeds.

Schitterend weer in beeld gebracht - ep1- was wel even lastig in te stappen tov waar we geeindigd waren S2

Serie is een echte aanrader


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 12-06-2015

marvin Wrote:
ahha Wrote:Hannibal is inderdaad weer onderweg vanavond aflevering 2, de eerste beloofde veel goeds.

Schitterend weer in beeld gebracht - ep1- was wel even lastig in te stappen tov waar we geeindigd waren S2

Serie is een echte aanrader

Bon Soir


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 12-06-2015

Hannibal, alweer, begrijp niet dat deze serie geen groter publiek weet te bereiken.