Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 28-02-2015

BigBird Wrote:Draait als een zonnetje op mijn tv. Heb via WD TV Live de Netflix app staan, en zo kijk ik dan (Nieuwe tv's hebben blijkbaar de app al in de software van de tv?). Via mijn wifi haal ik rond de 20Mbps en dat is ruim voldoende, beeld is kraakhelder en retestrak.

Vandaag geen tijd, maar morgen hoop ik toch aflevering of 5 mee te pakken van HOC.
Met een Smart TV kun je een Netflix app downloaden ja, erg handig.


[Series] Welke kijk jij? - JewellersHands - 28-02-2015

Hier thuis hebben we gekozen voor Netflix op een Apple TV, ook leuk als je af en toe een concert wilt kijken op je tv


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 28-02-2015

Kijk Netflix altijd via m'n xbox. Maar ook m'n tablet, telefoon of laptop zou kunnen. Het is wel makkelijk dat zo'n beetje alles die app wel draait.


[Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 01-03-2015

Ik ben er doorheen, maar weet nog niet echt wat ik met name van het verhaal moet vinden. Al komt dat denk ik doordat ik zelf andere voorkeuren heb welke richting het op zou moeten gaan. Op elk ander gebied is het wel weer een pareltje.

Quote:Het gaat gewoon net wat te slecht allemaal en ze isoleren FU wel op een extreme manier. Vanaf het begin al is iedereen tegen alles en dat is soms wel heel vermoeiend. Misschien hadden ze het idee dat het teveel voor de hand zou liggen na de eerste 2 seizoenen, maar ik mis op dit moment echt de wederopstanding en het terugslaan.



[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 01-03-2015

Het schrijfwerk is altijd al het zwakke punt van HoC geweest. Het is gewoon niet zo'n geweldige serie op dat gebied. Maar Spacey acteert natuurlijk goed en de productiewaarde is ook top.

Voorlopig ben ik echter lekker Deadwood aan het kijken. HoC komt later wel weer, geen haast.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 01-03-2015

Vraag me niet hoe ik het doe in deze drukke periode. Maar ik ben bij aflevering 7 van House Of Cards. Vind 'm minder dan vorig seizoen, maar nog steeds vrij briljant.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2015

Ik ga nu beginnen met aflevering 3. Het is meteen raak met allerlei verhaallijnen die opgezet worden.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2015

Wat is Claire Underwood toch een lekkere rijpe vrouw. Stijvol, elegant, doch enorm seksueel aantrekkelijk.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 01-03-2015

meh


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2015

Jij bent nog te jong


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 01-03-2015

Je weet er niets van, BB Wink


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2015

Vooralsnog redelijk traag seizoen met veel dialogen. Speelt zich ook (te)veel af in Witte Huis, en nog weinig 'uitstapjes'. Uiteindelijk 6 afleveringen gezien. Denk volgend weekend af te sluiten.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 01-03-2015

Heb het hele seizoen gezien nu. Goed, maar het is een overgangsseizoen.


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 01-03-2015

Ik ben het met Bigbird eens. Lekker wijf.


[Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 01-03-2015

Zolang je geen close-up van het gezicht krijgt is het inderdaad een zeer mooie vrouw. Het oplopende zeurgehalte maakt haar echter langzaam steeds minder aantrekkelijk. Jacky Sharp kan trouwens ook behoorlijk sexy zijn.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2015

Jacky is ook geil ja


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 01-03-2015

Ben je vrijgezel BigBird?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 01-03-2015

Ik zat gister trouwens even die show van jay-z en beyonce te kijken. Ook een lekker wijf hoor.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 01-03-2015

Loov Wrote:Ben je vrijgezel BigBird?

yup


[Series] Welke kijk jij? - mad dog - 01-03-2015

Begin zo aan het 4e seizoen van Game of Thrones. Zin in.


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 02-03-2015

Ik heb ook even House Of Cards er in een paar dagen door heen geknald:

Quote:Ik word vooral moe van al die liefdes relaties. Jackie weer met Remy wel niet. Trouwen, persoonlijke problemen etc. Ik vond het juist zo geweldig dat het vooral om manipulatie in de hoogste politieke registers. Nu is het meer een GTST in het witte huis met een Arnie dit in dit geval dan de Russische president is.



[Series] Welke kijk jij? - Fenderboy - 02-03-2015

Is het weer de moeite waard? .. de eerste seizoenen waren echt goed.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 02-03-2015

Eens met Loov.


[Series] Welke kijk jij? - Wout - 04-03-2015

Twin Peaks S01E01

Hoge verwachtingen!


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 04-03-2015

geluksknikker Wrote:Hier ook! Had ik eerder moeten doen. Begonnen aan Lilyhammer.

Lilyhammer tot nu toe wel aardig, maar ook niet veel meer. Het kijkt zich lekker weg, maar soms ook wat onnozel en oppervlakkig.