Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 18-02-2015

Over Donna-assistentes gesproken.
Parks & Recreation houdt het hoge niveau ook tot in het laatste seizoen vol. Zojuist de nieuwste aflevering gezien met Bill Murray in een fantastische gastrol. Ik zal ht toch wel heel jammer vinden als dit volgende week voorbij is.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 19-02-2015

Better Call Saul eps gekeken - daar zit zeker potentie in

The Walking Dead eps 9 en 10 van seizoen 5 gekeken, maar dat wil helaas nog niet de juiste richting op gaan. Ik zal nog niet snel afhaken maar seizoen 4 en 5 hebben helaas niet heel veel goeds gebracht tot nu toe.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 24-02-2015

's all good men!

Dat lichtje gaat nu pas branden. Al die jaren gedacht dat hij gewoon Saul Goodman heette


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 25-02-2015

Netflix gisteren geïnstalleerd. Dus nu zo snel mogelijk aan Better Call Saul beginnen. De openingsscene belooft veel goeds in ieder geval.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 25-02-2015

Ik neig ook om account aan te maken, en maandje te proberen. Kan ik mooi House Of Cards seizoen 3 meteen meepikken.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 25-02-2015

Dielie Wrote:'s all good men!

Dat lichtje gaat nu pas branden. Al die jaren gedacht dat hij gewoon Saul Goodman heette
is dat een spoiler of zo?


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 25-02-2015

Ik wacht nog steeds op een spin-off van Entourage met Ari Gold en Loyd. Dat was een gouden koppel.


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 25-02-2015

Uplift Wrote:
Dielie Wrote:'s all good men!

Dat lichtje gaat nu pas branden. Al die jaren gedacht dat hij gewoon Saul Goodman heette
is dat een spoiler of zo?

Niet als je BB al gezien hebt. In de laatste aflevering van BCS legde ik pas de link van Saul Goodman naar 's all good men!
Voelde me een beetje dom...


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 26-02-2015

Ik had het ook helemaal niet door.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-02-2015

Altijd fijn als je in 1 keer alle seizoenen van een serie binnenhaalt en er blijkt een aflevering niet tussen te zitten (althans hij zit er wel in, maar is een kopie van de vorige) en is niet los te downloaden, gelukkig is het dan niet de seizoensfinale, maar 2 afleveringen er voor.

Dan maar uitgaan van de recap aan het begin van de volgende, want het zal wel mijn straf zijn voor het gratis binnenhalen.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 26-02-2015

Welke serie? welke website gebruik je voor je inspiratie tot het ontdekken van nieuwe programma's? Zelf zweer ik bij eztv.ch


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 26-02-2015

Willie Wrote:Altijd fijn als je in 1 keer alle seizoenen van een serie binnenhaalt en er blijkt een aflevering niet tussen te zitten (althans hij zit er wel in, maar is een kopie van de vorige) en is niet los te downloaden, gelukkig is het dan niet de seizoensfinale, maar 2 afleveringen er voor.

Dan maar uitgaan van de recap aan het begin van de volgende, want het zal wel mijn straf zijn voor het gratis binnenhalen.

Popcorn downloaden.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 26-02-2015

Het moet wel een heel onbekende serie zijn wil er geen torrent van bestaan.


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 26-02-2015

Ik wil mensen niet uitlokken, want torrentlinks plaatsen we hier niet. En ik ben al gewoon verder gegaan in mijn serie, maar het gaat om The Black Vera Wang aflevering van The West wing S03e20 (al geeft een google search ook wel S03e19 aan)

Ik heb dus wel de volledige serie, maar dus niet deze aflevering.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 26-02-2015

Nee, linken doen we hier zeker niet. Ik heb ook maar via via gehoord dat die genoemde website door sommigen gebruikt wordt om series te ontdekken om die nadien via tv te bekijken.


[Series] Welke kijk jij? - F-JЩ - 26-02-2015

Net mooi op tijd klaar met het opnieuw kijken van seizoen 2 van House of Cards. Ik moet zeggen dat het me veel beter beviel en het voor mijn gevoel veel meer in elkaar paste en klopte. Waar alles tegen het einde van de serie voor mij ineens wel wat te vlot en makkelijk ging de eerste keer, was het proces en het verhaal nu stukken logischer. Niet dat ik de eerste keer niet onder de indruk was, integendeel zelfs, maar binge watchen heeft blijkbaar toch ook een groot nadeel met betrekking tot je concentratie.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 26-02-2015

De opnames van True Detective seizoen 2 zijn volop bezig. Zelfde schrijver, maar verschillende regisseurs. Ook de cast compleet anders. Hier artikel met foto's van de set en cast, en nog wat info

http://www.vulture.com/2015/02/true-detective-season-2-heres-what-we-know.html


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 27-02-2015

House of Cards let's go


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 27-02-2015

Eerste aflevering was alvast prima, ik vermaak me wel dit weekend.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 28-02-2015

BigBird Wrote:Ik neig ook om account aan te maken, en maandje te proberen. Kan ik mooi House Of Cards seizoen 3 meteen meepikken.

Zojuist aangemaakt, heb 2 schermen + HD. Kan iemand mij dit uitleggen, wat ik met 2 schermen kan doen. Kan mijn zus of moeder dan thuis inloggen met mijn account?


[Series] Welke kijk jij? - Schobbeyak - 28-02-2015

Ja.


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 28-02-2015

BigBird Wrote:
BigBird Wrote:Ik neig ook om account aan te maken, en maandje te proberen. Kan ik mooi House Of Cards seizoen 3 meteen meepikken.

Zojuist aangemaakt, heb 2 schermen + HD. Kan iemand mij dit uitleggen, wat ik met 2 schermen kan doen. Kan mijn zus of moeder dan thuis inloggen met mijn account?

precies je kunt met je account op 2 schermen tegelijkertijd ingelogd zijn.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 28-02-2015

Ah mooi, bedankt.
Maar, als je moeder inlogt, dan kan ze dus ook je e-mail, instellingen enbetaalgegevens wijzigen, om maar iets vreemds te noemen.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 28-02-2015

Draait als een zonnetje op mijn tv. Heb via WD TV Live de Netflix app staan, en zo kijk ik dan (Nieuwe tv's hebben blijkbaar de app al in de software van de tv?). Via mijn wifi haal ik rond de 20Mbps en dat is ruim voldoende, beeld is kraakhelder en retestrak.

Vandaag geen tijd, maar morgen hoop ik toch aflevering of 5 mee te pakken van HOC.


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 28-02-2015

Hier ook! Had ik eerder moeten doen. Begonnen aan Lilyhammer.