Graz
[Series] Welke kijk jij? - Printable Version

+- Graz (https://wattes.nl/forum)
+-- Forum: <3 Graz (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Archief (https://wattes.nl/forum/forumdisplay.php?fid=24)
+--- Thread: [Series] Welke kijk jij? (/showthread.php?tid=12)



[Series] Welke kijk jij? - ahha - 15-12-2014

Schobbeyak Wrote:Maar vinden jullie dat derde seizoen echt zo slecht? Vind hem echt niet minder dan het 1e seizoen.

Misschien is waardeloos net iets te zwaar uitgedrukt, maar nee ik vond er niet veel aan, wanneer het in deze lijn was doorgegaan had ik seizoen 4 in ieder geval niet afgekeken.


[Series] Welke kijk jij? - remothebest - 17-12-2014

Net de kerstspecial van Black Mirror gekeken. Toch een serie met een heel eigen nasmaak altijd. En weer hoge kwaliteit!


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 19-12-2014

Damn, de zesde aflevering van Homeland seizoen vier was briljant.


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 22-12-2014

Eerste seizoen van Black Mirror. Eigenlijk kon alleen de 3e aflevering me echt bekoren, met dat implantaat om herinneringen te bekijken. Erg gaaf gemaakt en bedacht. Eerste aflevering met Varken was ok.
Vanmiddag maar eens seizoen 2 bekijken.


[Series] Welke kijk jij? - e10ne - 22-12-2014

BigBird Wrote:Eerste seizoen van Black Mirror. Eigenlijk kon alleen de 3e aflevering me echt bekoren, met dat implantaat om herinneringen te bekijken. Erg gaaf gemaakt en bedacht. Eerste aflevering met Varken was ok.
Vanmiddag maar eens seizoen 2 bekijken.

Hier ben ik toevallig ook mee begonnen van het weekend. Zojuist S02E02 gekeken en ben er nog niet over uit of de aflevering helemaal in de serie past maar was zeker weer goed.

Ze weten een goed spannend prikkelend verhaal van te maken zonder al het bloed en blote dames die HBO hier voor nodig heeft.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 22-12-2014

Afgelopen 2 weken alle seizoenen van The Walking Dead gekeken. Kijkt heerlijk weg, goed tempo in vrijwel de gehele serie maar toch ook enkele dips, m.n verhaallijnen 2e helft seizoen 4 en deel van 5.

Vanavond normaliter Homeland S4 finale kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Uplift - 22-12-2014

Ik vind dus geen reet aan Orange is the New Black.


(willie)


[Series] Welke kijk jij? - ahha - 22-12-2014

e10ne Wrote:
BigBird Wrote:Eerste seizoen van Black Mirror. Eigenlijk kon alleen de 3e aflevering me echt bekoren, met dat implantaat om herinneringen te bekijken. Erg gaaf gemaakt en bedacht. Eerste aflevering met Varken was ok.
Vanmiddag maar eens seizoen 2 bekijken.

Hier ben ik toevallig ook mee begonnen van het weekend. Zojuist S02E02 gekeken en ben er nog niet over uit of de aflevering helemaal in de serie past maar was zeker weer goed.

Ze weten een goed spannend prikkelend verhaal van te maken zonder al het bloed en blote dames die HBO hier voor nodig heeft.

Ik vond de kerstspecial erg goed, Jon Hamm paste er prima bij.


[Series] Welke kijk jij? - kurtje - 22-12-2014

Was dat nou serieus de seizoensfinale van Homeland seizoen 4?


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 23-12-2014

ben bezig met eerste seizoen Banshee. Leuk principe: crimineel zit in bar, bar wordt overvallen, nieuwe sherrif die ook in bar zit wordt tijdens overval doodgeschoten, crimineel neemt identiteit over en wordt nieuwe sherrif.
Het kijkt makkelijk weg, al is het niet altijd hoog niveau kwa acteren. Maar de bad guy is lekker bad, de actie is hard en grafisch, en ook redelijk wat vrouwelijk schoon Smile


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 23-12-2014

Dat eerste seizoen is volstrekt belachelijk qua actie. Of volstrekt over de top schijnt het dan positief te heten, het had een manga kunnen zijn.

Maar het overkoepelende verhaal is vrij aardig en in het tweede seizoen maken ze er meer een serie van en nemen ze qua actie iets gas terug.


[Series] Welke kijk jij? - marvin - 23-12-2014

kurtje Wrote:Was dat nou serieus de seizoensfinale van Homeland seizoen 4?

Ja, blijkbaar wel..... om spoilers te voorkomen, laat ik het daar graag bij :-)


[Series] Welke kijk jij? - Willie - 23-12-2014

e10ne Wrote:
Willie Wrote:The newsroom

Dat is wel erg goede televisie.

Ik vond The Newsroom in het begin ook interessant maar na een tijdje ging dat nationalistische Amerikaanse moraal me wel erg tegen staan.

Absoluut geen last van, de serie legt pijnlijk goed het probleem met de huidige media bloot.


[Series] Welke kijk jij? - Fitz - 23-12-2014

Wtf homeland


[Series] Welke kijk jij? - supermuys - 27-12-2014

Willie Wrote:Dat eerste seizoen is volstrekt belachelijk qua actie. Of volstrekt over de top schijnt het dan positief te heten, het had een manga kunnen zijn.

Maar het overkoepelende verhaal is vrij aardig en in het tweede seizoen maken ze er meer een serie van en nemen ze qua actie iets gas terug.

Nu aan seizoen 2 begonnen, maar merk nog weinig van het gas terugnemen! Het kijkt in elk geval lekker weg


[Series] Welke kijk jij? - Dielie - 27-12-2014

HBO heeft gisteren The Wire SE01 integraal uitgezonden in HD en breedbeeld. Aanrader...


[Series] Welke kijk jij? - BigBird - 27-12-2014

Dielie Wrote:HBO heeft gisteren The Wire SE01 integraal uitgezonden in HD en breedbeeld. Aanrader...

Quote:The entire series has been beautifully re-mastered in 16x9 Full-Frame HD from more than 8,000 reels of original 35mm camera negative, allowing for a tighter fit on widescreen TVs and computer/tablet screens. The original negatives were scanned, edited, dust-busted and color-corrected with great care and attention taken to stay true to the look and feel of the original Standard-Definition 4x3 version.

http://www.engadget.com/2014/12/02/hbo-the-wire-hd-december-26th/


[Series] Welke kijk jij? - Loov - 27-12-2014

Goede reden om nog maar een keer te gaan kijken.


[Series] Welke kijk jij? - Martijn - 27-12-2014

Dit is voor mij ook de reden om hier binnenkort aan te gaan beginnen, afgelopen week gezorgd dat ik helemaal bij ben met Mad Men.


[Series] Welke kijk jij? - Halo 2.0 - 28-12-2014

https://amp.twimg.com/v/be4dc1df-732b-4a1c-aed5-d9a70d90cb06


[Series] Welke kijk jij? - geluksknikker - 28-12-2014

Een vriend raadde me Sons of Anarchy aan. Zou ik zeker kunnen waarderen omdat ik Breaking Bad ook goed vond. Ik heb nog enige twijfel. Iemand deze serie gekeken?


[Series] Welke kijk jij? - hythloth - 28-12-2014

Eerste twee seizoenen goed, daarna compleet waardeloos.


[Series] Welke kijk jij? - JBU - 28-12-2014

hythloth Wrote:Eerste twee seizoenen goed, daarna compleet waardeloos.

Laatste twee seizoenen ook goed. Daartussen zit inderdaad veel dat je gewoon over kan slaan.


[Series] Welke kijk jij? - Piet Knaak - 28-12-2014

Penny Dreadful eindelijk afgezien, erg goed. Die Eva Green kan wel acteren zeg.


[Series] Welke kijk jij? - Wailer - 29-12-2014

Gaat om series als Homeland, Breaking Bad etc?

Of ook Speeches van de VPRO, op zondagavond?
Interessante serie vind ik.

Voor iedereen wat meer zou willen weten over rastafari, a.s. zondag de speech van Haile Selassie I bij de VN over rassenongelijkheid. Deze speech is wellicht beter bekend als het nummer 'War' van Bob Marley.