Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 17-04-2015

BigBird Wrote:Here’s David Chase’s lengthy analysis of the final #Sopranos scene: http://t.co/RNKSu5lG2Z

uiteraard spoilers

Ga in najaar nog eens volledig herkijken.

Waanzinnige scene. En dé reden waarom ik dit nummer echt te gek vind.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 17-04-2015

supermuys Wrote:
Piet Knaak Wrote:Justified is afgelopen. Prachtig einde. Jammer dat het over is Sad

heb alleen de eerste paar afleveringen gezien van dit seizoen, kon daarna geen goede torrent meer vinden, moet toch even snel verder gaan zoeken want ben benieuwd hoe het afloopt
Om die reden inderdaad nog niet aan het laatste seizoen begonnen. Wel erg benieuwd, heerlijke characters.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 17-04-2015

Gewoon allemaal in HD online een uurtje na de uitzending in de VS.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 17-04-2015

Waar vind je die dan?


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 17-04-2015

Ik ga altijd naar Kickass. Maar op piratebay en de meeste andere grote torrent sites staan ze ook. Waarschijnlijk zoeken jullie gewoon verkeerd? Als je een bepaalde aflevering zoekt, bijvoorbeeld de laatste aflevering van Justified type je: Justified S06E13. Meestal als je alleen de naam van de serie typt komt alleen de laatste aflevering die online is gekomen bovenaan. Maar zo kun je dus makkelijker specifieke afleveringen zoeken.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 17-04-2015

Piratebay heeft er een tijd uitgelegen en daardoor zijn de meeste seeds nu te vinden bij Kickass.

Ik merkte bij mijn serie inhaalslag dat ik afleveringen van een maand of 4 geleden niet kon vinden op PB


[Series] Welke kijk jij? - e10ne - 17-04-2015

Ik gebruik altijd torrent.eu dat is een zoekmachine die alle torrents site's zoals kiskass en piratebay doorzoekt.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-04-2015

Wow, een NIN nummer bij The Walking Dead. Nog 2 afleveringen en dan zit seizoen 5 erop.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-04-2015

Al met al goed seizoen, alleen laatste aflevering minder, had een heftigere cliffhanger verwacht.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 27-04-2015

BigBird Wrote:Al met al goed seizoen, alleen laatste aflevering minder, had een heftigere cliffhanger verwacht.

Nog heftiger? :o


[Series] Welke kijk jij? - Mrmantel - 03-05-2015

Utopia, mooi gefilmd en op zich spannend. Maar wel onnodig gruwelijk.


[Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 05-05-2015

Daredevil, wat een sfeer _0_


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 05-05-2015

Ja en voor je het weet zit S1 van Daredevil erop


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 06-05-2015

Fargo bijna klaar mee. Steengoede serie!


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 06-05-2015

Ook met Daredevil begonnen en nu bij deel 6 - sezoen 3 van H.O.C.
Kevin Spacey is a master of creeps.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 06-05-2015

Dat Daredevil, is dat echt wat? Omschrijving doet mij anders vermoeden. Wat maakt deze serie toch de moeite?


[Series] Welke kijk jij? - Gunnar - 06-05-2015

Game of Thrones S5 t/m aflevering 4 gezien. Voor mijn gevoel moet het seizoen nog steeds echt loskomen.


[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 06-05-2015

Gunnar Wrote:Game of Thrones S5 t/m aflevering 4 gezien. Voor mijn gevoel moet het seizoen nog steeds echt loskomen.


Ben met G. o. T. eigenlijk na seizoen 3 opgehouden.
Boeiend gemaakt is het absoluut!. Het lijkt echter na zo'n periode een beetje op te zijn.
Zal aan mij liggen. Bij H.O.C. heb ik het (nu nog?) niet.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 07-05-2015

Inmiddels halverwege seizoen 4 van Sons of Anarchy. Heerlijke serie.


[Series] Welke kijk jij? - YouBube - 07-05-2015

Begonnen aan 'Orange is the new black'


[Series] Welke kijk jij? - halfempty/full - 07-05-2015

Gunnar Wrote:Game of Thrones S5 t/m aflevering 4 gezien. Voor mijn gevoel moet het seizoen nog steeds echt loskomen.

Nouja, in aflvering gaat het toch wel een beetje los. Maar het is inderdaad dat er tot nu toe nieuwe verhaallijnen worden uitgezet, terwijl we al bijna halverwege het seizoen zijn. Ik snap ook niet waarom er uberhaubt maar 10 afleveringen zijn, en waarom de afgelope aflevering maar 45 minuten duurt.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 07-05-2015

Aan Bloodline begonnen. Zeker geen verkeerde eerste aflevering.


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 07-05-2015

halfempty/full Wrote:
Gunnar Wrote:Game of Thrones S5 t/m aflevering 4 gezien. Voor mijn gevoel moet het seizoen nog steeds echt loskomen.

Nouja, in aflvering gaat het toch wel een beetje los. Maar het is inderdaad dat er tot nu toe nieuwe verhaallijnen worden uitgezet, terwijl we al bijna halverwege het seizoen zijn. Ik snap ook niet waarom er uberhaubt maar 10 afleveringen zijn, en waarom de afgelope aflevering maar 45 minuten duurt.

Volgens de makers hebben ze maar net genoeg tijd en middelen om 10 afleveringen per jaar te maken.

Ben wel benieuwd waar de rest van het seizoen heengaat. De gewijzigde verhaallijnen van de boeken zijn tot nu toe erg wisselvallend.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 07-05-2015

The Wachowskis + Straczynski + Netflix = A program called 'Sense8'. Here's the first trailer: http://t.co/loq2ThDaIy


Afgaande op trailer ziet er goed uit


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 07-05-2015

Ik kan langzamerhand toch zeggen dat madmen weer erg sterk is.